Reazione à u guvernatore di Bilecik: "Perchè ùn dicenu micca di e carenze in a strada YHT?"

Reazione à u guvernatore di Bilecik Perchè ùn dicenu micca di e carenze in a strada YHT?
Reazione à u guvernatore di Bilecik Perchè ùn dicenu micca di e carenze in a strada YHT?

In a dichjarazione di u guvernatore di Bilecik, Bilal Şentürk, in quantu à a morte di dui cunduttori per via di u deraillement di u trenu di guida chì cuntrolla a linea di Trenu d'Alta Velocità in u distrittu di Bozüyük di Bilecik, "Pensemu chì andava un pocu veloce. , ancu s'ellu ùn hè micca tecnicumente chjaru ", Ersin Cem, presidente di a filiale di Eskişehir, Union Employees Transport Unit, Ci hè stata una risposta da Parali. Paralı hà dettu: "Perchè quelli chì facenu dichjarazioni culpiscenu u persunale direttamente à a stampa, senza stabilisce una relazione olistica causa-effettu, ignurà l'ambiente è e cundizioni chì anu causatu l'accidentu, evitanu di mencionà e carenze in a strada di u trenu? Hè u scopu principale quì di assolve i veri culpevuli da ammuccià ? disse.

SözcüSicondu a nutizia di Kemal Atlan da; "U 19 di settembre, u singulu compartimentu chì avanzava per cuntrullà a linea di Trenu d'Alta Velocità chì partendu da Ankara hà deragliatu in u tunnel in i cunfini di Ahmetpınar Village di u centru di Bilecik è s'hè lampatu in u muru.

In l'accidentu, i cunduttori Sedat Yurtsever è Recep Tunaboylu, chì eranu nantu à u trenu di guida, sò morti in scena. A dichjarazione di u guvernatore di Bilecik, Bilal Şentürk, chì hà fattu una dichjarazione dopu à l'accidentu, chì a meccanica andava un pocu veloce, hà ricevutu una reazione da u presidente di a filiale di Eskişehir di l'Unione di i Travaglii di u Trasportu Unitu, Ersin Cem Paralı.

C'È SERIE AUMENTA IN ACCIDENTI FERROVIARI

Paralı hà dettu: "U guvernatore di Bilecik, in u primu briefing chì hà datu à u publicu annantu à l'incidentu, hà dichjaratu chì l'accidentu hè accadutu perchè a strada chì duveria esse entrata à 30 chilometri hè stata entrata à una velocità più alta. Indubbiamente, a causa di stu accidente, chì hà parechje fatturi, serà revelatu dopu à l'investigazioni tecniche è u cumpletu di u prucessu legale. Tuttavia, in l'ultimi anni, tutti vedemu chì ci hè statu un aumentu seriu di l'accidenti ferroviari in u nostru paese, soprattuttu per via di e pratiche di i dirigenti anziani chì si sò alluntanati da a cunniscenza di u meritu in l'appuntamentu di u persunale di gestione è eranu purtatu cù un accostu di sustegnu puliticu. Perchè quelli chì facenu dichjarazioni culpisce u persunale direttamente à a stampa ignurà l'ambienti è e cundizioni chì anu causatu l'accidentu, senza stabilisce una relazione holistica causa-effettu, evitendu di mintuvà e carenze in a strada di u trenu? Hè u scopu principale quì per assolve i veri culpevuli da ammuccià ? hà utilizatu e so dichjarazioni.

"I TRENI TRANSVERTATI IN AUTO DI COLLEZIONE"

Paralı hà dettu: "Mentre u trattamentu intensivu di treni durante u ghjornu in una sezione di linea induve i travaglii di custruzzione sò realizati di notte porta assai situazioni periculose è risichi, perchè quelli chì sò rispunsevuli di ùn piglià precauzioni generali è di correre i treni in un ambiente risicatu, nascondendu. elli stessi in accidenti è incidenti è pruvà à caricalli cù sub-impiegati? In l'ultimi anni, per via di e pulitiche populiste, i treni si sò trasformati in vitture paraurti.

Paralı hà dichjaratu chì ùn ci era micca accidenti nantu à e ferrovie ancu durante l'anni di a Guerra di l'Indipendenza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*