I travaglii di a linea di metro Göztepe Ümraniye sò riavviati

I travaglii di a linea di metro Göztepe umraniye sò cuminciati di novu
I travaglii di a linea di metro Göztepe umraniye sò cuminciati di novu

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà parlatu in a cerimonia per marcà u riavviu di i travaglii di custruzzione di a "Linea di Metro Ümraniye-Ataşehir-Göztepe", chì a custruzzione hè stata fermata per circa 1 annu. İmamoğlu hà dettu: "In questu paese è in questa cità, ùn ci sarà mai un unicu pruprietariu di qualsiasi investimentu fattu", è aghjunse: "Se cuntribuemu à un serviziu oghje, l'unicu pruprietariu hè a ghjente di Istanbul. A nostra capiscitura hè di gestisce u bilanciu è l'esistenza di stu paese in u modu più caratteristicu; Per compie i migliori prughjetti à u costu più prezzu è cù a più alta qualità è per dimustrà chì u travagliu pruduttu appartene à a nazione. In questu rispettu, se avemu principiatu un affari oghje, stu talentu appartene à a ghjente di Istanbul. Quandu avemu finitu stu travagliu, u populu di Istanbul serà fieru di sè stessu. U pruprietariu di ogni investimentu hè un citadinu. Ùn hè nè un partitu, nè un periodu, nè un capu puliticu, nè capu di guvernu, nè merre. U so pruprietariu hè milioni di persone chì sò quì è chì ùn sò micca ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluhà riavviatu a custruzzione di a "Linia di Metro Ümraniye-Ataşehir-Göztepe", chì hè stata custruita da circa 1 annu. À a ceremonia di ripresa di i travaglii, İmamoğlu hè statu accumpagnatu da u Sicritariu Generale IMM Yavuz Erkut, u Vice Sicritariu Generale Orhan Demir è Murat Kalkanlı è u Capu di u Dipartimentu di Sistemi Ferroviari Pelin Alpkökin. Facendu un discorsu prima di l'apertura, İmamoğlu hà dettu: "Ci sò stati sindaci è tecnichi chì anu cuntribuitu à a custruzzione di u metro per circa 30 anni, pruvatu à aghjunghje petra dopu petra è aghjunghjenu novi chilometri. Stu prucessu cuntinueghja. Di sicuru, avemu critichi nantu à a so rapidità. Avemu avutu esse più pianificatu, qualificatu è più veloce. Di sicuru, vi ringraziemu per tuttu u travagliu è u sforzu fattu. Ci sò attualmente circa 233 chilometri di linee di metro attive in Istanbul. 79 chilometri di stu serviziu serve Istanbul in a forma di Marmaray, chì hè affiliata à u Ministeru di i Trasporti. 16 chilometri hè veramente un numeru bassu in una cità di 233 milioni di persone. Deve esse assai più altu. U rapportu di u sistema ferroviariu à u trasportu publicu in Istanbul hè di circa 18 per centu. "Semu à u principiu di u travagliu", disse.

"Avemu da sapè induve ISTANBUL VA"

Dichjarà chì "Se ci hè una zonificazione imprevista è un sviluppu di a pupulazione in una cità, l'investimenti in metro ùn saranu micca abbastanza per quella cità", İmamoğlu hà dettu, "Fighjemu u prublema in modu olisticu. Mentre facemu investimenti in metro, duvemu sapè induve và Istanbul. U disignu tutale di sta cità deve esse chjaru. Questu serà u caratteru più preziosu chì avemu revelatu in questu periodu. Avemu stabilitu un scopu di 2050. Ancu s'ellu pare assai luntanu, hè in realtà assai vicinu. Vulemu chì Istanbul sapia chì simu assai deliberati è meticulosi in a pianificazione di u futuru. Facendu questu, includeremu tutte e parti interessate di Istanbul in u prucessu. "U pruduttu serà u pruduttu di tutti noi", disse.

