10 mila Istanbuliti anu vistu u Red Bull Car Park Drift World Final

bin Istanbullu hà vistu a finale mundiale di u Red Bull Car Park Drift
bin Istanbullu hà vistu a finale mundiale di u Red Bull Car Park Drift

Red Bull Car Park Drift World Final, ospitata da a Municipalità Metropolitana di Istanbul, hà purtatu una grande eccitazione à i Istanbuliti durante u weekend. U pilotu giordanu Anas Al Hello hè diventatu u campionu in a corsa induve 16 piloti da 18 paesi diffirenti cumpetenu ferocemente. L'atleta legendariu di Red Bull Michael Whiddett hà dettu: "Istanbul hà fattu u dirittu di accoglie u megliu in u mondu".

Red Bull Car Park Drift World Final hè stata in Istanbul dopu a finale di u paese in Kuwait, Egittu, Oman, Emirati Arabi Uniti, Libanu, Algeria, Mauritus, Tunisia, Maroccu, Georgia, Turchia (Kocaeli-Körfez) è Giordania.

TRE PILOTI RAPPRESENTANU TURCHIA

Red Bull Car Park Drift World Final, induve i piloti di talentu di u mondu sanu cumpetenu per esse i migliori, si sò tenuti in l'Area di Eventi di Maltepe in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana di Istanbul. I piloti di drift più talentu di u mondu si sò riuniti in a finale, induve 16 piloti chì rapprisentanu 18 paesi cumpetenu per a cima cù vitture putenti è assai fumu. In a corsa, Turchia era rapprisintata da Fahimreza Keykhosravi, Ali İnal è İbrahim Yücebaş.

18 PILOTI CURRIGATI PÀ U PRIMU LOSU

In l'urganisazione, chì hà iniziatu cù a ceremonia d'apertura chì rapprisenta i paesi chì participanu à a corsa, i piloti 18 anu mostratu e so prestazioni unu per unu. Allora, i piloti 8 cù i punteggi più alti cumpetenu per fà l'ultimi quattru. In a finale di l'avvenimentu, chì hè stata cum'è una urganizazione di sport motori accettata da a Federazione Internaziunale di l'Automobile (FIA) dapoi u 2008, i piloti anu dimustratu e so cumpetenze davanti à a ghjuria eseguendu e so manuvre nantu à a pista speciale stabilita. I piloti anu pruvatu à puntuà punti nantu à tematiche cum'è a difficultà di e manuvre, l'apparenza, a velocità è u sonu di u veiculu.

JORDANIAN AL HELLO DIVINTU U CAMPIONU MONDIALE

Red Bull Car Park Drift World Final, chì hà assistitu à parechji spettaculi eccitanti è a lotta di vitture putenti per a cima cù assai fumu, hà datu à l'amatori di sport motori una ghjurnata indimenticabile. Più di 10 mila citadini anu vistu l'avvenimentu. À a fine di a corsa, chì hà vistu a lotta di i piloti per a velocità è i punti, chì hè stata guardata cù interessu, u vincitore di u primu postu hè u Pilot Jordanian Anas Al Hello. Ciao, chì hà sappiutu ottene 400 punti da 381, hè statu seguitu da u nostru pilotu turcu İbrahim Yücebaş cù u sicondu postu è u georgianu Vakhtang Khurisidze cù u terzu postu. À a fine di l'urganizazione, i primi atleti sò stati premiati.

SPETTACOLO MOZZAFIATO DA FEGHALI

In a finale, chì hà vistu una grande eccitazione, u maestru di u sport di drift, l'atleta di Red Bull famosu in u mondu Abdo Feghali, hà fattu un spettaculu indimenticabile per i dilettanti di drift. A ghjuria chì hà determinatu u megliu pilotu di drift di 2019 includeva i nomi leggendari di u mondu di drift, l'atleti Red Bull Michael Whiddett, cunnisciutu cum'è Mad Mike, Aleksander Grinchuk, l'atleta Red Bull Yağız Avcı, chì hà vintu a Coppa Europea di Rally 2017 è ancu Cinque volte Campione di Turchia di Rallye, è u drifter francese, hà participatu u pilotu Nicolas Dufour.

"ISTANBUL HA DATE I SO DIRITTI"

Dichjarà chì hà assistitu à un avvenimentu di drift in Istanbul per a prima volta, a legenda di u mondu di drift, l'atleta Red Bull Michael Whiddett hà dettu: "Sò assai felice d'avè u privilegiu di esse un ghjuridiu in una tale urganizazione. Una lotta straordinaria hè accaduta. U Red Bull Car Park Drift World Final hà alzatu u listinu un taccu più altu. Tutti i piloti eranu assai boni. Avemu vistu ancu chì bona decisione hè stata di dà a Finale Mondiale à Turchia. Anu purtatu un novu soffiu à i campionati di drift cù una grande urganizazione. "Anu fattu u dirittu di accoglie u megliu in u mondu", disse.

"ERA ADATTA PER A FINALE MONDIALE"

L'atleta di Red Bull è direttore di a razza Abdo Feghali, chì detene u record di drift più longu di u mondu, hà dichjaratu chì a Finale Mondiale di Drift di Red Bull Car Park hè stata cumpletata degna di u so nome. L'atleta legendariu hà dettu: "Aspittava una tale folla in Istanbul dopu l'interessu in a qualificazione di Turchia. Semu assai felici chì tante persone sparte a nostra eccitazione. "A Finale Mondiale si adatta assai bè à Istanbul", disse.

L'UNICA PILOTA FEMMINILE ÜLKÜ ERÇOBAN

U pilotu femminile di 19 anni Ülkü Erçoban, chì hà cumpetitu in nome di a Republica Turca di Cipru di u Nordu in a Finale Mondiale di Drift, hà dettu: "A deriva hè una vera passione per mè. Aghju participatu in gare per circa 3 anni. Red Bull Car Park Drift World Final hè stata a corsa più prestigiosa à a quale aghju participatu. Cum'è una donna, era fieru di esse nantu à a stessa pista cù i piloti più talentu in u mondu in una atmosfera assai bona. Aghju amparatu assai da elli. Eru ancu assai felice di dimustrà chì e donne ponu ancu participà à sti razzi. "U vostru solu cunsigliu per l'amatori di sporti di motori hè di correre nantu à e piste, micca nantu à e strade", disse.

Questa presentazione richiede JavaScript.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*