Viaghjà à traversu a storia in Istanbul "Tram nostalgicu"

viaghjà in a storia in u tram nostalgicu di Istanbul
viaghjà in a storia in u tram nostalgicu di Istanbul

Istanbul hè una cità induve i veiculi di trasportu sò trasfurmati ghjornu per ghjornu cù a so zona residenziale in espansione in tutta a so storia. Istanbul, chì hà una storia di trasportu urbanu chì varieghja da i troni à i barche di primavera, da i tramvii trainati da cavalli à i trolebusi è oghje vitture, metro, autobus è minibus, hà una reta di trasportu altamente sviluppata.

U Tunnel storicu di Karaköy, chì hè trà i simboli di Istanbul, u Tram Nostalgicu è u Tram Nostalgicu di Moda chì serve in Istiklal Street oghje portanu i turisti domestici è stranieri è i passageri di Istanbul chì volenu avè una sperienza nostalgica nantu à e so rotte storichi.

Tram Nostalgicu

Remzi Aydın, Direttore di l'Operazioni di Tunnel Tramway di a Direzzione Generale di l'Operazioni IETT, hà spartutu infurmazioni nantu à u Tram Nostalgicu.

Trami elettrici, chì si sò sviluppati dopu à u tram Azapkapı-Beşiktaş, chì hè statu messu in serviziu u 31 di lugliu di u 1871 cum'è u primu tram di Istanbul, circundanu a cità annantu à l'anni. À u tempu, i tramvii di cavalli sò stati rimpiazzati da i tramvii elettrici, è i tramvii elettrici eranu ancu fora di serviziu per via di u sviluppu di u trasportu urbanu.

Quandu u tram elettricu hè statu messu in serviziu di novu per scopi di nostalgia in u 1989, Istiklal Caddesi, chì hè adattatu per u trafficu di pedoni, hè statu determinatu cum'è una linea simbolica adatta per u Tram Nostalgicu.

Remzi Aydın, Direttore di l'Operazioni di Tunnel Tramway di a Direzzione Generale di l'Operazioni IETT, hà dichjaratu chì 1966 di i veiculi di tram utilizati in l'operazione prima di 3 sò stati rinnuvati è pronti per u funziunamentu nantu à a nova linea.

Nostalgic Tram hà cuminciatu à trasportà i passageri nantu à a strada Taksim-Tünel u 29 di ghjennaghju di u 1990. In u 2015, un novu veiculu hè statu aghjuntu à questi veiculi da u persunale IETT, è u numeru di veiculi chì serve hè statu aumentatu à 4.

Ci sò tappe di Taksim, Ağa Mosque, Galatasaray, Odakule è Tünel nantu à a linea di 1870 metri di u Tram Nostalgicu, chì hè diventatu u simbulu di Istanbul in u tempu.

Nostalgic Tram, chì hè trà l'uggetti più fotografiati in u mondu, furnisce u serviziu trà 07.00 è 22.30 ogni ghjornu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*