I beni di a Legenda di Bursa, İzzet Kaptan, in u Museu di a cità di Bursa

I beni di a legenda di Bursa, İzzet Captain, sò in u Museu di a cità di Bursa.
I beni di a legenda di Bursa, İzzet Captain, sò in u Museu di a cità di Bursa.

I beni di İzzet Bayrak, chì hè unu di i valori impurtanti di Bursa è cunnisciutu cum'è "İzzet Kaptan" trà e persone, sò esposti in u Museu di a cità di Bursa.

U cantonu di a memoria, creatu cù l'articuli, e fotografie è l'infurmazioni donati da İzzet Kaptan à u Museu di a cità di Bursa, porta ancu una accumulazione culturale impurtante nantu à a vita di u legendariu capitanu di i cori à u futuru. U vice-sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Murat Demir, in u so discorsu à a cerimonia tenuta cù a participazione di İzzet Kaptan è a so famiglia, hà dettu chì u museu di a cità di Bursa ospita un valore impurtante.

Ricordendu e bellezze di Bursa, Demir hà dettu: "Semu felici di esse inseme cù İzzet Bayrak, alias İzzet Kaptan, unu di i simboli di a caratteristica di a cità marittima di Bursa. A storia originale di u nostru capitanu principia cù u trasportu di passageru trà Kumla è Gemlik cù a so barca di 17 metri di 4 persone quandu avia 4 anni. İzzet Kaptan, chì hà fattu i so primi tour di luna in u 1962, hà fattu a barca di İzzet Kaptan cunnisciuta da tutti cù i so tour di luna trà Manastır, Gemlik è Kumla in l'anni 70. İzzet Kaptan, chì hà compru una barca di 1990 metri, 22 persone in l'anni 165 è andò in tour interurbani, hà allargatu a so barca in l'anni 2000 è hà iniziatu tour Istanbul-Adalar-Bosphorus da Mudanya, dopu Ayvalık, Izmir, Marmaris, Dalyan, Izmit. è più. Hè statu ricunnisciutu in Gölcük ", disse.

saluti da u mare

Finu à l'età di 80 di İzzet Kaptan; Ricordendu ch'ellu hà invitatu i passageri à a so barca chjamendu "Saluti à quelli chì guardanu u balcone, à quelli chì natavanu nantu à a spiaggia", disse Demir, "İzzet Kaptan hà trasferitu a so barca è u nome 'İzzet Kaptan' à l'acque blu è ritirata in 2007. A cunniscenza è l'esperienza di İzzet Kaptan, chì hà passatu a so vita in mare, seranu purtate à u futuru attraversu u Museu di a cità di Bursa. U cantonu è a vetrina preparata da l'uggetti è l'infurmazioni donati da u nostru capitanu seranu purtati in u futuru cum'è una parte di a cultura di a cità in u museu ", è hà ringraziatu İzzet Kaptan per u so sustegnu à u museu. İzzet Kaptan, chì hà avutu mumenti emotivi mentre sparte aneddoti nantu à a so vita, hà dettu: "Sò assai felice avà. Aghju 93 anni, u mo capitanu, aghju navigatu dapoi 70 anni, aghju travagliatu in u turismu dapoi 60 anni. Tutta a Turchia mi cunnosce, mi piace assai à tutti. Chì tempeste sò ghjunti è andati. Aghju un bellu travagliu. Hè assai piacevule per esse quì avà, per avè e mo cose in mostra in u Museu di a cità di Bursa. Eru assai felice, emutivu è assai felice ", disse.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*