Daga di viaductu in u Cori di Boztepe

Daga di Viaduct Bagrina di Boztepe
Daga di Viaduct Bagrina di Boztepe

A cunnessione à i tunnel di Boztepe cù un novu viaductu in u quadru di u travagliu di custruzzione di strada Kanuni Boulevard hà ricevutu una grande reazione. Hè dichjaratu chì i pedi di u viaductu, chì superà i 100 metri, seranu pugnali chì pierceranu u core di Trabzon. Mentre chì a reazzione di l'ONG contr'à u viaductu di Boztepe, chì si ferma in u core di a cità cum'è un pugnale, cuntinueghja, hè nutatu chì l'antica amministrazione municipale hà sopratuttu dissimulatu stu prughjettu à u publicu.

A REAZIONE VIADUCT DI ONG CONTINUA

U Manager di a Sede di a Càmera di Ingegneri Ambientali TMOBB, Vildan Özmen, hà fattu una chjama à u Partitu AK in quantu à Boztepe. Ozmen, "U Partitu AK ùn deve micca tradisce Trabzon, stu prughjettu hè un grande tradimentu di a cità", disse. U presidente di ŞPO, Ercan Şen, hà dettu chì cù i viadutti, micca solu a siluette di Trabzon, ma ancu u clima cambierà. U presidente di l'IMO, Muzaffer Aydın, hà ancu accusatu u Direttore Regionale di l'Autostrade, Selahattin Bayramçavuş, per a bruttura in Boztepe.

I cumpunenti di TMOBB reagiscenu à u fattu chì i novi viaducti seranu custruiti cù i tunnellati aperti in Boztepe in u quadru di u travagliu di a strada di Kanuni Boulevard. I dui viadutti giganti chì partenu da a Moschea di Gözaçan seranu guasi picchi in u core di Trabzon cù e gambe chì superanu i 100 metri. U viaduttu di Boztepe perforà u core di a cità cum'è un pugnale. TMMOB Chamber of Environmental Engineers Headquarters Manager Vildan Özmen, TMOBB Chamber of City Planners Trabzon Branch President Ercan Şen è TMOBB Chamber of Civil Engineers President Muzaffer Aydın hà reagitu à u viaduttu chì deve esse custruitu in Boztepe, a mità di Trabzon.

ÖZMEN: AK PARTY ùn deve esse TRAUGHT TO TRABZON

TMMOB Chamber of Environmental Engineers Headquarters Manager Vildan Özmen hà dichjaratu chì i viaducti da esse custruitu in Boztepe seranu u più grande tradimentu di u Partitu AK contru Trabzon. Özmen hà dettu à tutti i rapprisentanti di u Partitu AK in Trabzon: "Sfurtunatamente, l'amministratori lucali, in particulare i precedenti, leghjenu ciò chì sapianu. Ùn sò micca sapè se a distruzzione in Boztepe tornerà. Era assai divertente ch'elli si difendevanu quandu anu datu i scavi da a cità cù sta custruzzione. Ogni locu chì vulemu ùn pò esse distruttu perchè hè statu espropriatu. Sì stu affari cuntinueghja cusì, a festa; Serà u più grande tradimentu di tutta l'amministrazione pruvinciale, amministratori lucali, ministri è diputati. disse.

