U serviziu di noleggio di bicicletta hà iniziatu per a prima volta in Ankara

U serviziu di noleggio di bicicletta hà iniziatu per a prima volta in Ankara
U serviziu di noleggio di bicicletta hà iniziatu per a prima volta in Ankara

L'applicazione di affittu di bicicletta hè stata iniziata in u "30 August Zafer Park", chì hè stata aperta da u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş.

Mentre u numeru di persone chì utilizanu a nova strada di bicicletta di 2 metri di lunghezza in u parcu, chì si trova accantu à AŞTİ è hè diventata una destinazione frequente per a ghjente di a Capitale, cresce di ghjornu in ghjornu, a Municipalità Metropolitana hà cuminciatu à fà. furnisce servizii di noleggio di bicicletta per a prima volta.

TU ÙN HAI A CARRY BIKE

Annunciendu chì implementanu u prughjettu di a bicicletta elettrica cù una strada di bicicletta di 56 chilometri in a capitale, u sindaco Yavaş hà ancu urdinatu à mette un apparatu per u trasportu di e biciclette in i veiculi di trasportu publicu.

Mentre i travaglii per aumentà u nùmeru di camini di bicicletta sò stati accelerati, u serviziu di "Louge di Biciclette" hè statu offrittu à i citadini di tutte l'età per aduprà e biciclette in modu sicuru è per fà sportu senza trasportà e biciclette in u Parcu Zafer di u 30 d'Agostu, chì include ancu camini di caminata è di jogging. .

TASSE DI LOCAZIONE

U scopu di sparghje a bicicletta, chì hè un modu di trasportu ecologicu è sanu, cum'è un mezzu di trasportu in a cità, a Municipalità Metropolitana hà purtatu biciclette adattate per tutte e categurie d'età inseme cù i citadini di a Capitale in u 30 August Zafer Park.

Tariffe di tariffu per u serviziu di noleggio di bicicletta implementatu da u Dipartimentu di Prutezzione è Control Ambientale;

30 MINUTI 2 TL
1 HORA 3 TL
2 HORA 5 TL
hè statu determinatu cum'è.

U Capu di u Dipartimentu di Prutezzione è Controlu Ambientale, Hasan Muhammet Güldaş, hà dichjaratu chì u 30 d'Aostu u Parcu Zafer hè u primu parcu cù una zona d'usu di bicicletta privata è hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Comu hè cunnisciutu, u barbecue hè pruibitu in questu parcu, i nostri citadini ponu divertisce in un parcu senza fumu. Questu hè u nostru primu parcu cù una zona d'usu di bicicletta dedicata. In u futuru, pensemu di aumentà u numeru è a varietà di e biciclette è di cambià à i servizii di noleggio di bicicletta in altri parchi. Espansioni supplementari è servizii supplementari in u parcu seranu messi in serviziu in i ghjorni à vene ".

I CITTADINI SONT SATISFATTI...

I citadini, invece, sò estremamente soddisfatti di l'applicazione "Louge di bicicletta", chì hè stata lanciata in u Parcu Zafer u 30 d'Aostu.

Coşkun Can Çankaya, chì hè venutu à visità e so figliole da Zonguldak, hà dichjaratu ch'ellu hà vistu u parcu per a prima volta è hà dettu: "A ghjente hè arruvinata trà u cimentu in e grande cità. A strada di bicicletta hè bella. Aghju 60 anni è andaraghju ancu in bicicletta », mentri un altru citadinu chjamatu Burcu Salantur dicia : « Cum'è persone chì campanu in e grande cità, bramemu di spazii verdi aperti. L'affittu di una bicicletta in u parcu hè ancu un vantaghju perchè ancu s'ellu ci hè una bicicletta in a nostra casa, ùn hè micca pussibule di purtalla in vittura.

Dicendu chì ama u ciclismu, Eylül Defne Ödemiş, di 10 anni, unu di i picculi visitatori di u parcu, hà dettu: "Siccomu ùn ci sò micca vitture, possu facilmente andà in bicicletta senza paura. Sò assai felice di vene quì, mi diverte assai ", mentri Eymen Topaktaş, di 9 anni, hà dettu: "Puderaghju andà in bicicletta per un bellu pezzu perchè a strada ciclabile hè sicura".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*