U presidente İmamoğlu "A questione prioritaria di l'Istambuli"

u prublema primariu di u presidente imamoglu istanbullu hè u trasportu
u prublema primariu di u presidente imamoglu istanbullu hè u trasportu

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluscontru cù u Capu di a Delegazione di l'UE in Turchia, Ambasciatore Christian Berger. Enfatizendu chì e relazioni di l'UE cù Turchia sò impurtanti, İmamoğlu hà dettu: "A vista di l'UE di Istanbul, induve dui cuntinenti si scontranu, hè assai impurtante". Berger, chì u so babbu hè di Trabzon, disse à İmamoğlu: "Facciu pilaf d'acciuga assai bè. L'invitu ch'ellu hà fattu cù e parolle "T'aspettu per cena una sera" attirò l'attenzione.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Ekrem İmamoğluscontru cù u Capu di a Delegazione di l'Unione Europea (UE) in Turchia, l'Ambasciadore Christian Berger, è a delegazione accumpagnata à u Fethi Pasha Grove in Üsküdar. Durante a riunione tenuta in una atmosfera assai amichevule, İmamoğlu hà dettu à u so invitatu Berger: "Sò onoratu di accoglievi in ​​unu di i posti più belli di Istanbul".

Saremu una gestione assai rapida

Enfatizendu chì attribuisce una grande impurtanza à a visione di l'UE di Turchia, İmamoğlu hà dettu: "Cù a riunione chì avemu tenutu oghje, crede chì averemu una cooperazione più stretta da avà. A vista di l'UE à e cità di Turchia è soprattuttu à Istanbul, induve dui cuntinenti si scontranu, hè assai impurtante. Ci importa assai di e cità. À questu puntu, u puntu di partenza induve tutti i nostri pinsamenti saranu realità sò e cità è i guverni lucali. In questu novu periodu, seremu assai sensibili è meticulosi in u sviluppu, a produzzione è a cooperazione di e nostre pulitiche, in quale sprimeremu cumplettamente i nostri pinsamenti, in particulare à e tavule sane chì stabiliremu inseme cù l'UE. À u listessu tempu, vogliu chì sapete chì seremu una amministrazione assai rapida, scopi è standard ", disse.

VOLEMU FIRMARI OPRA PIONEERING

Nutendu chì daranu a priorità à i prughjetti chì renderanu a vita di l'Istambuli più faciule, İmamoğlu hà cuntinuatu cusì:
"Se esce in a strada in Istanbul è dumandate à qualcunu, u prublema primariu hè u trasportu. Tuttavia, vulemu realizà travaglii pionieri chì cunsidereghjanu u trasportu micca solu in veiculi o per via di i veiculi, ma da una perspettiva veramente umanitaria, sia priurità di a salute sia facilitendu u trasportu di e persone cù cuncetti chì priurità e persone. Per esempiu, si pensemu solu in termini di ghjovani è zitelli; Vulemu purtà à Istanbul un prughjettu regiunale induve micca solu l'autobus, u metro, u trasportu marittimu, chì dà vita à circa 4 milioni di studienti è li mandanu à e so scole ogni ghjornu, ma ancu i zitelli è i ghjovani ponu caminari è furnisce opportunità di trasportu cù e so biciclette. .

"BERGER: "L'ENORME CARICA E RESPONSABILITÀ DI VOI"

L'ambasciadore Christian Berger hà ancu ringraziatu u sindaco İmamoğlu per avè sceltu Fethi Pasha Grove cum'è locu di riunione.

Berger hà dichjaratu ch'elli anu boni relazioni cù Ankara è Istanbul è hà dettu: "Se guardemu solu i numeri, Istanbul hè un locu più grande chè parechji paesi europei. Per quessa, vogliu felicità per a vostra elezzione di merria. À u listessu tempu, ci hè una carica diversa, pesante è rispunsabilità chì queste autorità ponenu nantu à voi. Dunque, esse in cuntattu direttu cù i citadini, in particulare in e cità metropolitane, crea una suluzione.

I REFUGEES SONT AGGIUNTI À I PROBLEMI DI ISTANBUL

Nutendu chì u prublema di i rifuggiati hè aghjuntu à u trasportu, unu di i prublemi più impurtanti di Istanbul, Berger hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Per risolve i prublemi, hè assai impurtante per noi di travaglià cù e persone chì capiscenu quale sò i prublemi. , piuttostu cà a capiscitura di "cumu pudemu ottene u più prestu pussibule". In questu cuntestu, stabiliscemu relazioni strette in parechje parte di u vostru paese. I rifuggiati sò stati aghjuntu à i vostri prublemi. Dunque, cum'è avete dettu, ci sò parechje spazii induve pudemu cooperà ".

U PROBLEMA DI TRASPORTU ùn hè micca SPECIFU À ISTANBUL

In riferimentu à l'idea di İmamoğlu di pruvà novi metudi per risolve u prublema di trasportu, Berger hà dettu: "Di sicuru, u sviluppu di l'opportunità di trasportu hè ancu di grande impurtanza in termini di ecunumia. À u listessu tempu, a congestione di u trafficu hè una situazione assai caru. Ci hè un costu supplementu di 2 miliardi d'euros solu in Istanbul. Questa hè una figura assai alta. Questa hè una situazione chì hè accolta micca solu in Istanbul, ma in u mondu.

Invitò l'acciuga à manghjà u risu

A moglia di Berger, Marilena Georgiadou Berger, chì era in a delegazione, hà dettu ancu chì u so babbu era di Trabzon è immigratu in Grecia in tempi antichi. Berger, mostrà a so bracciale à İmamoğlu, disse: "L'aghju compru da Trabzon. Per l'ultimi 20 anni, aghju cullucatu vechji ritratti è documenti storichi di Trabzon ". İmamoğlu hà rispostu: "Vogliu à pusà è parlà di sta sera." L'ambasciadore Berger hà ricurdatu chì u so babbu era di Trabzon è disse: "Coccu assai bona pilaf d'acciughe. T'aspettu per cena una sera" è hà invitatu İmamoğlu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*