I figlioli di Kadifekale feranu ancu a vela

I figlioli di velluto velaranu ancu
I figlioli di velluto velaranu ancu

A terza edizione di u Festival di u Golfu di Izmir, urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, hè stata lasciata cù razzi mozzafiato è imagine culurite. U sindaco metropolitanu dà premii à i vincitori l'ultimu ghjornu di u festival Tunç SoyerDichjarà chì purteranu a so passione per u mare è a vela in i fila posteriori di a cità, hà dettu: "Avemu lanciatu a nostra squadra di vela cù 15 zitelli di Kadifekale da u 10 d'ottobre".

U Festival di u Golfu di Izmir, tenutu per a terza volta questu annu, hà riunitu una volta i citadini di a cità cù u mare è a vela. I residenti di Izmir è quelli chì sò ghjunti à Izmir per u festivale anu sperimentatu una festa visuale indimenticabile accumpagnata da a vista di u Golfu decorata cù vele culurite. Dopu à a fine di e razzii in Izmir Bay, in quale circa 400 atleti anu participatu, i squadre riesciuti sò stati premiati in u prugramma di sta notte in a storica Gas Factory. U vincitore di a Copa Generale era a squadra di l'Orchestra, Arnes hè vinutu secondu, è Arkas-MAT Sailing Team hè terzu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerCygnus Sailing, custituitu interamente da marinerie femine, hà vintu u premiu speciale di a corsa.

I filari posteriori scontranu u mare

Parlendu à a cerimonia di premiazione, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Soyer, hà dichjaratu chì una urganizazione assai riescita hè stata abbandunata è chì cumincianu à travaglià per portà stu festival à un livellu internaziunale da l'annu prossimu. U sindaco Soyer hà annunziatu chì un altru passu da piglià hè di implementà attività di navigazione per i zitelli di Kadifekale da u 15 d'ottobre. Dichjarà chì stabilisceranu un club di vela cù i zitelli 10 in a prima tappa, Soyer hà dettu: "Stu club principiarà cun ottimisimu. Vogliu ringrazià assai à u Signore Bernard è Arkas. Incaricanu i so barche è l'autobus cun questu. "Spergu chì ognunu di sti zitelli diventerà un coach di vela è insegneranu a vela à i zitelli in i so corti", disse. Ministru Tunç SoyerHà ringraziatu ancu i so cumpagni di squadra, tutti i corridori femminili, per u so sustegnu participendu à a corsa.

Tuttu per Izmir è a vela

In u so discorsu à a cerimonia di premiazione, Özlem Akdurak, presidente di a Federazione Turca di Vela, hà dichjaratu chì hè una chance per a cità chì Izmir hà un presidente chì ama u mare è a vela, è hà dettu chì a so speranza chì u populu di Izmir hà da esse. esse interessatu à navigà micca solu per un ghjornu, ma per 365 ghjorni hè aumentatu. U Vicepresidentu di u Cunsigliu di Amministrazione di Arkas Bernard Arkas hè u presidente Tunç SoyerEnfatizendu chì eranu entusiasmati di pensà in a listessa direzzione, disse: "Noi, cum'è a famiglia Arkas, faremu sempre u nostru megliu per sustene a vela in Izmir, l'Egeu, in particulare in u Golfu di Izmir".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*