L'Istitutu di Tecnulugia di Trasportu Ferroviaria serà stabilitu in Gebze

L'istitutu di tecnulugia di trasportu ferroviariu serà stabilitu in gebze
L'istitutu di tecnulugia di trasportu ferroviariu serà stabilitu in gebze

U Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank à a ceremonia di firma di u protocolu di cooperazione nantu à a creazione di "Rail Transportation Technologies Institute" trà u Cunsigliu di Ricerca Scientifica è Tecnologica di Turchia (TUBITAK) è l'Amministrazione Ferroviaria Statale di a Repubblica di Turchia (TCDD), chì hè statu tenutu cù a participazione di u Ministru di Trasportu è Infrastruttura Cahit Turhan.In u so discorsu, hà manifestatu a so satisfaczione per a firma di u protocolu.

"Avemu u scopu di ottene l'INDIPENDENZA TECNOLOGICA IN L'INDUSTRIA DI TRANSPORT FERROVIARIA"

Nutendu chì, cum'è u Ministeru, anu enfatizatu l'impurtanza di i sistemi ferroviari in a Strategia di l'Industria è Tecnulugia 11 preparata in u quadru di l'2023u Pianu di Sviluppu, Varank hà dettu: "Avemu ancu inclusu i sistemi ferroviari in u "gruppu di prudutti prioritari chì incuraghjenu". pruduzzione domestica 'in u nostru prugramma di muvimentu industria orientata à a tecnulugia. U Ministeru di i Trasporti pensa à investisce 15 miliardi d'euros in stu settore, cumprese infrastrutture, in i prossimi 70 anni. Ancu sta quantità solu ci mostra quantu criticu hè l'usu di risorse domestiche è naziunali in i sistemi ferroviari. disse.

U CAMRU DI L'INDIPENDENZA TECNULOGICA

Nutendu chì u protokollu firmatu hè un passu impurtante per ottene l'indipendenza tecnologica, Varank hà dettu: "U nostru scopu, cum'è Turchia, hè di ottene l'indipendenza tecnologica in u settore di u trasportu ferroviariu. U protocolu di cuuperazione chì serà firmatu oghje serà una tappa impurtante in a strada di sta indipendenza. Cù stu protokollu, stabilimu un istitutu in partenariatu cù TÜBİTAK è TCDD. Cusì, cù i cuntributi di u settore privatu, vulemu esse una Turchia chì ùn hè micca solu un utilizatore, ma ancu risponde à i so bisogni è esporta a tecnulugia chì hà sviluppatu ". disse.

"I prughjetti di R&D SERÀ CONDUTI DA TUBITAK"

Spieghendu chì anu esaminatu esempi di successu in u mondu per questu, Varank hà cuntinuatu cusì: "Avemu vistu chì l'istituti naziunali esperti ghjucanu un rolu chjave in i scontri in e tecnulugia di trasportu. Dunque, cuncepemu un mudellu simili à u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia è u Ministeru di i Trasporti. Stabbiliemu l'Istitutu di Tecnulugia di Trasportu Ferroviaria in Gebze in u primu locu, cù circa 100 esperti di l'Istitutu Energeticu TÜBİTAK MAM. In seguitu, i studii seranu realizati in e strutture di Ankara di TCDD. Prevemu di ghjunghje à 500 persone di R&D. Cusì, i prughjetti di R&D seranu realizati da circadori qualificati per esse impiegati da TÜBİTAK. I cunsiglii di gestione è cunsiglii di l'istitutu seranu custituiti da rapprisentanti di TÜBİTAK è TCDD. Per aumentà a cumpetenza di TCDD, u persunale di l'istituzione serà furnitu cù l'uppurtunità di fà studii accademichi.

"Questi scopi ùn sò mai un sognu"

U Ministru Varank hà dettu chì cù a creazione di questu istitutu, prima di tuttu, e tecnulugia ferroviaria necessaria da Turchia seranu cuncepite cù i mezi domestici è naziunali, l'accordi di trasferimentu di tecnulugia seranu realizati cù questu istitutu è e tecnulugii ferroviari futuri seranu sviluppati quì.

Sottulineendu chì l'obiettivi stabiliti sò realistichi, Varank hà dettu: "Aghju bisognu di enfatizà questu. Questi scopi ch'e aghju citatu ùn sò mai sogni. Avemu imprenditori forti è innovatori in u nostru paese chì ponu trasfurmà questi scopi in prudutti tangibili. Fighjate, in u ghjugnu di u 2018, per a prima volta, una cumpagnia turca hà esportatu i vagoni di metro chì hà pruduttu in Tailanda. Spergu chì questu istitutu furnisce una guida strategica à i nostri imprenditori simili è li aiuterà ". hà cunclusu u so discorsu.

RISORSE DOMESTICHE È NAZIUNALI

Cahit Turhan, Ministru di l'Infrastruttura è i Trasporti, hà dettu chì a cunniscenza teorica di TÜBİTAK è l'esperienza storica di u campu di TCDD creanu una grande energia, è hà dettu: "U trasportu ferroviariu hà bisognu di questa unione di forze. Perchè cù l'aumentu di l'investimenti ferroviari in u nostru paese, a lunghezza tutale di a strada è u numeru di veiculi ferroviari cresce rapidamente. Cù questu aumentu, u sviluppu di i prudutti chì avemu bisognu cù risorse domestiche è naziunali hè diventatu sempre più criticu è strategicu ". disse.

LEADING TECHNOLOGY ESPORTATURA PAESE

Spieghendu chì una cooperazione corporativa serà stabilita trà l'Istitutu, TCDD è TUBITAK, Turhan hà dettu: "U nostru paese diventerà un paese di punta in a tecnulugia di esportazione di u trasportu ferroviariu. In questu cuntestu, l'istitutu hà da primu cuncepimentu di e tecnulugie ferroviarie necessarie da u nostru paese cù risorse naziunali è lucali è eseguisce accordi di trasferimentu di tecnulugia. Dopu chì a cumpetenza tecnologica attuale di u nostru paese hè aumentata, l'istitutu diventerà una istituzione chì studia e tecnulugia ferroviaria di u futuru. Hopefully, averemu successu in u disignu è a produzzione di National Electric Train Sets. U nostru prossimu scopu hè a produzzione di treni d'alta velocità. Avemu piena fede chì sperimenteremu quellu grande entusiasmu cum'è nazione ". disse.

Per d 'altra banda, dopu à i discorsi, u presidente TÜBİTAK Prof. Dr. Hasan Mandal è u direttore generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, anu firmatu u protocolu di cooperazione per a creazione di "Rail Transportation Technologies Institute". Dopu à e firme, una foto di souvenir hè stata fatta. (TR Ministeru di l'Industria è Tecnulugia)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*