A luce hè apparsa nantu à a linea di metro di Gayrettepe Istanbul Airport

A luce hè stata vista nantu à a linea di metro di l'aeroportu di dilitepe Istanbul
A luce hè stata vista nantu à a linea di metro di l'aeroportu di dilitepe Istanbul

U Ministru Turhan hà assistitu à a Cerimonia per a Cumpiimentu di a Linea di Metro di l'Aeroportu Gayrettepe-Istanbul Operazioni di Perforazione di Tunnel di a Sezione di l'Aeroportu d'Istanbul è a Cerimonia di a Luce Vide.

Parlendu di l'impurtanza di i sistemi ferroviari per risolve i prublemi di trasportu urbanu in u so discorsu quì, Turhan hà dettu chì anu fattu passi assai impurtanti in u trasportu in Istanbul per 17 anni.

Dichjarà chì anu implementatu i più grandi prughjetti di u mondu cum'è u Tunnel Eurasia, Marmaray, l'Autostrada di Marmara di u Nordu è u Ponte Yavuz Sultan Selim, l'Aeroportu di Istanbul per risolve u prublema di trafficu, chì hè mostratu cum'è u prublema più grande di Istanbul, Turhan hà dettu chì anu da cuntinuà. per stabilisce e rete di trasportu impurtanti chì permettenu i viaghji còmode di Istanbulites.

In questu cuntestu, Turhan hà nutatu chì a linea di metro di Istanbul Airport-Gayrettepe, chì furnisce u trasportu à l'aeroportu, hè stata custruita è cuntinuata cusì:

"Grazie à stu prughjettu, chì hè longu 37,5 chilometri è custituitu di 9 stazioni, u trasportu à l'aeroportu serà riduttu à una meza ora. Per ottene questu, mentre chì a velocità massima hè di 80 chilometri in tutti i metro, stu sistema di metro hè statu cuncepitu per a prima volta in Turchia per ghjunghje à una velocità di 120 chilometri à l'ora per ottene un accessu rapidu à l'aeroportu. In breve, quandu hè finitu, stu prughjettu serà u primu sistema di "metro veloce" di Turchia ".

"A linea di metro scavata più veloce in u mondu"

Turhan hà dettu chì da l'oghje, a perforazione di i tunnel in a sezione di 30 chilometri di u Prughjettu di Subway Gayrettepe-Airport da Hasdal à l'aeroportu hè stata finita.

Dichjarà chì u prucessu di perforazione per a parte di a strada in u nordu di l'autostrada TEM hè statu finitu oghje, Turhan hà enfatizatu chì u 82 per centu di i tunnel sò stati cumpletati.

Turhan hà dichjaratu chì in circa 7 mesi, e macchine di scavi ghjunghjeranu à e stazioni Kağıthane è Gayrettepe in u sudu di TEM, in a sezione finu à l'autostrada D-100.

Enfatizendu chì i citadini di Istanbul sò cuscenti chì aspettanu chì sta linea di metro sia finita u più prestu pussibule è chì travaglianu immediatamente, Turhan hà datu l'infurmazioni seguenti:

"In questu cuntestu, inseme cù l'Aeroportu Gayrettepe-Istanbul, l'Aeroportu, chì hè cunsideratu a continuazione di sta linea,Halkalı Esattamente 4 mila 38 persone travaglianu nantu à u prugettu. Per chì u prugettu sia messu à u serviziu di i nostri citadini u più prestu pussibule, avemu ancu aduprà 10 macchine di scavo TBM simultaneamente in un prughjettu di metro per a prima volta in Turchia. In listessu modu, per via di questi travaglii, a linea di metro serà a linea di metro scavata più veloce micca solu in Turchia, ma ancu in u mondu.

Nutendu chì u record mundiale hè statu battutu in termini di velocità in a parte di u prugettu chì hè stata scavata finu à avà, Turhan hà dettu: "64,5 metri per ghjornu, 333 metri per simana, è esattamente 233 metri per mese sò stati scavati. Finu a ora, 4 milioni 576 mila metri cubi sò stati scavati ". disse.

Altre linee à quale stazioni di metro seranu cunnesse

U Ministru Turhan hà dichjaratu chì anu u scopu di fà a prima assemblea ferroviaria è a saldatura in dicembre, è chì pensanu di mette in serviziu l'Aeroportu Kağıthane à a fine di l'annu prossimu.

