Modificazione di u Regolamentu d'Autorizazione di l'Operatore Ferroviario

mudificazione di u regulamentu di l'autorizazione di l'operatore ferroviariu
mudificazione di u regulamentu di l'autorizazione di l'operatore ferroviariu

Regolamentu chì modifica u Regolamentu d'Autorizazione di l'Operatore Ferroviario

Da u Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture:

REGULAMENTE DI MODIFICARE U REGULAMENTE D'AUTORIZZAZIONI DI GESTIONE FERROVIARIA

ARTICULU 1 - A frasa "urganizatore" in u primu paràgrafu di l'articulu 19 di u Regolamentu d'Autorizazione di l'Operatore Ferroviario publicatu in a Gazzetta Ufficiale datata 8/2016/29806 è numerata 1 hè stata abrogata.

ARTICULU 2 - In u primu paràgrafu di l'articulu 2 di u listessu Regolamentu, "Stu Regolamentu;" A frasa "Articulu 10 di u decretu presidenziale nantu à l'urganizazione presidenziale datata 7/2018/1 è numerata 478" hè stata aghjunta dopu à a frasa "Articuli 8 è 28 di u decretu legge nantu à l'urganizazione è i duveri di u Ministeru di i Trasporti, Affari marittimi è cumunicazioni", hè statu mudificatu cum'è "Articulu 28 di u decretu-legge nantu à certi arrangementi in quantu à i trasporti è l'infrastruttura".

ARTICULU 3 - I subparagrafes (c) è (ç) di u primu paràgrafu di l'articulu 3 di u listessu Regolamentu sò stati mudificati cum'è seguita.

"c) Ministru: Ministru di i Trasporti è di l'Infrastruttura,

ç) Ministeru: u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture,

ARTICULU 4 - A frasa "urganizatore" in u primu paràgrafu di l'articulu 5 di u listessu Regolamentu hè stata abrogata.

ARTICULU 5 - U quintu paràgrafu di l'articulu 6 di u listessu Regolamentu hè statu abrogatu.

ARTICULU 6 - U quartu paràgrafu di l'articulu 11 di u listessu Regulamentu hè statu mudificatu cum'è seguitu, u quintu paràgrafu hè statu abrogatu è u sestu paràgrafu hè statu mudificatu cum'è seguitu, u paràgrafu dopu hè statu aghjuntu à u stessu articulu cum'è u settimu paràgrafu, è l'altru. paragrafu hè statu cuntinuatu in cunseguenza è mudificatu cum'è seguita.

"(4) Certificatu d'autorizazione di l'operatore di stazione o stazione - Certificatu d'autorizazione DC: I candidati per u certificatu d'autorizazione DC devenu avè un capitale registratu di almenu 300.000 Lire turche, è ancu e cundizioni generali per ottene u certificatu d'autorizazione in l'articulu 10, cum'è cum'è a reputazione prufessiunale è u statutu finanziariu specificatu in l'articuli 14 è 15. Hè datu à l'operatori di stazioni o stazioni chì rispondenu à i requisiti di qualificazione. L'operatori di stazione o stazione, chì anu ottenutu un certificatu d'autorizazione, notificanu à u Ministeru di l'infurmazioni di a stazione o stazione chì operanu è l'accordi di affittu, s'ellu ci hè.

"(6) Certificatu d'autorizazione di l'agenzia di trasportu di passageri - Certificatu d'autorizazione DE1: I candidati per u certificatu d'autorizazione DE1 devenu avè un capitale registratu di almenu 5.000 Lire turche se u locu di operazione hè un distrittu, è 15.000 Lire turche se sò una pruvincia. , un uffiziu staccatu o stazione adattatu per u serviziu di l'agenzia, o Hè datu à l'agenzii chì anu u dirittu di utilizà un spaziu adattatu in unu di l'uffizii in a stazione, è ancu risponde à e cundizioni generali per ottene u certificatu d'autorizazione in l'articulu 10 è e cundizioni di reputazione prufessiunale è di cumpetenza finanziaria specificate in l'articuli 14 è 15. A cundizione di capitale o capitale di travagliu ùn hè micca necessariu per quelli chì volenu ottene un certificatu d'autorizazione DE1 per operare in paesi, cità è cità, è u scontu di 80% hè applicatu à a tarifa di certificatu d'autorizazione.

"(7) Certificatu d'autorizazione di l'agenzia di trasportu di carichi - Certificatu d'autorizazione DE2: I candidati per u certificatu d'autorizazione DE2 devenu avè un capitale registratu di almenu 50.000 Lire turche, avè u dirittu di utilizà una zona sufficiente in un uffiziu indipendente adattatu per u serviziu di l'agenzia o in unu di l'uffizii in a stazione o a stazione. Hè ancu datu à l'agenzii chì rispondenu à e cundizioni generali per ottene u certificatu d'autorizazione in l'articulu 10 è e cundizioni di reputazione prufessiunale è di cumpetenza finanziaria specificate in l'articuli 14 è 15 ".

"(8) Certificatu d'Autorizazione di Broker - Certificatu d'Autorizazione DF: I candidati per u certificatu d'autorizazione DF devenu avè un capitale registratu di almenu 50.000 Lire Turche, avè u dirittu di utilizà un uffiziu indipendente adattatu per questu travagliu, è ancu, cù u generale generale. Cundizioni di ottene u certificatu d'autorizazione in l'articulu 10, 14 è Hè datu à i brokers chì cumplenu e cundizioni di reputazione prufessiunale è di cumpetenza finanziaria specificate in l'articulu 15 ".

ARTICULU 7 - U paragrafu chì seguita hè statu aghjuntu à l'articulu 24 di u listessu Regolamentu.

"(5) In casu di rializà e cundizioni specificate in l'Articulu 10, hè pussibule di trasfirià u certificatu d'autorizazione à a mamma, u babbu, i zitelli, u maritu è ​​i fratelli in persone reali. Oltre à questi, u certificatu d'autorizazione ùn pò micca esse trasferitu à terze parti.

ARTICULU 8 - A frasa "impiegati in u trenu" in u terzu paràgrafu di l'articulu 27 di u listessu Regulamentu hè stata cambiata in "terze persone".

ARTICULU 9 - In u primu paràgrafu di l'Articulu 30 di u stessu Regulamentu, a frasa "Decrete Law No. 655 è" hè stata abrogata.

ARTICULU 10 - A frasa "Ministeru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazioni" in u terzu paràgrafu di l'articulu 33 di u listessu Regolamentu hè stata cambiata in "Ministeru di Trasporti è Infrastrutture".

ARTICULU 11 - A frasa "Ministru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazioni" in u primu paràgrafu di l'articulu 42 di u listessu Regolamentu hè stata cambiata in "Ministru di Trasporti è Infrastrutture".

ARTICULU 12 - A quarta linea di a Tavola di Salariu in l'annessu di u listessu Regulamentu hè stata abulita, è a quinta linea hè stata cambiata cum'è seguita.

"Certificatu d'Autorizazione di l'Agenzia di Trasportu di Passeggeri DE1 5.000,00"

ARTICULU 13 - Stu Regolamentu entra in vigore à a data di a so publicazione.

ARTICULU 14 - E disposizioni di stu Regolamentu sò eseguite da u Ministru di i Trasporti è di l'Infrastruttura.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*