I marciapiedi rotti è incompiuti in Diyarbakir sò riparati

I marciapiedi rotti è micca finiti sò riparati in Diyarbakir
I marciapiedi rotti è micca finiti sò riparati in Diyarbakir

Diyarbakir Metropolitan Municipality Road Construction, Maintenance and Infrastructure Coordination Department riparà i marciapieli infiniti o distrutti in a cità.

Diyarbakir Metropolitan Municipality Road Construction Maintenance and Infrastructure Coordination Department, chì cuntinueghja u so travagliu per a sicurità di i pedoni è i cunduttori, riparà i pavimenti unfinished è dannighjati in a zona trà Mardinkapi è Bagivar Bridge, chì sò stati lasciati senza finitu dopu à u travagliu di asfaltatu precedente.

In a regione, chì hè spessu visitata da i turisti lucali è stranieri chì venenu à a cità, induve si trovanu u ponte storicu Ongözlü è a Mansion Gazi, i squadre cuminciaru à travaglià per i cunduttori per aduprà a strada cunfortu è i visitori per fà a so visita. in sicurezza..

In u scopu di i travaglii di riparazione di pavimenti, e squadre affiliate à u Dipartimentu di Costruzione di Strada, Mantenimentu è Coordinazione di Infrastrutture di a Municipalità Metropolitana di Diyarbakır pavimentanu i pavimenti in a regione cù basalt è petre di curb. Durante u travagliu di pavimentazione, 500 metri quadrati di basaltu è 800 metri quadrati di curbstone sò stati posti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*