Konya ospitarà Eurasia Rail 2020

Konya accoglierà eurasia rail
Konya accoglierà eurasia rail

Avanzando rapidamente versu diventà una cità fiera, Konya accoglierà a Ferrovia Eurasia, chì hè a terza fiera ferroviaria più grande di u mondu, in 2020, ospitata da a Municipalità Metropolitana di Konya.

9. L'ACQUA SI REALIZZA

Eurasia Rail, cunnisciuta cum'è l'unica fiera in a regione Eurasia è una di e più grandi fiere in u mondu per u settore di i sistemi ferroviari, riuniscerà l'attori più impurtanti di u settore di i sistemi ferroviari in a regione in Konya. A 9a edizione di a fiera, chì prima era stata ospitata da Istanbul, Ankara è più recentemente Izmir, serà ospitata da a Municipalità Metropolitana di Konya. A fiera prevista per esse realizatu in i primi mesi di u 2020; Dapoi u 2011, hà tenutu u so dettu nantu à u pulsu di l'industria in a regione Eurasiatica è apre e porte à novi cullaburazioni.

A 3ª FIERA PIÙ GRANDE DI U MONDU

A fiera, à a quale i participanti di a fiera lucali è internaziunali, è ancu u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture TR, i Ferrovie Turchi di Statu è e so filiali, TÜLOMSAŞ, TÜDEMSAŞ, TÜVASAŞ è TCDD Taşımacılık sò previsti di participà, hè ancu a terza fiera ferroviaria più grande in u mondu. A cunniscenza settoriale è a spartera di l'esperienze hè assicurata à u più altu livellu per via di prugrammi di cunferenza è seminariu tenuti simultaneamente cù a fiera. In u 3, 2019 participanti da 18 paesi anu apertu stand in a fiera è 229 mila 12 visitatori anu seguitu a fiera. (Pusulahaber)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*