Trasportu Good News da u presidente Yavaş à i residenti di Ankara

Una bona nova per u populu di Ankara da u presidente Yavas
Una bona nova per u populu di Ankara da u presidente Yavas

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà annunziatu a riforma di u trasportu chì implementerà in a capitale.

Annunziendu a bona nutizia di u trasportu à a Settimana Europea di a Mobilità, u sindaco Yavaş hà spartutu parechji prughjetti cù i residenti di a Capitale, da u trasportu di e biciclette in veiculi di trasportu publicu à u parcheghju gratuitu in stazioni di Metro, da u serviziu di noleggio di biciclette elettriche à i percorsi di bicicletta.

GRAZIE DA U PRESIDENTE YAVAS À I CAPITALI

U presidente Yavaş, chì hà vistu u cuncertu Haluk Levent tenutu in Anıtpark, hà datu a bona nova di trasportu à a ghjente di a Capitale prima di u cuncertu.

U presidente Yavaş hà iniziatu u so discorsu ringraziendu a ghjente di a Capitale per l'intensa participazione à l'attività tenuta in u scopu di a Settimana Europea di a Mobilità, è hà cuntinuatu cusì:

"Prima di tuttu, vogliu esprime a mo satisfaczione. Avemu cumpletu u Great Ankara Cycling Tour cù millaie di persone. Da 7 à 70, tutti i residenti di Ankara anu utilizatu e strade felice è pacificu. Vogliu ringrazià tutti i mo concittadini chì anu rispostu à a nostra chjama è chì anu participatu intensivamente à l'avvenimenti ".

Dichjarà chì a capitale hà bisognu di una riforma urgente di trasportu, u sindaco Yavaş hà dettu: "Semu cuscenti di u cambiamentu climaticu. Vulemu fà di Ankara una cità orientata à e persone è amichevule à l'ambiente, micca più una cità centrata in vittura ".

QUICI A GLORIA...

Rimarchendu chì e famiglie anu bisognu di lochi per marchjà, piste di bicicletta, è piazze chì sensibilizaranu a cità, u sindaco Yavaş hà dettu: "Avemu bisognu di sbarazzarsi di l'autostrade, alluntanassi da u stress di u trafficu, è campà una vita più sana".

U sindaco Yavaş hà listatu a bona nutizia di trasportu preparata in cunfurmità cù i bisogni di a Capitale è i so residenti unu per unu:

- "Ogni annu, circa 400 di i nostri concittadini mori in accidenti di trafficu in Ankara. Avemu u scopu di riduce stu numeru almenu da a mità cù e misure da piglià è prughjetti chì incuraghjenu i trasporti publichi.

U limitu di contaminazione di l'aria hè superatu una media di 250 volte à l'annu. U mutivu principale di questu hè u trafficu pisanti. Prutegeremu a salute di u nostru populu è riduce e spese di salute cù a nostra perspettiva di u trasportu.

-I residenti di Ankara perden una media di 36 minuti in u trafficu ogni ghjornu. Cù l'opere chì faremu, avemu u scopu di riduce stu tempu à un altu puntu è impedisce a perdita di tempu è soldi.

-Custruiremu un Ankara chì faci sport

Avemu principiatu u pianu maestru di trasportu sustinibili, induve formeremu u futuru di l'infrastruttura di bicicletta di a cità. Seguiremu i nostri scopi cù stu pianu

-Avemu travagliatu nantu à a parte tecnica di u prughjettu di a strada di bicicletta. Avemu pensatu à compie a custruzzione di u nostru prughjettu pilotu da Ümitköy à Tandoğan in un annu. Circa 56 chilometri. Avemu ancu calculatu i tassi di monossidu di carbonu nantu à sta strada

-Avemu avutu una dumanda di prestitu da u Bancu Mundiale per sparghje a reta di e strade di bicicletta in tutta Ankara. S'ellu hè accettatu, vulemu equipà a cità sana cù piste di bicicletta.

-Uperemu e biciclette elettriche in Ankara. In a prima fase, serve 17 biciclette in 400 stazioni nantu à a strada pilota.

- I nostri autobus EGO cù apparatu di bicicletta sò stati messi in serviziu. In un annu, faremu un totale di 700 autobus adattati per u trasportu in bicicletta.

- Facemu e scale è i vagoni di e nostre stazioni di metro adattati per u trasportu di e biciclette. Puderete aduprà e vostre bicicletta in trasportu publicu. Continuemu i nostri sforzi per aduprà sta applicazione in tutte e linee di metro.

- Puderete portà e vostre biciclette pieghevoli in i nostri autobus, eccettu durante l'ore di punta.

- Passemu à u sistema "park and go" per i metro. Per ùn lascià micca i veiculi in u centru di a cità, cuminciamu à custruisce parcheggi in e nostre stazioni di Metro. Quelli chì viaghjanu cù i trasporti publichi puderanu aduprà questi parcheghji gratuitamente. Aumenteremu continuamente u numeru di questi parcheggi ".

PRESIDENTE CAMMINATA LENTO LATU SIDE CU CITTADINI

I citadini anu dimustratu un grande interessu à u sindaco Yavaş, chì hà ancu participatu à l'avvenimentu di caminata, chì partia da u Parcu Kuğulu, cuntinuò in Tunalı Hilmi Street è si concluse in Anıtpark cum'è parte di l'avvenimenti di a Settimana Europea di a Mobilità.

U presidente Yavaş, chì hà salutatu i citadini longu a strada, marchjava; Vicepresidente di u Parlamentu Levent Gök, Deputati, Ambasciatori di l'UE, Capu di a Delegazione di l'Unione Europea Ambasciatore Christian Berger, Sindaco di Yenimahalle Fethi Yaşar, Sindaco di Çankaya Alper Taşdelen, Direttore Generale EGO Nihat Alkaş, rapprisentanti di l'ONG è parechji citadini accumpagnati.

HALUK LEVENT PIUTTA A VITA CAPITAL

U sindaco Yavaş, chì hà vistu u cuncertu di Haluk Levent tenutu in Anıtpark cù i citadini, hà dettu chì i citadini sò estremamente felici di tali urganisazioni chì sensibilizanu.

L'ambasciadore Olandese in Ankara, Marjanne de Kwaasteniet, hà ancu seguitu l'avvenimenti di a Settimana Europea di a Mobilità nantu à i so cunti suciali è hà datu biciclette à i citadini chì anu spartutu e so foto è anu ricevutu u più piace.

Metropolitan Municipality City Orchestra è Haluk Levent anu datu una serata indimenticabile à a ghjente di a Capitale cù u so cuncertu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*