Turchia si sbarazzava di a dipendenza straniera da a ferrovia di u trenu cun un avanzu naziunale

Turchia si sbarazzava di a dipendenza straniera nantu à a strada di u trenu cun un avanzu naziunale
Turchia si sbarazzava di a dipendenza straniera nantu à a strada di u trenu cun un avanzu naziunale

Karabük Demir ve Çelik Fabrikaları (KARDEMİR) AŞ, a prima industria Pesante di Ferru è Acciaio di Turchia, chì i fundamenti sò stati posti in u scopu di a "mossa di industrializazione naziunale" iniziata da u Gran Leader Mustafa Kemal Atatürk, u Fundatore di a Republica in u 1920, hè stata fundata da u presidente Recep Tayyip Erdoğan in u 2003. Cù a mossa di naziunalisazione chì hà iniziatu in Turchia, hè diventatu l'unicu fabricatore di treni in Turchia oghje è hà salvatu Turchia da a dependenza straniera di i treni.

KARDEMİR, chì i fundamenti sò stati posti u 13 d'aprile di u 3, in u paese di Karabük di 1937 case, hà iniziatu a produzzione cù una capacità annuale di 150 mila tunnellate, hà realizatu a custruzzione di parechje strutture in u paese è per quessa hà ricevutu u titulu di "fabrica". stabilimentu di fabbriche", oghje pruduce circa 3 milioni di tunnellate di pruduzzione annuale. .

Cù l'avanzata naziunale iniziata da l'istruzzioni di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, 2003 miliardi di lire sò stati investiti in e ferrovie, chì sò state cunsiderate cum'è una pulitica statale da u 16. Dopu avè scontru cù treni d'alta veloce è d'alta velocità, Turchia hà custruitu 133 mila 213 chilometri di novi linee di ferrovia, di quale 2 chilometri hè a linea di Trenu High Speed ​​​​. In Turchia, 149 mila 11 chilometri di linea ferroviaria convenzionale hè cumplettamente rinnuvata, mentre a custruzzione di circa 497 mila chilometri di linea ferroviaria cuntinueghja.

TCDD cuntinueghja i studii di custruzzione, licitazione è ETUD per circa 13 mila chilometri di nova linea ferroviaria. KARDEMİR, chì hè stata l'unica marca naziunale di Turchia in a produzzione ferroviaria dapoi u 2007, cum'è in i primi anni di a Republica, hà cuntinuatu à abbraccià l'Anatolia cù i so bracci d'acciaio, mentre liberava cumplettamente a Turchia da a dipendenza straniera in a pruduzzioni di treni.

I ferrovii, chì eranu quasi scurdati dopu à u 1950, sò stati cunsiderati cum'è una pulitica statale di novu da u 2003. Cambiendu a pulitica di trasportu, i prughjetti chì portanu e ferrovie in u futuru sò stati implementati unu per unu. Dopu avè scontru u Trenu d'Alta Velocità cù l'apertura di a linea Ankara-Eskişehir in 2009, Turchia hè diventata u 2011u in u mondu è l'Europa mettendu in serviziu i Treni d'Alta Velocità trà Ankara-Konya in 2013, Konya-Eskişehir in 2014, Ankara-Istanbul è Konya-Istanbul in 8. In , hà righjuntu a pusizione di u paese cù a tecnulugia di u trenu 6th d'alta velocità. Sistemi di trasportu ferroviariu urbanu chì serve in Istanbul, Ankara, Bursa, Izmir, Konya, Kayseri, Eskisehir, Adana, Gaziantep, Antalya, Samsun è Kocaeli, in un futuru vicinu Diyarbakir, Mersin, Erzurum, Erzincan, Urfa, Denizli, Sakarya è Trabzon. Hè previstu chì a parte di u trasportu di passageri in i sistemi ferroviari aumenterà ancu di più cù l'entrata in serviziu di

I prughjetti di a nova linea in custruzzione è u prughjettu, chì cunnettanu e 15 pruvince di Turchia è u 46 per centu di a so populazione cù treni d'alta velocità, aumenteranu ancu a parte di e ferrovie in u trasportu di merci è di passageri.

.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*