I travaglii cuminciati à l'edificiu di l'autobus interurbanu Altınordu

I travaglii di a stazione di autobus interurbani sò iniziati in Altinordu
I travaglii di a stazione di autobus interurbani sò iniziati in Altinordu

I travaglii sò ripresu annantu à u "Terminale di l'autobus interurbanu Altınordu", chì hè statu custruitu da a Municipalità Metropolitana di Ordu, ghjustu à u latu di a strada circundante in u distrittu Altınordu, è chì a custruzzione hè stata fermata pocu fà.

I travaglii in u terminal d'Altirordu, chì hè statu custruitu nantu à una superficia tutale di 3 mila 177 metri quadrati, sò cuminciati induve si sò lasciati. Cù l'apertura di a strada circundante, u travagliu duru hè realizatu per compie è apre u Terminal Altınordu, chì hè diventatu impurtante in quantu à allevà u trasportu interurbanu è u trafficu urbanu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. Mehmet Hilmi Güler hà dichjaratu ch'elli pensanu à compie a custruzzione di l'autobus è u terminal Altınordu Intercity in pocu tempu è mette in serviziu. U presidente Güler hà dettu: "U travagliu hà cuminciatu di novu da a cumpagnia di u cuntrattu. Credu chì dopu chì a so custruzzione hè finita, hà da cumincià à serve a nostra nazione cù a so struttura muderna è mudellu.

GENERÀ A SUA PROPRIA ELECTRICITÀ CU SISTEMA D'ENERGIA SOLARE

Altınordu Intercity Bus Terminal, chì serà custruitu cù tecnulugia nova è muderna, hè un edifiziu autosufficiente, chì produce circa 322 8 KW di elettricità annu cù pannelli solari di altu standard posti nantu à u so tettu. Dentru u terminal, 28 parcheghji di u terminal rurale (minibus di distrettu), 67 parcheggi di autobus (intercity), 16 parcheggi di minibus, 90 parcheggi midibus, un parcheghju chjusu per 54 vitture, un parking aperto per 28 vitture, 20 piattaforme , XNUMX parcheggi sala di cumpagnia. Cù a realizazione di u prugettu, mentri a densità di u trafficu di ogni ghjornu serà ridutta in u centru di a cità, una facilità muderna serà implementata in u trasportu interurbanu.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*