I zitelli di a capitale si divertenu à amparà e regule di u trafficu

I chjuchi di a capitale amparanu e regule di trafficu divertendu
I chjuchi di a capitale amparanu e regule di trafficu divertendu

A Municipalità Metropolitana di Ankara insegna e regule di trafficu à i chjuchi di a Capitale in modu divertente in u Centru di Educazione di Traffico in u Parcu Kurtuluş.

À i chjuchi ; Ogni tipu di furmazione di u trafficu sò datu, da e regule chì i pedoni è i cunduttori anu da seguità, à e regule di u ciclismu è di mette in navetta.

EDUCAZIONE IN PARCU MINIATURA

L'educazione, in quale e scole mostranu un grande interessu, hè realizatu in duie manere: teorica è pratica.

Mentre i chjuchi amparanu e regule di u trafficu nantu à a pista, chì hè una miniatura di Ankara, si mettenu ancu à u volante di i veiculi di batterie.

EDUCAZIONE SALVANTE

I chjuchi chì camminanu in un ambiente sicuru accumpagnatu da furmatori esperti nantu à a strada di u trafficu à u Centru di Training Traffic; ampara u passaghju, u passaghju di a scola, u passaghju di pedoni, i segni di trafficu, i semafori è e regule di trafficu salvatore.

I scoli chì volenu participà à u prugramma educativu urganizatu per i chjuchi di a capitale anu da fà un appuntamentu chjamendu u numeru "0312 507 15 38".

POLIZZI VULUNTARI DI TRAFFIC

Mehmet Ali Onar, Trainer di u Centru di Educazione di u Trafficu di a Municipalità Metropolitana, hà dichjaratu chì u so scopu hè di ghjunghje à l'adulti da i zitelli, è dà e seguenti informazioni:

"Hè assai più efficace quandu i zitelli avvisanu i so genitori. I zitelli sò un tipu di polizia di trafficu in i so veiculi. Offremu sta furmazione à i primi, secondu, terzu è quartu. U primu semestru va da settembre à a mità di nuvembre. U nostru secondu mandatu principia in aprile è cuntinueghja finu à a chjusura di e scole ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*