Firmatu u protocolu di a Strada Eurasiatica

U protocolu stradale eurasiaticu firmatu
U protocolu stradale eurasiaticu firmatu

U "Protokollu preliminare di Kocaeli Eurasian Road Works" cù una storia di 1700 anni hè statu firmatu trà a municipalità di Izmit, l'Associazione Cultural Routes è KYÖD.

U "Protokollu preliminare di Kocaeli Eurasian Road Works" hè statu firmatu trà a municipalità di Izmit, l'Associazione di Itinerari Culturali è KYÖD per a strada, chì hà una storia di 1700 anni, da a cità di Bari in Italia à u distrittu di Demre in Antalya è passa per Izmit. . In a cerimonia di firma in a sala di riunione di l'edificiu di serviziu municipale, u sindaco di Izmit Fatma Kaplan Hürriyet, presidente di l'Associazione di Itinerari Culturali Kate Clow, sözcüü Hüseyin Eryurt, membri di u cunsigliu di direzzione di l'associu è Didem Turan, presidente di KYÖD, eranu prisenti.

TURISMU CITTÀ IZMIT

Parlendu prima à a ceremonia di firma, u presidente di KYÖD, Didem Turan, hà dettu: "Pensu chì u prughjettu di a Strada Eurasia hè un prughjettu assai bonu in quantu à u turismu è a cultura. Pensemu chì cuntribuisce à l'idea di Izmit cum'è una cità turistica. Vulemu ringrazià a Municipalità di Izmit è l'Associazione di e Camere di Cultura per a so cuntribuzione è u sustegnu.

A CONNESSIONE CULTURALE SERA PRUNITA

Parlendu dopu, u presidente di l'Associazione Cultural Routes, Kate Clow, hà dettu: "Sò assai felice di esse in Izmit. Videndu tanta vegetazione in una cità cusì vicinu à Istanbul m'hà fattu assai felice. Avemu principiatu stu prughjettu in Francia. Sicondu stu accordu, avemu pensatu à una strada attraversu i Balcani à Istanbul, dopu da Izmit è Izmit à Antalya. Questu hè micca un prughjettu faciule. I municipalità sò assai impurtanti per questi prughjetti. Ci sò 42 cumuna nantu à sta strada. Finu a ora, 6 cumuna anu participatu à stu prughjettu. A municipalità di Izmit era ancu implicata in stu prughjettu. Cù sti prughjetti, ci sarà una vera fusione culturale ", disse.

CONTRIBUIRÀ À A STORIA DI IZMIT

Infine, u sindaco di Izmit, Fatma Kaplan Hürriyet, hà dettu: "Hè un prughjettu impurtante. Eramu particularmente felici di esse una parte di a strada culturale chì serà arregistrata in Turchia. Pensemu chì hè un prughjettu preziosu per a nostra cità. Stu prughjettu, chì parte da l'Italia è cuntinueghja à Izmit, hè un prughjettu chì aghjunghje valore à Izmit in un cuntestu internaziunale. Pensu chì farà cuntributi storichi soprattuttu. Cuntribuisce ancu à u nostru patrimoniu culturale storicu. Aghju attribuitu una grande impurtanza à a storia di Izmit è dicu questu à ogni opportunità ".

VENDU À UNA REUNITA COMMU

Infine, u presidente Hürriyet hà dettu: "Credu chì quandu u prugettu hè finitu, una storia assai bona, cultura è sulidarità vene à una riunione cumuna trà e cità è i paesi. Hè un prughjettu di valore chì include parechje cumune è associi. Pensemu chì hà da cuntribuisce à u turismu è a storia di a nostra cità ", disse.

CHE COS’È A STRADA EURASIANA ?

Unu di i prughjetti intitulati à riceve una cuncessione in u scopu di u 5u Terminu di u Programma di Dialogu di a Società Civile finanziatu da l'Unione Europea, l'autorità contractante di l'Unità Centrale di Finanza è Cuntratti è realizatu da a Presidenza UE di u Ministeru di TR di Affari Esteri, era u prughjettu "Camminendu nantu à a Strada Eurasiatica". L'Associazione di Itinerari Culturali (KRD) candidata realizzerà stu prughjettu in partenariatu cù l'Associazione Europea Via Francigena (EAVF) in Italia è l'Associazione Trace the Environment (TYE) in Grecia. Trà l'istituzioni chì participanu à u prugettu sò Via Egnatia Foundation (Paesi Bassi), Sultans Yolu Foundation (Olanda), Bursa Nilüfer Municipality, Izmit Municipality, Edirne Municipality è Puglia Regional Municipality in Italy. In u prughjettu, chì hà iniziatu in April 2019 è durà per un annu, l'istituzioni partenarii dumandà a registrazione di una nova strada di caminata, cunnisciuta cum'è Strada Eurasiatica, chì si stende da a cità italiana di Bari à u distrittu di Demre di Antalya. par l'Institut des Itinéraires Culturels du Conseil de l'Europe. Situatu in Lussemburgu, stu istitutu hè un corpu di u Cunsigliu di l'Auropa autorizatu à registrà a caminata à longa distanza tematica è altri percorsi culturali cum'è "Itinerariu Culturale Europeu". Se u prucessu di certificazione hè finitu, a Strada Eurasiatica, cù una lunghezza chì supera circa 5000 km, serà a prima rotta culturale internaziunale registrata in Turchia è a più longa d'Europa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*