Target à GUHEM u 23 d'aprile

guhemde target d'aprile
guhemde target d'aprile

U sindaco metropolitanu Alinur Aktaş, chì hà fattu investigazioni à u Gökmen Aerospace Training Center (GUHEM), "a prima zona di furmazione spaziale di Turchia", hà dettu chì pensanu à apre u stabilimentu, chì costarà circa 200 milioni di TL, u 23 d'aprile.

U prughjettu GUHEM, chì hè realizatu sottu a dirigenza di a Municipalità Metropolitana, cù u sustegnu di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia è sottu a coordinazione di TUBITAK, in cuuperazione cù a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO), conta i ghjorni. per accettà i visitori. GUHEM, chì hè prughjettatu nantu à una superficie di 13 metri quadrati accantu à u Centru di Scienza è Tecnulugia di Bursa, serà trà e più grandi strutture 500 in Europa è u primu in u mondu quandu hè finitu. L'apertura di u centru si terrà u 5 d'aprile, subitu dopu à a chjusura di l'Expo di a Scienza, cù una cerimonia à a quale u presidente Erdoğan hè previstu di participà.

U sindaco metropolitanu Alinur Aktaş hè ghjuntu à GUHEM cù u presidente di BTSO İbrahim Burkay è hà esaminatu i travaglii in corso in situ. Duranti a visita accumpagnata da u vicepresidentu BTSO Cüneyt Şener è u membru di u Cunsigliu Alparslan Şenocak è u coordinatore di u Centru di Scienza è Tecnulugia di Bursa (Bursa BTM) Fehim Ferik, u statu attuale di u prugettu hè statu evaluatu è determinazioni sò state fatte nantu à u prossimu prucessu.

sistema di clockwork

U sindaco di a municipalità metropolitana, Alinur Aktaş, hà nutatu chì GUHEM diventerà un investimentu chì hè ricunnisciutu micca solu in Turchia, ma ancu in u mondu quandu diventa operativu. Sottumentendu chì saria sbagliatu di definisce u centru cum'è un spaziu puramente spaziale è di l'aviazione, è chì u prugettu diventerà unu di i valori turistici più impurtanti di a cità in i ghjorni à vene, u sindaco Aktaş hà dettu: "L'Academia di l'Aviazione di Bursa era cuncepitu ancu in u bastimentu. A prisenza di i nostri figlioli, chì anu interessatu in questa attività è avè una visione, hè una grande forza per noi. Pensu chì avemu da furnisce un valore aghjuntu impurtante per u sviluppu di l'alta tecnulugia è l'aviazione. Spergu chì stu locu avarà un sistema di clockwork cù u sognu di u volu, a galerie di i zitelli, l'anatomia di u volu, i cunfigurazioni spirimintali di luce cà l'aria, setups sperimentali più pesanti di l'aria, fucile, spazii di cunfigurazione di u pianu spaziale è l'Accademia di l'aviazione di Bursa. U presidente Aktaş, chì hà dichjaratu chì Bursa, chì hà una reputazione ben meritata in parechji spazii cù e so esportazioni di più di 15 miliardi di dollari, più di 21 zone industriali, è a so prestazione in i settori di l'automobile è tessili, hà bisognu di novi visioni è sfondate, è hà dettu: "GUHEM serà un pioniere in a strada di u scopu. Siccomu attrae à i zitelli è à i ghjovani in generale, avemu stabilitu u 23 d'aprile cum'è u scopu di apertura. Ci hè una Science Expo trà 20-23 d'aprile. Avemu pianificatu un'apertura quì di novu à a fine di a Science Expo. Vulemu dà l'iniziu di stu prughjettu speciale inseme à u nostru presidente. Bona furtuna à Bursa è à l'ecunumia di u paese in anticipu ", disse. U presidente Aktaş hà ancu ringraziatu i funzionari di TÜBİTAK per u so sustegnu invariabile per l'implementazione di GUHEM.

megliu in Europa

U presidente di u Cunsigliu di BTSO İbrahim Burkay, invece, hà dichjaratu chì u centru spaziale è di l'aviazione, chì hè statu cuncepitu in cunfurmità cù l'obiettivu di a Turchia di entre in e prime 10 economie di u mondu, hè unu di l'investimenti più impurtanti chì anu seguitu da u 2014. Burkay, chì hà dichjaratu ch'elli sunnianu di attivà a creazione di una agenzia spaziale in Turchia mentre pianificanu, è chì eranu assai felici di a realizazione di questu, hà dettu: "Comu sapete, Turchia hà avutu u so nome scrittu trà i paesi chì anu stabilitu. l'agenzia spaziale pocu tempu fà. Per mezu di GUHEM, vulemu cuntribuisce à u sviluppu sustenibile di u nostru paese, creendu una struttura in quale e tecnulugia di nova generazione sò messe in usu in a produzzione è l'esportazione. Avemu partenarii quì da parechje parte di u mondu. Trà i nostri stakeholder hè u Smithsonian, u museu di l'aviazione chì opera in Washington. Inoltre, a ditta canadiana hà furmatu tuttu u disignu interiore. Spergu chì, quandu u nostru travagliu hè finitu, serà u megliu in Europa è serà trà i primi 5 in u mondu ".

U presidente di BTSO Burkay hà dichjaratu chì GUHEM hà una architettura chì cuntribuisce à l'identità urbana di Bursa, in più di a so "ricchezza di cuntenutu". Dichjarà chì tali edifici in u mondu riflettenu l'identità di e cità in cui si trovanu, è chì GUHEM hè identificatu cù Bursa in questu sensu, Burkay hà dettu: "Questu serà u locu più impurtante chì formarà u futuru di Turchia, sia architettonicamente sia architettonicamente. tecnicamente. Vogliu ringrazià tutti i nostri stakeholder, in particulare u nostru stimatu presidente, chì ci anu sustinutu in un prughjettu cusì visionariu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*