U presidente İmamoğlu hà esaminatu a stazione di autobus di Harem abbandonata

U presidente Imamoglu hà esaminatu l'autostazione di l'harem, chì hè stata abbandunata à u so destinu
U presidente Imamoglu hà esaminatu l'autostazione di l'harem, chì hè stata abbandunata à u so destinu

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà fattu un viaghju d'ispezione à a stazione di autobus di Harem. Visitendu a stazione di autobus è ascultendu i prublemi di i cummercianti, İmamoğlu hà dettu: "Ùn avemu micca da lascià à u so destinu. Quì, guardemu cumu pudemu piglià a decisione più preziosa per a cità ".

Dopu u so viaghju di studiu, İmamoğlu si trasfirìu à Kemerburgaz City Forest, chì hà visitatu l'ultima volta l'8 di settembre. Fendu una dichjarazione à a stampa dopu avè caminatu per un pezzu in a furesta, İmamoğlu hà dettu: "Cominceremu à piglià i nostri citadini quì da u 16 d'ottobre. U 29 ottobre, Kültür A.Ş è Spor A.Ş urganizeranu diversi avvenimenti. Sperimenteremu a geografia di Istanbul à u so pienu. Seraghju ancu quì ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluhà fattu una visita à l'Harem Bus Station, chì hè stata lasciata à a so sorte dapoi anni è lagnata da i citadini è di i cummercianti. İmamoğlu era accumpagnatu da u Sicritariu Generale İBB, Yavuz Erkut, i Vice Secretarii Generali Murat Yazıcı, Orhan Demir, Murat Kalkanlı è Mehmet Çakılcıoğlu in u viaghju di a stazione di l'autobus, chì serà trasferitu in un altru locu è un centru high-tech serà custruitu invece.

ANDAMU ASSI RAPIDE

Imamoglu, chì hà ricevutu infurmazioni nantu à l'ultima situazione di a stazione di autobus da Kemal Kolaçoğlu, u presidente di l'Associazione di i Cummercianti di l'Harem Bus Station, hà dettu: "Istanbul hè seriamente disturbatu quì. Voi, i nostri cummercianti, site ancu infelici quì. I nostri cummercianti è citadini ci parlanu di e negatività quì. Eccu, hè "cutella à l'ossu". Viderete, andemu assai prestu. Ùn vi preoccupate ", disse.

İmamoğlu hà dettu chì l'Harem Bus Terminal hà finitu a so vita, "Truveremu una soluzione quì. Ùn avemu micca da lascià à u so destinu. Quì avemu vistu cumu pudemu piglià a decisione bona per a cità. L'harem hè mortu. Ma hè una disgrazia chì sta questione hè stata cusì ambigua per anni. Dunque, u nostru prossimu scopu hè di creà rapidamente l'alternativa più adatta è di sparte cun voi, in a vostra cunniscenza ", disse.

Sò quì u 29 d'ottobre

Dopu u so viaghju di studiu, İmamoğlu si trasfirìu à Kemerburgaz City Forest, chì hà visitatu l'ultima volta l'8 di settembre. İmamoğlu, chì camminava per un pezzu in a furesta cù u Sicritariu Generale İBB, Yavuz Erkut, è u Direttore Generale Boğaziçi Yönetim A.Ş, Ethem Pişkin, hà fattu dopu dichjarazioni à a stampa.

Dà a bona nutizia chì i citadini cumincianu à esse ammessi à Kemerburgaz City Forest da u 16 d'ottobre, İmamoğlu hà dettu: "Almenu, e zone di prova è e rotte di marchja seranu determinate".

Dicendu: "Apriremu tramindui una zona preziosa per l'usu di i nostri citadini è a prutegge inseme", İmamoğlu hà cuntinuatu cusì: "A settimana di u 29 d'ottobre, Kültür A.Ş è Spor A.Ş urganizeranu diverse attività per e famiglie. . Dunque, u 29 d'ottobre, u ghjornu di a Republica, sperimenteremu a geugrafia di Istanbul à u so pienu. Seraghju ancu quì. Vulemu apre u più prestu pussibule. Hè una zona assai più grande di e fureste di Belgrad è pigliarà u pesu di e fureste di Belgrad ".

SUPPORTEremu cù u trasportu publicu

Indittendu chì Kemerburgaz City Forest hè un locu in u centru di a cità, İmamoğlu hà dettu: "Hè una zona induve pudete ghjunghje à Kemerburgaz da u TEM, nantu à a strada chì porta à Göktürk, girendu una intersezzione assai vicina è pudete. ghjunghje subitu. Per d 'altra banda, hè assai vicinu à e regioni Alibeyköy, Gaziosmanpaşa è Kağıthane. Ancu da Esenler, si pò ghjunghje assai facilmente. Inoltre, in u futuru, sustenemu stu locu cù trasportu publicu in certi ghjorni. Una altra caratteristica hè chì una fermata di a linea di metro Mecidiyeköy - Airport serà à 2.5 chilometri da quì. Cù i servizii di l'autobus di ring, stallà da quì, stu locu si trasformerà in una zona verde induve pudete vene è camminà cù a vostra famiglia, fà sport, è respira assai in a cità. Una zona verde in u core di a cità cù spazii d'avventura è spazii di vista. Ci sò sorprese chì pensemu à u sport. Riuniremu un grande parcu cù a cumunità ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*