Passi à Livellu Illegale nantu à i Ferrovii Causanu Accidenti

I passaggi à livellu in fuga nantu à i binari di u trenu causanu accidenti
I passaggi à livellu in fuga nantu à i binari di u trenu causanu accidenti

U capu di filiale di BTS Diyarbakir, Nusret Basmacı, hà dichjaratu chì ci sò accidenti di treni ogni mese per via di passaghji à livellu illegali è chì l'autorità anu da piglià precauzioni u più prestu pussibule.

U presidente di a succursale di Diyarbakır di l'Unione di i Trasporti Uniti (BTS), Nusret Basmacı, hà dichjaratu chì ci sò 4-5 accidenti di treni ogni mese per via di passaghji à livellu illegali in i servizii di treni trà Batman Diyarbakir è hà dichjaratu chì l'autorità anu da piglià precauzioni u più prestu pussibule.

BTS Diyarbakir Branch President Nusret Basmacı circa l'accidenti UniversaleHà parlatu à Toygar Kaya da Mentre chì e misure di sicurezza cù e barriere determinate da e ferrovie sò pigliate per u passaghju di i veiculi in l'insediamenti nantu à i servizii di treni trà Batman è Diyarbakir, accidenti serii si sò, in particulare in i passaggi illegali creati da i citadini stessi.

"A POPULA APERTA PORTE SEGUI E SO ESIGENZE"

Dichjarà ch'ellu hà apertu passaghji nantu à e ferrovie per risponde à i bisogni di e persone per via di u sviluppu di e cità, Basmacı hà dettu: "Per esempiu, i cummercianti venenu è lascianu strada à a buttrega per esse occupata. In novu, in l'accidentu di trenu chì hè accadutu in Batman a semana passata, ancu s'è a strada era alta, a ghjente hà custruitu scale. Ellu disse: "Hè cusì chì passa," è hà dichjaratu chì e ferrovie anu chjusu queste traversate, ma chì i guvernatori è e municipalità anu da piglià misure u più prestu pussibule per suluzioni permanenti.

TUTTI I MESI, 4-5 ACCIDENTI

Dichjarà chì ci sò 4-5 accidenti di treni per mese in Batman, Basmacı hà dettu: "Ci sò accidenti di treni chì portanu à a morte. Parechje persone soffrenu, materiale è spirituali. Hè una cosa triste. Nurmalmenti, un trenu hà da andà cù 70 vitezza in a cità, ma ancu s'è i cunduttori vanu quì à 20-25 vitezza, questi accidenti ùn ponu esse prevenuti. Noi, cum'è BTS, l'avemu espresu dapoi anni, ma sfurtunatamenti, l'autorità chì anu bisognu di piglià passi agiscenu assai lentamente, chì dannu a vita è a pruprietà di e persone ", disse.

Rimarchendu chì centinaie di millaie di passageri sò trasportati ogni mese è hè difficiule di truvà biglietti nantu à i servizii di treni trà Diyarbakır è Batman, Basmacı hà dettu: "U trenu deve esse usatu in questa linea, cum'è in u punente, per u trasportu di passageri. esse più è più veloce. E nostre strade sò adattate per operare questi treni d'alta velocità ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*