Un rapportu d'espertu chì l'accustò TCDD in l'accidentu di u trenu di Çorlu hè statu spazzatu

Affruntà u rapportu di l'espertu chì spiegà tcdd in un crash di trenu Corlu
Affruntà u rapportu di l'espertu chì spiegà tcdd in un crash di trenu Corlu

Un novu rapportu serà preparatu invece di u rapportu di l'espertu chì hà assoltu TCDD in l'accidentu di trenu in Çorlu in u quali 25 citadini anu persu a vita è 340 passageri sò stati feriti. U deputatu CHP Tekirdağ İlhami Özcan Aygun hà dettu chì aspettanu chì u novu cumitatu d'esperti sia cumpostu di accademichi esperti chì ùn anu micca cunsulenza o relazione cummerciale cù TCDD è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, è chì agirà in modu obiettivu è imparziale.

ripublicaSicondu a nutizia di Mustafa Çakır da . CHP Aygun hà enfatizatu chì sta decisione hà ancu dimustratu chì u rapportu preparatu da l'anzianu cumitatu di esperti, chì includeva l'accademici chì anu cunsigliatu u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture è l'amministrazione di TCDD, ùn era micca affidabile è obiettivu, è chì ùn era micca accettatu da u publicu. cuscenza. Aygun hà indicatu chì l'ex cumitatu di l'esperti hà furnitu servizii di cunsulenza à a Direzzione Generale di TCDD trà 8-25, cunsulenza per u prughjettu di rinnuvamentu di a Linea Ferroviaria di Tracia trà 340-1 è Cunsulenza di Prughjettu Marmaray in 2009. Dicendu, "Hè ovvi chì i nomi chì cunsiglianu à u Ministeru è u TCDD ùn rispondenu micca à l'aspettativa di preparà un rapportu obiettivo", Aygun hà nutatu chì u novu cumitatu di esperti serà sceltu da l'esperti ferroviari chì travaglianu in l'Università Tecnica di Yıldız, Università Anadolu. Università Sakarya è Università Tecnica di Istanbul. Aygun hà dichjaratu chì aspettanu chì a nova delegazione sia composta da accademichi esperti chì ùn anu micca cunsulenza o relazione cummerciale cù TCDD è u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura, è chì agiranu in modu obiettivu è imparziale.

Dichjarà chì u novu cumitatu hà listatu tutte e negligenza in relazione à l'accidentu è hà dumandatu chì i dirigenti anziani preparanu un rapportu scientificu chì palesa a so rispunsabilità in l'accidentu, Aygun cuntinuò cusì: "In u tribunale; I dichjarazioni di l'accusati in prucessu sò una cunfessione di a negligenza è l'approcciu di gestione micca scientificu di TCDD. L'ufficiale di mantenimentu è riparazione di linea Celaleddin Çabuk, unu di l'accusati in prucessu, hà dettu ch'ellu era l'unicu rispunsevuli di 250 ponti è 2 canali da Edirne Kapıkule à Eskişehir, chì ùn avia micca travagliadori è maestri, è chì u vechju rapportu di l'espertu ùn era mancu. remotamente ligata à a legislazione ferroviaria. Rapidu, spiegò ch'ellu avia infurmatu prima chì ùn ci era micca mura di contenimentu di ballast in 500 culverts, cumpresa a culvert induve a caldaia era situata, ma chì l'azzione necessaria ùn hè micca stata presa. E dichjarazioni di Turgut Kurt, Railway Maintenance Manager, unu di l'accusati in prucessu, sò ancu una cunfessione di a mancanza di sperti in TCDD. Kurt hà dichjaratu chì i quadri di guardiani stradali per prevene l'accidenti sò stati sbulicati da u 400, è ch'ellu avia scrittu parechje volte per ripiglià questi quadri, è chì, malgradu questu, ùn sò state pigliate misure supplementari. Dicendu chì prima c'eranu 2001 guardiani di strada in questa linea, Kurt spiegò l'impurtanza di i guardiani di strada ".

1200 GUARDI REQUIS

Aygun spiegò chì ùn ci hè nisuna unità per travaglià in coordinazione trà TCDD è a Direzzione Generale di Meteorologia, è chì 39 ufficiali di cuntrollu di u passaghju di strada (guardi di strada) sò attualmente in turnu. Aygun hà dettu: "Un guardia di strada viaghja circa 10 km à ghjornu è viaghja 10 km. Cunsiderendu u futuru, u numeru di guardiani stradali deve esse intornu à 1200. Ci duverebbe esse almenu 5 guardiani stradali in a zona induve l'accidentu hè accadutu in Çorlu. Ùn hè micca pussibule per un ufficiale di mantenimentu di una sola linea per cuntrullà una grande zona. Una nova audizione in u casu si terrà u 10 di dicembre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*