Passu à Passu Avvicinendu à a Fine in Ankara Sivas YHT Project

Ankara sivas yht prughjettu si avvicina à a fine passu à passu
Ankara sivas yht prughjettu si avvicina à a fine passu à passu

Mehmet Cahit Turhan, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, chì hà esaminatu u situ di custruzzione di u Prughjettu Ankara-Sivas YHT in u distrittu Akdağmadeni di Yozgat, hà participatu dopu à u travagliu di saldatura ferroviaria in u distrittu di Sorgun.

"Avemu avvicinendu a fine passu à passu in u Prughjettu YHT Ankara-Sivas"

In a so dichjarazione quì, Turhan hà dichjaratu chì anu ricevutu infurmazioni nantu à i travaglii di custruzzione da e cumpagnie di l'imprenditori di u prugettu è hà dettu: "Avemu avvicinendu a fine passu per passu. Avà u travagliu di a stallazione di ferrovia hà acceleratu in stu prughjettu. Hè ghjuntu à circa 100 chilometri trà Yerköy è Sivas. Avemu cuminciatu i travaglii di stallazione di ferrovie trà Yerköy è Kırıkkale. Una sezione di 8 chilometri hè stata ancu finita quì. disse.

"46 tunnel, 53 viadotti, 611 ponti è canali, 217 sottopassaggi è 930 strutture d'arte in totale"

Dichjarà chì i travaglii prucederanu più rapidamente da avà, Turhan hà dettu: "A Linea di Trenu di Alta Velocità Ankara-Sivas di 404 chilometri include strutture di 66 tunnel cù una lunghezza di circa 46 chilometri. Ci sò 27,5 viadutti cù una lunghezza di 53 chilometri. 611 ponti è strutture di culvert, è 217 sottu è passaghji sò stati custruiti in u scopu di stu prughjettu. L'opera tutale hè di 930 pezzi. 100 milioni di metri cubi di scavi sò stati realizati in stu prughjettu. 30 milioni di metri cubi di riempimentu sò stati produtti. usatu e frasi.

Enfatizendu chì i travaglii di l'infrastruttura sò stati finiti in grande misura è chì i travaglii nantu à i viaducti è i tunnelli cuntinueghjanu, Turhan hà datu a bona nutizia chì i test drives cumincianu à a fine di questu annu.

Ringraziendu à tutti da u travagliadore à l'ingegneru, da u tecnicu à l'ingenieru di u prughjettu, chì hà travagliatu annantu à stu prughjettu, Turhan hà fattu un cortu viaghju cù u veiculu chì stabilizzà l'assi ferroviariu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*