SEN : U CLIMA CAMBIARÀ NON SOLU A SILUETTA DI A CITTA

TMOBB Chamber of City Planners Trabzon Branch President Ercan Şen hà fattu dichjarazioni impressiunanti nantu à i viaducti da esse custruitu in Boztepe, induve a cità respira. Dichjarà chì u prucessu di tribunale in quantu à Kanuni Boulevard cuntinua, Şen hà dichjaratu chì a strada in custruzzione in Boztepe ùn hà micca solu disturbà a siluette di a cità, ma ancu a cità in un sensu climaticu. U presidente Şen hà dettu ciò chì segue nantu à a custruzzione in Boztepe: "U prucessu legale cuntinueghja. L'espertu è u tribunale dicenu chì ùn ci hè micca prublema cù a strada di a strada. In ogni casu, si vede chì ci hè un prublema cù l'ambiente intornu à a strada è hà un effettu nant'à l'insediamenti è a cità. Kanuni Boulevard divisu a cità in dui. Hè dannatu seriamente a forma macro di a cità. Nimu ùn importa di a cità. Questu hè diventatu una malatia crònica in Trabzon. Sfurtunatamente, a cità ùn hà micca pruprietariu. Ancu s'è no vincemu a battaglia legale, sta strada hè ghjunta à un stadiu irreversibile. Se fate in greening o pianta in a furesta, ùn pudete micca ammuccià quella distruzzione. Appena sguassate u puntu induve a cità respira da a cità, tuttu cumencia à diventà béton. Per quessa, u clima di a cità hè cambiatu è a cità hè diventata più calda. Ci hè una situazione cusì catastròfica. Trabzon avarà prublemi in termini di disastru visuale. Sfurtunatamente, i guverni lucali è l'autostrade anu fattu u sordu à l'associazioni cummerciale ".

SEN: L'AUTROSTRADE SONU COME UN ELEFANTE À A GOLDWARDS STORE

Dichjarà chì l'autostrade ùn deve esse purtate in a cità, u presidente di ŞPO Ercan Şen hà ricurdatu e parolle di Gürol Ustaömeroğlu, presidente di a Camera di l'Architetti di Trabzon, "L'autostrade sò cum'è un elefante chì hè intrutu in una buttrega di vetru". Şen hà dettu: "Ùn duvemu micca lascià l'autostrade in a cità. Gürol Ustaömeroğlu, "L'autostrade sò cum'è un elefante chì hè intrutu in una vetreria". disse. Hè assai ghjustu. L'autostrade hè una istituzione chì distribuisce in ogni locu quandu entra in a cità, è agisce solu fighjendu i so rigulamenti è i criteri. Giustamente, anu da aduprà i so criteri mentre guidanu secondu i so regulamenti, perchè anu u scopu di ghjunghje à a distanza più corta in u modu più prezzu. Tuttavia, u trasportu in a cità ùn hè micca cusì, hè assai diversu. Havi diversi criteri è analisi. Pensu chì ùn ci sarà micca vultà in daretu dopu stu puntu in Boztepe. Avemu da accettà questu in qualchì modu ". disse.

AYDIN: BAYRAM ÇAVUŞ RESPONSABILE DI BOZTEPE!

U presidente di a Camera di l'Ingegneri Civili di TMOBB, Muzaffer Aydın, hà dettu chì mentre u 10u Direttore Regionale di l'Autostrade Selahattin Bayramçavuş hè in Trabzon, nisun prughjettu pò esse fattu per u benefiziu di a cità. Aydın, chì culpì Bayramçavuş per i tunnel è i viaducti in Boztepe, hà parlatu cusì: "Serà assai male di custruisce tali viaducti in u centru di a cità. Siccomu tali prughjetti sò prughjetti chì sò decisi à esse custruitu senza creà alternative durante a fase di custruzzione, tali imagine negativu emergenu com'è u risultatu. Ancu quì Trabzon perde. Sfurtunatamente, quelli chì facenu a pulitica è piglianu sta decisione facenu queste cose senza cunsultà a ghjente di Trabzon o quelli chì anu cunniscenze. Ci hè un direttore regiunale di l'autostrade quì. Finu chì questu manager hè quì, ùn pensu micca chì nunda serà fattu per u bonu di Trabzon. Stu cumpagnu hè quì dapoi anni. Tutte e so attività in quantu à sparte i quartieri in dui, espropriazioni cù costi elevati, viaducti è urbanismu sò disastruosi. U mo cullega, ma questu amicu face cose male à Trabzon. Ùn ci hè nunda in ingegneria. In l'ingegneria, vene cun uni pochi di alternative, discute in longu, è fate cusì. Quessi ùn sò micca cusì. Facenu una offerta in modu incertu, ùn ci hè micca prughjettu. Dicenu à quelli chì criticanu e so azzioni: "Ùn pensate micca à u bonu di Trabzon". Hanu pietà di Trabzon ". (Sungaze)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*