L'umore di u festivale in a Baia di Izmir

L'atmosfera di u festival soffia in a Baia di Izmir
L'atmosfera di u festival soffia in a Baia di Izmir

Izmir Gulf Festival, chì serà urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir trà u 27 è u 29 di settembre, porta cuncerti, spettaculi è avvenimenti piacevuli, è ancu e regate di vela.

Izmir Arkas Gulf Race, l'avvenimentu principale di u festival, chì si svolge per a terza volta questu annu, purterà l'eccitazione in mare à u so piccu. Karşıyaka A Baia di Izmir si riscaldarà cù e regate di vela ospitate da u Club di Vela è e regate di canoa è di remi chì daranu à l'audienza momenti piacevuli in Pasaport. A cumpetizione in mare serà impregnata di cuncerti è di diversi avvenimenti in riva.

U sindaco Soyer cumpetirà ancu

L'interessu per a Izmir Arkas Gulf Race, urganizata cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, a Federazione Turca di Vela, u Çeşme Marina Aegean Open Sea Yacht Club è u Konak Pier, cresce ogni annu. Mentre chì più di 40 barche è quasi 400 corridori anu participatu à a Izmir Arkas Gulf Race in u primu annu, u numeru di barche hà aumentatu à 50 l'annu passatu. Quasi 50 barche sò previste di participà à a corsa quist'annu. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà participatu à a corsa Tunç Soyer participà ancu in persona è cumpete cù i so rivali cum'è parte di a squadra.

A corsa pò esse guardata da ogni puntu in a Baia di Izmir

Izmir Arkas Gulf Race, induve decine di yacht cumpeteranu ferocemente nantu à rotte triangulari è salsiccia, pò esse guardatu à u Hilltown Observation Deck da esse stabilitu in Gündoğdu, è ancu in l'area trà Gündoğdu Square è Alsancak Ferry Pier, da Göztepe Ferry Pier. à Konak Pier è Konak Ferry Pier, è pò esse fighjatu longu a costa da Alaybey à Bostanlı Ferry Pier. In particulare a vista di i yacht cù vele piene da Göztepe darà à l'audienza ritratti indimenticabili. Mentre a ghjente di Izmir s'affaccia à e spiagge è gode di sta bella vista in tuttu u weekend, annunceranu u festival di Izmir à u mondu spartendu ritratti culuriti di Izmir è u Golfu nantu à e social media cù l'hashtag #IzmirPupaYelken.

A tazza cerca u so novu pruprietariu

U vincitore di l'annu passatu, Arkas-MAT Sailing Team, cunsegnerà u trofeu, chì hà guardatu in u so museu per un annu, à u cumitatu di corsa in a ceremonia d'apertura chì si terrà in Kültürpark a sera di u 27 di settembre. U vincitore 2019 di a corsa serà annunziatu dumenica 29 di sittembri, dopu una corsa piacevule ma sfida per dui ghjorni. U novu vincitore di a corsa hà ricevutu a so tazza da u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir in a Fabbrica di Gas. Tunç Soyer è u vicepresidentu di Arkas Holding, Bernard Arkas. U festivale finisce cù a cerimonia di chiusura chì si terrà a stessa sera.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*