Dichjarà chì u prugettu ùn serà micca solu impurtante in quantu à u trasportu à l'aeroportu, Turhan hà dettu:

"A continuazione di stu prughjettu HalkalıCù u prughjettu di u metro trà l'aeroportu di Istanbul, diventerà u centru di u sistema di metro di Istanbul. À a stazione di Gayrettepe à a linea Yenikapı-Taksim-Hacıosman; Serà cunnessu à u metrobus è à u Prughjettu di u Grandu Tunnel di Istanbul di 3 Piani chì custruiremu in un futuru vicinu. À a stazione di Kagithane Kabataş-Mecidiyeköy-Mahmutbey-Esenyurt Metro Line; À a stazione di l'Aeroportu-1: à a linea di trenu à alta velocità, Halkalı da Marmaray è Halkalı-Serà cunnessu à u metro Kirazlı.

Turhan, a linea di metro Halkalı À a stazione di Stadium, à u metro Mahmutbey-Esenkent; À u metro Başakşehir-Kirazlı à a stazione Olympicköy; À a stazione di Kayaşehir: À a metro Kayaşehir-Basakşehir; Hà infurmatu chì serà integratu in u metro Vezneciler-Sultangazi à a fermata Fenertepe.

"I quattru anguli di Istanbul seranu cunnessi à l'aeroportu di Istanbul, è l'aeroportu di Istanbul serà cunnessu cù tutta a cità." Turhan hà dettu chì custruiscenu 3 stazioni separati per l'aeroportu.

"A lunghezza di u sistema ferroviariu in Istanbul hà da ghjunghje à 318 chilometri"

Turhan hà dichjaratu chì, cum'è u Ministeru, anu stabilitu una infrastruttura di sistema ferroviariu di 80 chilometri in Istanbul, cumprese Marmaray, è chì u tutale di u sistema ferroviariu urbanu di u ministeru in Istanbul hè di 164,8 chilometri.

Esprimendu chì a lunghezza di u sistema ferroviariu in Istanbul hà da ghjunghje à 318 chilometri quandu i prughjetti in costruzione sò finiti, Turhan hà dettu chì u 52 per centu di questu serà fattu da u Ministeru.

Turhan hà parlatu di e critiche dirette à elli quandu era custruitu l'aeroportu di Istanbul, è hà utilizatu e seguenti dichjarazioni:

"Tuttavia, à u puntu chì avemu ghjuntu oghje, vedemu chì quelli chì anu fattu l'allegazioni eranu sbagliati. I nostri citadini chì vulianu ghjunghje à l'aeroportu cù Havaist, IETT, taxi è veiculi privati ​​​​ùn anu avutu prublemi da a so apertura. Havaist porta 12 mila persone cù 150 voli per ghjornu da 30 punti. Per via, lasciami sparte cun voi una bona infurmazione nantu à u nostru Aeroportu di Istanbul. Da oghje, hà righjuntu 30 milioni di passageri. U numaru di passageri cuntinueghja à cresce rapidamente. Di sicuru, avemu ancu cresce u numeru di destinazioni. Quist'annu, 6 destinazioni novi sò cuminciati à esse volati è 10 destinazioni novi sò previste per a fine di l'annu. Oghje, vulemu versu 126 destinazioni in 325 paesi. L'annu passatu, sta cifra era di circa 305 ".

Ricordendu chì l'aeroportu di Atatürk pò fà 70 atterraggi è sbarchi per ora à a so capacità finale, Turhan hà dettu chì hè pussibule di fà 400 sbarchi è sbarchi per ghjornu à l'aeroportu di Istanbul.

Esprimendu chì a capacità pò esse aumentata secondu a necessità, Turhan hà ringraziatu quelli chì anu cuntribuitu à u successu di u prugettu.

A luce apparsu trà l'aeroportu di Kağıthane-Istanbul

Dopu à u discorsu, u Ministru Turhan hà datu struzzioni per a finitura di u tunnel in a sezione di l'Aeroportu Hasdal-Istanbul di a Linea di Metro di l'Aeroportu Gayrettepe-Istanbul.

A perforazione di u tunnel hè stata cumpletata operandu a macchina TBM in u tunnel è a luce hè stata vista in questa sezione. L'operatori chì utilizanu a machina di perforazione di u tunnel sò surtiti da u tunnel è stendenu a Bandiera Turca nantu à a macchina.

Turhan, chì hà seguitu i prucessi di tunneling cù a so delegazione è hà ricevutu informazioni da l'autorità, offre baklava à l'operatori quì. (UAB)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*