Si è tenuta a mezza maratona di liberazione Ford Otosan Eskişehir

A mezza maratona di liberazione di Ford Otosan Eskişehir hè stata
A mezza maratona di liberazione di Ford Otosan Eskişehir hè stata

Ford Otosan Eskişehir Liberation Half Marathon, chì hè stata tenuta per a prima volta questu annu, hè stata eseguita dumenica 1 settembre, sottu u nome di sponsorizazione di Ford Otosan.

A liberazione di Eskişehir, una di e capitali di a ghjuventù di Turchia, hè stata celebrata cù un avvenimentu sportivu è culturale urganizatu per a prima volta questu annu. Ford Otosan Eskişehir Liberation Half Marathon s'hè tenuta dumenica 1 di settembre cù u patronu di titulu di Ford Otosan "Full from Eskişehir".

In più di a mezza maratona di 21 chilometri, a corsa, chì hà iniziatu in Eskişehir Ulus Monument Square, passava davanti à u Centru Culturale Sazova è finita davanti à u Monumentu Ulus, includeva ancu una corsa di 10 chilometri è alternative di corsa di i zitelli. Atleti di diversi gruppi di disabilità cumpetenu sottu a categuria Paralimpica nantu à a pista di 10 chilometri.

Opportunità di participà à a Maratona di Madrid per i vincitori

Migliaia di persone anu participatu à a meza maratona di 21 chilometri, iniziata da u sindaco di a municipalità metropolitana di Eskişehir, Yılmaz Büyükerşen. L'Ethiopian Getaye Fisseha Gelaw hà finitu prima in a maratona, mentre Fetene Alemu Regasa da u stessu paese hè stata seconda è Resul Çevik hè stata terza. In e donne, Elif Dağdelen hà pigliatu u primu postu, Sebahat Akpınar hà pigliatu u sicondu postu, è Gönül Çataltepe hà pigliatu u terzu postu. I vincitori anu avutu l'uppurtunità di participà à a Maratona di Madrid cù u sustegnu di Ford Otosan.

Sport è divertimentu inseme

U festivale, chì hè statu tenutu u ghjornu prima di a meza maratona, hè stata a scena di avvenimenti piacevuli chì combina sportu è musica. I residenti di a cità anu ricaricatu a so energia participendu à attività divertenti tuttu u ghjornu in cumpagnia di i principali furmatori sportivi di Turchia cum'è Emine Başar, Noyan Dülek, Elif Kaya, Murat Demirci, İnanç Akbaş, Ayşegül Demirsoy. A sera di u festivale, u famosu cantante Özgün da Eskişehir hà cantatu e so canzoni preferite inseme cù tutti i residenti di Eskişehir.

Ford Otosan hà furmatu u più grande squadra di "Companies Run"

Ford Otosan, chì hà pruduciutu camioni Ford Trucks è rimorchi, cum'è mutori è sistemi di mutore in a pianta Eskişehir, chì hè diventata operativa 37 anni fà, hè ancu ghjuntu à u primu postu in quantu à a participazione à e corse.

A squadra Ford, custituita da 96 impiegati chì travaglianu in a pianta Eskişehir di Ford Otosan, hà pigliatu u so postu in a categuria di a "Corsa di l'imprese". Cusì, in a corsa induve 10 per centu di a tarifa di iscrizzione hè stata trasferita à l'Associazione Turca di Paralisi di a Corda Spinale, l'impiegati di Ford Otosan sò diventati a squadra chì hà fattu più donazioni à l'associazione.

F-MAX, pruduciutu in a Fabbrica Eskişehir di Ford Otosan, hè statu ancu esibitu nantu à a pista di corsa cum'è unu di i simboli di orgogliu di a cità. F-MAX, u pruprietariu di u "Premio Internaziunale di l'Annu" di Ford Trucks (ITOY), hà attiratu una grande attenzione da i participanti è i residenti di Eskişehir.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*