"ISTANBUL PRENDRA PASSI DI CARATTERE RIGUARDU A U SO FUTURU"

Spartendu chì un travagliu di metro di 222 chilometri cuntinueghja in Istanbul, İmamoğlu hà dettu: "U Ministeru di i Trasporti hà una parte di 81 chilometri quì. 141 chilometri di opere di metro cuntinueghjanu da IMM. Sfurtunatamente, i prughjetti 8, cum'è a linea Göztepe-Ümraniye chì simu in, sò prughjetti chì u travagliu hè statu cessatu per circa 1 annu o più. Ci hè parechje ragioni per questu. Semu cuscenti chì avemu un pesu pesu davanti à noi; Ma i mo amichi è eiu sò assai determinati. Istanbul hè una cità forte è determinata. Mentre Istanbul cuncepisce u futuru di a cità, farà ancu passi solidi è caratteristici in quantu à i so investimenti. Cù a firma chì avemu firmatu in Aostu, avemu superatu a maiò parte di u prublema finanziariu ligatu à questu locu. Avemu da attivà stu cantiere, chì hè stata di più di un annu. Prevemu chì sta linea serà cumpletata in 1 ".

"L'UNICA PROPRIETARI DI I SERVIZI SONA U POPLU DI ISTANBUL"

Aghjunghjendu chì decine di millaie di persone anu cuntribuitu à i travaglii di u metro di 30 anni, İmamoğlu hà dettu: "Sapemu cumu Marmaray hà iniziatu in l'anni 90 è chì tipu di travagliu hè statu fattu. Per esempiu, parlemu di un prughjettu chì hè statu iniziatu durante u mandatu di u tardu Ecevit è cumpletu durante u mandatu di u presidente Erdoğan. In stu paese è in sta cità, ùn ci sarà mai, è ùn ci sarà mai, un unicu pruprietariu di ogni investimentu fattu. Se cuntribuiscemu à un serviziu oghje, u so unicu pruprietariu hè u populu di Istanbul. Oltre à quessa, nè a pruprietà individuale nè di partitu hè mai ghjustu. Se cuntribuiscemu à un serviziu oghje, u so unicu pruprietariu hè u populu di Istanbul. A nostra capiscitura hè di gestisce u bilanciu è l'esistenza di stu paese in u modu più caratteristicu; Per compie i migliori prughjetti à u costu più prezzu è cù a più alta qualità è per dimustrà chì u travagliu pruduttu appartene à a nazione. In questu rispettu, se avemu principiatu un affari oghje, stu talentu appartene à a ghjente di Istanbul. Quandu avemu finitu stu travagliu, u populu di Istanbul serà fieru di sè stessu. Dimustraremu definitivamente questu abbracciu in a nostra nova comprensione di u guvernu lucale è u nostru approcciu à l'investimenti. U pruprietariu di ogni investimentu hè un citadinu. Ùn hè nè un partitu, nè un periodu, nè un capu puliticu, nè capu di guvernu, nè merre. "U pruprietariu hè milioni di persone chì sò quì o micca", disse. Dopu à u discorsu, İmamoğlu hà invitatu à a delegazione chì l'accompagnava è hà dettu: "Che Diu compie. Vulendu a bona furtuna, hà appughjatu u buttone chì principia u travagliu infinitu di u metro.

Dopu à a cerimonia, İmamoğlu hà ancu rispostu à e dumande di i ghjurnalisti nantu à l'agenda. E dumande fatte à İmamoğlu è e risposte date da u presidente IMM sò i seguenti:

"À SEGUITÀ…"

Avete dettu chì i lochi chì a custruzzione ùn era micca finita eranu periculosi...

