Maestri Ciclisti Pedale per i Punti Olimpichi in Kayseri

Maestri Ciclisti Pedale per i Punti Olimpichi in Kayseri
Maestri Ciclisti Pedale per i Punti Olimpichi in Kayseri

I cuncorsi internaziunali di ciclismo di strada, chì sò l'ultime corse à dà punti à i Ghjochi Olimpichi di Tokyo 2020, sò stati tenuti in Kayseri. In l'avvenimentu di trè ghjorni, 10 atleti prufessiunali di 90 paesi anu ciclatu 430 km. L'atleti turchi anu lasciatu a so marca nantu à sti razzi.

Da l'Unione Internaziunale di Ciclisti UCI (Union Cycliste Internationale) è a Federazione Turca di Ciclismo, u Governatore di Kayseri, a Municipalità Metropolitana di Kayseri, Erciyes A.Ş, a cooperazione Velo Erciyes Agenzia di Sviluppu di Oran, a Municipalità di Develi, Ramada Resort Erciyes, l'Hospital Tekden, a Direzzione Provinciale di Salute è istituzioni publichi U Grand Prix Velo Erciyes è u Tour di l'Anatolia Centrale corsa di bicicletta di strada, chì sò stati urganizati cù u sustegnu di l'urganisazioni è l'istituzioni, sò stati cumpletati.

10 atleti prufessiunali di 90 paesi, cumpresi Svizzera, Slovacchia, Bielorussia, Ucraina, Kazakistan, Azerbaijan, Kuwait, Qatar, Bahrain, Maroccu è Turchia, anu participatu à e competizioni induve i ciclisti di tuttu u mondu anu participatu. I maestri pedalieri anu battutu ferocemente per trè ghjorni in Kayseri per puntuà punti per i Ghjochi Olimpichi di Tokyo chì si terranu in Giappone in 2020. L'atleti turchi anu guadagnatu un grande vantaghju per l'Olimpiadi, puntuendu punti impurtanti contr'à e squadre rivali.

E corse, chì cumincianu cù u Grand Prix Velo Erciyes di 143 chilometri, si sò finite cù a tappa di u Tour di l'Anatolia Centrale di 133 km di longu u sicondu ghjornu è a tour di 153 km di u terzu ghjornu.

In u risultatu di i cuncorsi, Onur Balkan da Salcano Sakarya Metropolitan Cycling Team hè vinutu prima, Patrik Tybor (Slovacchia) da a squadra Dukla Banska Bystrica hè stata seconda, Stanislau Bazhkou da a Squadra Naziunale di Bielorussia hè stata terza in a tappa di Grand Prix Velo Erciyes. Dukla Banska Bystrica da Slovacchia hà vintu u megliu squadra di ciclismo, mentri Qussama Khafi da a Squadra Naziunale di Ciclismo Marocchina hà guadagnatu u premiu di l'Atleta più ghjovanu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Memduh Büyükkılıç hà marcatu a prima tappa di u Tour di l'Anatolia Centrale, chì hè stata iniziata da u guvernatore di Kayseri Şehmus Günaydın, Ahmet Örken da u Salcano Sakarya Metropolitan Cycling Team, Stanislau Bazhkou da a Bielorussia National Team, u terzu Onur Balkan da u Salcano Sakarya Metropolitan Cycling Team. cum'è finitu. Halil İbrahim Dilek da Torku Şekerspor Cycling Team hà vintu u premiu di l'atleta più ghjovanu di a tappa.

In a seconda tappa di u Tour di l'Anatolia Centrale, Onur Balkan da u Salcano Sakarya Metropolitan Cycling Team hè vinutu prima, Nikolai Shumov da a Squadra Naziunale Bielorussa hà pigliatu u sicondu postu, è Ahmet Örken da u Salcano Sakarya Metropolitan Cycling Team hà pigliatu u terzu postu. Sakarya Metropolitan Cycling Team divintò ancu u Best Team in a tappa di dui ghjorni. Oğuzhan Tiryaki da a listessa squadra hà ricevutu u premiu di l'atleta più ghjovanu.

E squadre straniere di ciclismo di tuttu u mondu cuntinueghjanu a so preparazione à u Campu di Training High Altitude in Erciyes per u Grand Prix Erciyes u 20 di settembre è u Tour di Kayseri u 21-22 di settembre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*