President Soyer Pedali cù l'Individui visualmente

U presidente Soyer hà pedalatu cù individui visivi
U presidente Soyer hà pedalatu cù individui visivi

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyers'hè riunitu cù l'Associazione Eşpedal, chì opera in u campu di i diritti di i disabili in Izmir, per sustene e pulitiche di trasportu sustenibili durante a Settimana Europea di a Mobilità.

L'Associazione Co-pedale hà urganizatu un avvenimentu in bicicletta (tandem) per duie persone per a "cumpagnia di strada" di e persone disabili è senza disabilità in u scopu di a "Settimana Europea di a Mobilità". U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à l'avvenimentu Tunç Soyer ancu unitu. Ministru Tunç Soyer è u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Eşpedal, Saldıray Altındağ, pedalava da Izmir Konak Square à Cumhuriyet Square in bicicletta tandem.

Maria Kanellopoulou, Capa di l'Unità d'Informazione è di Comunicazione di Stampa di a Delegazione di l'UE in Turchia, hà participatu ancu à u corteghju ciclistu. Ministru Tunç SoyerRingraziendu u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Eşpedal, Saldıray Altındağ, hà dettu chì Eşpedal hè una associazione chì supera e distanze trà e persone disabili è persone senza disabilità pedalendu inseme. Altındağ hà spiegatu chì l'avvenimentu hè natu da l'idea di l'individui visivi chì viaghjanu in bicicletta nantu à queste biciclette, chì sò chjamati "tandem" è pensati per duie persone per ciclu in coordinazione. Altındağ hà dettu: "Urganizemu tour urbani è interurbani riunendu i nostri amichi ciclisti rispunsevuli cù capacità elevate di ciclismo è i nostri amici visivi in ​​bicicletta tandem in a nostra associazione. "Sperimentemu a natura inseme facennu tour di campeghju", disse. Dichjarà chì tali avvenimenti u facenu assai felice, u sindaco Soyer hà dettu: "Urganizeremu un avvenimentu più cumpletu u più prestu pussibule".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*