"Coppa cuntinentale" ghjucata in Istanbul

cuppa cuntinentale ghjucata in Istanbul
cuppa cuntinentale ghjucata in Istanbul

Istanbul hà accoltu i partiti di a Copa d'Europa urganizati da a Federazione Internaziunale di Hockey su Ghiaccio (IIHF). In l'urganizazione sustinuta da IMM, u rapprisentante serbo Crvena Zvezda Belgrade hà avanzatu à u prossimu turnu per piglià a suprana nantu à i so rivali.

U torneu, assistitu da quattru squadre, hà cuminciatu u 20 di sittembri à l'IMM Silivrikapı Ice Rink. E squadre di Zeytinburnu Municipality Sports Club da Turchia, Skautafelag Akureyrar da Islanda, SC Irbis-Skate Sofia da Bulgaria è Crvena Zvezda Belgrade da Serbia hà cumpetitu in u Gruppu A di u Torneo Europeu di Hockey Su Ghiaccio, chì hè tenutu da l'IIHF cum'è Cup Continental dapoi. 1997.

20 atleti anu participatu à i cuncorsi tenuti u 22-80 di settembre in cooperazione cù l'IMM è a Federazione Turca di Hockey Ice. U torneu, ghjucatu secondu u metudu di punti, hà cuminciatu cù a partita di Skautafelag Akureyrar è Crvena Zvezda Belgrade. L'ultimu partitu di l'urganizazione, in quale ogni squadra participante hà ghjucatu trè partite, hè ghjucatu trà Zeytinburnu Municipality Sports Club è Skautafelag Akureyrar.

U rapprisentante serbe Crvena Zvezda Belgrade squadra hà finitu u torneu davanti à cullà 9 punti. Cù stu risultatu, i rapprisentanti di Lettonia, Ucraina è Romania si sò qualificati per i partiti di u gruppu superiore chì si teranu in Brovary, Ucraina, trà u 18-20 d'ottobre.

I Istanbuliti, chì anu avutu l'uppurtunità di guardà sei partite in i partiti ospitati da a Direzzione di a Ghjuventù è di u Sport IMM, anu avutu l'uppurtunità di cunnosce l'hockey su ghiaccio più da vicinu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*