I navi di crociera tornanu à Izmir

i navi da crociera tornanu à Izmir
i navi da crociera tornanu à Izmir

Cù i sforzi cumuni di a Municipalità Metropolitana di Izmir è a Càmera di Cummerciu di Izmir, i navi da crociera sò stati permessi di fà viaghji regulari in Izmir.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer è Oğuz Özkardeş, membru di u Cunsigliu di a Càmera di Cummerciu di İzmir, per via di e riunioni cù a cumpagnia Costa in Genova, in Italia, hè stata presa una decisione di cooperazione à longu andà per e navi per vene in İzmir in modu regulare.

Prima volta in dicembre 2020

I navi da crociera chì ùn anu micca visitatu Izmir da maghju 2017 ancoraranu in u portu di Izmir in dicembre 2020. L'arrivu di e navi da crociera in a Baia di Izmir continuerà in 2021 è fora.

Cuntribuisce ancu à i cummercianti di Izmir

Circa 3 mila persone viaghjanu nantu à ogni nave da crociera, è hè pensatu chì circa un milione di turisti addiziunali venenu in İzmir per u 2023. Dichjarà chì u Golfu hè un grande valore per u sviluppu di u turismu di İzmir, u presidente Soyer hà dettu: "Sò assai cuntentu chì a nostra prumessa elettorale serà realizata in pocu tempu. U rinascimentu di u turismu di crociera farà ancu una seria cuntribuzione à i cummercianti di İzmir ".

Mahmut Özgener, presidente di a Càmera di Cummerciu di Izmir; "I risultati pusitivi di u travagliu realizatu da a Càmera di Cummerciu dapoi più di un annu sò una fonte di orgogliu per tutti noi. U rinascimentu di u portu hè di grande impurtanza per u sviluppu di l'ecunumia di Izmir.

A cullaburazione continuarà

Ritornu di e navi da crociera à Izmir Tunç SoyerEra trà e so prumesse elettorali. A Càmera di Cummerciu di Izmir, invece, hà realizatu un studiu cumpletu nantu à u sughjettu da aprile 2018. I sforzi cumuni di a Municipalità Metropolitana di Izmir è a Camera di Cummerciu di Izmir per sustene u turismu di crociera continuanu sempre più.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*