Avvisu di Incendiu è Accident da a Brigata di Fire di Denizli à i Passaggeri in l'Autobus

Avvisu di focu è accidenti à i passageri in l'autobus da u dipartimentu di u focu marinu
Avvisu di focu è accidenti à i passageri in l'autobus da u dipartimentu di u focu marinu

E squadre di i Fire Brigade di a Municipalità Metropolitana di Denizli, per a prima volta, anu iniziatu una applicazione chì darà un esempiu per a Turchia in quantu à l'accidenti di l'autobus è l'incendii accaduti in l'ultimu periodu. A Brigata Metropolitana di u focu, cunducendu u travagliu d'infurmazione nantu à l'autobus di passageri fermati à i punti di cuntrollu di a polizia, hà dettu à i citadini ciò chì deve fà in casu di pussibili incendi è accidenti.

Denizli Metropolitan Municipality Fire Brigade Department hà realizatu un studiu sfarente nantu à l'incendii di l'autobus di passageru è l'accidenti accaduti recentemente. Cù u travagliu, chì hè u primu in Turchia, i squadre di u Dipartimentu di u Bomberu di a Municipalità Metropolitana di Denizli anu realizatu un studiu informativu nantu à l'autobus di passageri chì sò stati fermati à i posti di cuntrollu di a polizia in l'autostrada Denizli-Antalya. A Brigata Metropolitana di Fire, chì hà dettu à i citadini ciò chì deve fà in casu di pussibili incendi è accidenti in l'autobus di i passageri fermati in i punti di cuntrollu di a polizia, hà prima dumandatu à i passageri di calmà in fronte à qualsiasi negatività. Dà infurmazioni nantu à l'usu di e surghjenti d'urgenza in l'autobus, u brigata di u focu spiegò cumu si rompe a finestra di l'autobus usendu u martellellu d'emergenza. I passageri, chì sò stati sorpresi di vede i bomberi davanti à elli, anu ringraziatu u Dipartimentu di Fire Metropolitanu per l'infurmazioni.

L'applicazioni continuanu

U Capu di u Dipartimentu di Pompieri di a Municipalità Metropolitana di Denizli, Murat Başlı, hà attiratu l'attenzione à i recenti incendi è incidenti di l'autobus di passageri. Dichjarà chì anu vistu cun dispiacere chì i feriti è a perdita di vita sò accaduti in questi avvenimenti negativi, Başlı hà dettu: "U nostru scopu hè di prevene a perdita di vita è e ferite. In questu cuntestu, spieghemu à i nostri passageri cumu evacuà l'autobus in una emergenza, cumu utilizà u martellu d'urgenza d'urgenza, cumu apre e porte di fronte è media di l'autobus in una emergenza, è cumu utilizà l'extinctori. Distribuemu ancu brochure educative. Nutendu chì a pratica realizata in cuuperazione cù a pulizza è a brigata di u focu hè a prima in Turchia, Başlı hà dettu: "I nostri pratichi nantu à questu sughjettu continuanu à esse diffusi in e strade urbane è interurbane".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*