NG Afyon Sports and Motorcycle Festival hà attiratu un grande interessu

NG Afyon Sports and Motorcycle Festival hà attiratu un grande interessu
NG Afyon Sports and Motorcycle Festival hà attiratu un grande interessu

Mentre u Campionatu Mundiale di Motocross, chì hè statu tenutu sottu à l'auspici di a Presidenza, hè statu cumpletu cù a cuuperazione di a Municipalità di Afyonkarahisar è a Federazione Turca di Motocicletta, u NG Afyon Sports and Motorcycle Festival, chì si tena simultaneamente à u campionatu, hà ancu attiratu una grande attenzione. . L'urganisazione, chì hè stata tenuta sottu l'auspici di a Presidenza, hà righjuntu una audienza di più di 3 miliardi in u mondu sanu, è hà ricivutu marcati cumpleti da invitati stranieri è da a federazione mundiale.

Turchia hà accoltu successu una altra urganizazione gigante. In u scopu di u Campionatu Mundiale di Motocross, i trofei in e categurie di l'omi, di e donne, di a ghjuventù è di i Campionati Europei anu trovu i so patroni.Durante trè ghjorni, circa mille persone cumposti da squadre, atleti è squadre tecniche eranu invitati in Afyonkarahisar. E squadre, chì sò ghjunte in u paese attraversu e porte doganale di Kapıkule, İpsala, Hamzabeyli è Çeşme, anu mandatu u so equipamentu in Cina, chì hè a prossima tappa, via a carica logistica di Turkish Airlines.

Mentre chì una squadra di 800 prufessiunali, guvernatori, pulizza, persunale di a municipalità è vuluntarii travagliavanu per a gestione di l'urganisazione, 50 cumpagnie anu avutu l'uppurtunità di scuntrà cù i dilettanti di u sport è di u motorsport. L'urganizazione hè stata mandata da 57 editori à un publicu potenziale di circa 3.3 miliardi. Durante a trasmissione in diretta, una presentazione hè stata trasmessa cù l'imaghjini da i lochi storichi è turistici di Turchia è ancu di l'urganisazioni sportive.

FESTA SPORTIVA À NG AFYON MOTOFEST

U campiunatu, chì hà cuminciatu cù a ceremonia di apertura u venneri, hà vistu l'imaghjini culuriti. In più di e gare di taglio in e categurie di e donne è di l'omi, 40 mila persone anu avutu l'uppurtunità di cumpete in parechji avvenimenti sportivi è cuncorsi per trè ghjorni à u NG Afyon Sports and Motorcycle Festival.

Famiglie è ghjovani chì stallanu e so tende nantu à una zona di 250 mila metri quadrati in Afyon Motosports Center anu un tempu divertitu cù l'attività in l'area di u festival. U festival, chì include ancu diverse discipline sportive cum'è football, basketball, volleyball, tennis, tennis di tavola, badminton, tir à l'arcu tradiziunale, scacchi, pickle ball, ziplining, test drive ATV-Motorcycle, formula di simulazione è corse di motociclette, hè statu assai apprezzatu.

Per l'urganizazione, Ministru di Ghjuventù è Sport Dr. Muharrem Kasapoğlu, deputati di u Partitu AK Prof. Dr. Veysel Eroğlu, Kenan Sofuoğlu, Ali Özkaya, İbrahim Yurdunuseven, Direttore Generale di Sports Mehmet Baykan, u guvernatore di Afyonkarahisar Mustafa Tutulmaz, u sindaco di Afyonkarahisar Mehmet Zeybek è rapprisentanti di l'istituzioni è l'urganisazioni lucali anu visitatu per 3 ghjorni. L'artisti famosi Fedon, Aleyna Tilki è Murat Boz anu ancu scontru à i so fanni nantu à u palcuscenicu giganti stallatu in u festival.

NOTA COMPLETA À L'URGANIZZAZIONE DA FIM E YOUTHSTREAM

Ufficiale di a Federazione Internaziunale di Motocicletta (FIM) è u prumutore Youth Stream hà datu un puntu tutale à l'urganizazione ospitata da Turchia. U presidente di a FIM Europe Martin de Graaff, chì hè in Turchia chì rapprisenta u presidente di a FIM Jorge Viegas, u direttore di motocross FIM Antonio Alia Portela, u CEO di Youth Stream David Luongo hà dichjaratu chì a pista è l'urganizazione anu finitu cun grande successu. Sottulineendu chì ùn ci era micca prublema in a corsa, chì era cumpletamente gestita da l'arbitri turchi, l'ufficiali enfatizavanu chì una urganizazione cumpleta è impeccabile hè stata fatta. Dichjarà chì a pista in Afyonkarahisar meriteghja a megliu pista è u premiu di a megliu infrastruttura, Martin de Graaff hà dettu: "Ci sentimu in casa in Turchia. Eccellente coordinazione è ospitalità furnita. Ringraziemu tutti ", disse. U CEO di Youth Stream, Davin Luongo, hà ancu enfatizatu chì Turchia hà elevatu i standardi paragunatu à l'annu passatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*