A ghjente di Izmir caminava inseme, pedalava inseme

caminavanu inseme pedalavanu inseme
caminavanu inseme pedalavanu inseme

Celebrendu a Settimana Europea di a Mobilità (16-22 Settembre) à tempu à parechje altre cità, a Municipalità Metropolitana di İzmir hà urganizatu un avvenimentu di caminata da a Piazza Gündoğdu à l'entrata di a Stazione Ferroviaria d'Alsancak cù u tema di "Camminà Inseme". A Strada Alsancak Bornova (1469 Street) hè stata chjusa à u trafficu per u caminu chì hè stata fatta braccia in bracciu cù a participazione di persone disabili.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà urganizatu un grande avvenimentu di caminata cù a participazione di a ghjente di Izmir oghje (16 settembre) in u scopu di a "Settimana di a Mobilità" trà 22-21 settembre. A ghjente di Izmir hà attraversatu u bracciu da a piazza Gündoğdu à a strada Bornova è marchjò versu l'entrata di a Stazione Ferroviaria d'Alsancak, accumpagnata da a musica ghjucata da l'animatore Free Hug, chì hè ghjuntu à l'avvenimentu cù a so chitarra. Eser Atak, Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Tibor Sztaricskai da a Delegazione di l'Unione Europea, l'Associazione Pedestriana è l'Associazione di Trasportu di Biciclette (BİSUDER) anu participatu à a caminata.

Facendu un discorsu à a fine di a marcia, Eser Atak hà dettu: "U scopu di sta settimana hè di attirà l'attenzione à i prublemi causati da l'usu intensu di l'automobile in e grande cità, per enfatizà l'impurtanza di u trasportu publicu, u ciclistu è u trasportu pedonale. ."

Tibor Sztaricskai da a Delegazione di l'Unione Europea hà dettu: "A Settimana di a Mobilità hè stata una iniziativa sustinuta da l'Unione Europea chì va oltre e fruntiere di l'unione. Continueremu à fà questu ", disse.

Pedali per un trasportu pulitu

In u scopu di l'avvenimenti di u 21 di settembre, i gruppi cù i ciclisti si sò riuniti in a Foresta Urbana di İnciraltı è andavanu in bicicletta finu à u bastimentu storicu di gas. Eser Atak, Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Tibor Sztaricskai da a Delegazione di l'Unione Europea, Bart van Bolhuis da u Consulu Olandese in Istanbul è Marjolein van de Nadort da l'Ambasciata di Ciclismo Olandese eranu ancu presenti à l'avvenimentu, chì hè statu tenutu cù una intensa participazione. di i gruppi di ciclisti è di i citadini.
Evaluendu l'avvenimenti in l'edificiu di Gas Gas, Eser Atak hà dettu: "U 16-22 di settembre hè celebratu cum'è a Settimana Europea di a Mobilità. İzmir hè una di e cità principali di sta attività. Facemu più avvenimenti ogni annu è l'annu dopu ci serà ancu di più. Ùn vedemu micca u trasportu cum'è un prublema di trasportu per se. U trasportu hè a risposta à a quistione di chì tipu di cità vulemu. "Videmu cum'è un scopu di fà a ghjente felice", disse. Dichjarà chì a bicicletta hè u megliu modu di trasportu, Bart van Bolhuis, u Consulu Olandese in Istanbul, hà dettu: "Hè statu un onore per mè di andà in bicicletta cun voi".

L'avvenimentu à u Gas Building hà finitu cù l'intruduzioni di l'Associu Ciclista è a pruiezione di u documentale Why We Cycle.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*