– Un tunnel infinitu hè statu apertu. Gestemu un studiu chì si tratta di eliminà questi è di rende operativi i siti di custruzzione bloccati. I mo amichi gestiscenu un prucessu in dui fasi quì. Prima di tuttu, volenu eliminà sti minacce. In fatti, anu fattu un bonu prugressu quì. Avemu da assicurà chì l'Istanbuliti sò còmode, soprattuttu à partesi da questu periodu di vaghjimu è invernu. Ma questu ùn hè micca abbastanza. E linee di metro fermate duveranu ancu cuntinuà. Questu hè unu di i passi concreti fatti quì in quantu à e linee di metro fermate. Continuemu à avè discussioni strette in quantu à l'altri. Questi ùn sò micca prublemi chì ponu esse risolti cù una istituzione unidirezionale - cumpagnia di cuntrattu. A carica di travagliu di i travaglii di quale parlemu attualmente hà quantità abbastanza elevate. Questu hè certamente bisognu di prestitu basatu in prughjettu. In questu sensu, ci riunitemu è parlemu cù l'istituzioni finanziarii è l'istituzioni di cuntrattura. U risultatu chì avemu ghjuntu oghje hè unu di elli. Ci sarà di più à vene. U nostru scopu hè veramente di truvà e linee più curiose in tutte e linee fermate. Kabataş - Per fà un calendariu in quantu à a fine concreta di i prughjetti, cum'è a fine di a Linea di Metro Mahmutbey in ghjennaghju-ferraghju 2020. U nostru scopu in quantu à e linee fermate hè di assicurà chì tutti sò cumpletati è implementati in a banda 2022-2023. Cume hè implementatu passu per passu è ottenemu risultati cum'è questu, sparteremu sta bona nutizia cù i nostri concittadini di Istanbul è cun voi. Ùn hè micca in a nostra intelligenza di serviziu di furnisce l'infurmazioni prima chì l'infurmazione concreta hè realizata.

"METRO hè una priorità per noi"

Perchè sti fili sò stati in piedi per un annu?

- Pensu chì hè un prucessu di partenza irregolare. U prugettu hè fattu, a so fattibilità hè determinata, è di sicuru hè messu in offerta; Ma cù stu prucessu di offerta, u sistema finanziariu hè ancu urganizatu. Se ci hè un prestitu o una risorsa attribuita, quella risorsa hè trasferita. Ma postu chì u disignu ùn hè micca fattu quì, parechji prughjetti iniziati in 2017 sò stati fermati à a fine di 2017 è 2018. Ci hè statu un sforzu di mobilizà un pocu per 1-2 mesi, ma dopu hè stata fermata di novu. Sfurtunatamente, stu risultatu hè sanu ligatu à u difettu di disignu di l'ultimi anni 2-3. À questu puntu, ammettemu chì se avemu ottenutu un risultatu di 30 chilometri in a lotta di metro di 150 anni oghje - senza cuntà Marmaray - questu hè sfurtunatamenti micca un successu. Mi piacerebbe chì pudemu parlà di un chilometru più altu. Mi piacerebbe chì avemu parlatu di a parte di u 18-40 per centu di u metro in u trasportu, micca di a parte di u 50 per centu. Ma questu ùn pudia succede. In fatti, u travagliu chì era spressu in l'ultimi anni 2-3 duverebbe esse pianificatu è priurità in u passatu. Questa hè una situazione ligata à e pulitiche di una cità o di un paese, qualchì volta ligata à u trasportu, priorità d'investimentu è regulazione finanziaria. A metro hè una priorità per noi. Da avà, avemu definitu priurità e nostre azzioni versu questu; Ma continueremu a nostra strada per piglià passi sani è ùn lascendu nisun travagliu lasciatu à l'imprenditore.

350 MIL GIORNI DI PASSAGERI SERÀ TRASPORTATI

Da a stazione di Göztepe, quandu a linea nantu à quale 350 mila passageri viaghjanu per ghjornu hè aperta, Halkalı- À a Linea di Metro Superficie Gebze; Da a New Sahara Station Kadıköy- Linea di Metro Kartal-Tavşantepe; L'integrazione serà furnita da a Stazione Çarşı à a Linea di Metro Üsküdar-Ümraniye-Çekmeköy/Sancaktepe. KadıköyA lunghezza di a linea cù 11 stazioni trà i distretti Ataşehir è Ümraniye serà di 13 chilometri. Mentre u tempu di viaghju hè di 20 minuti, a capacità di passageru in una sola andata hè prevista per 31 mila. E stazioni di partenza è di fine di a linea seranu Göztepe 60. Yıl Park è Ümraniye Kazım Karabekir Mahallesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*