Stazione di Tram autoproducente

stazione di tram autoalimentata
stazione di tram autoalimentata

A Stazione di Tramway chì genera a so propria energia. Metro Istanbul, unu di l'affiliati di İBB, hà stallatu un Sistema d'Energia Solare 8,4 kW à a fermata di Tram Metris. Grazie à u sistema, chì hè capaci di risponde à i bisogni di l'electricità di 7 famiglie annu, l'energia necessaria hè furnita per a stazione.

Metros, chì sò i mezi di trasportu più amichevuli di l'ambiente, andonu un passu più è cuminciaru à pruduce a so propria energia. In u scopu di u prughjettu iniziatu da Metro Istanbul, una di e filiali di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), un Sistema di Energia Solare cù una putenza di 8,4 kW hè statu installatu à a fermata di Metris Tram. Un totale di 6 pannelli solari flessibili 84w sò stati posti nantu à u tettu di 100 piattaforme d'attesa à a fermata di l'autobus.

Equivalente à plantà 147 arburi à l'annu ...

L'energia elettrica ottenuta cù stu studiu, in quale hè appiicata u cuncettu "Green Station", hè aduprata per i bisogni interni di a stazione. U sistema, chì pruduce una media di 10 MWh d'electricità annu, impedisce ancu 5,8 tunnellate di emissioni di carbonu annu. Metris Station Solar Power Plant, chì hà u putere di risponde à i bisogni di l'electricità di 7 famiglie à l'annu, furnisce benefici equivalenti à tirà 5 veiculi da u trafficu è piantà 147 arburi.

U scopu di incuragisce l'usu di e fonti d'energia rinnuvevuli sensibilizà i passageri è l'impiegati cù u prugettu, Metro Istanbul hà u scopu di aumentà a so cuntribuzione à l'emissioni di carbone di a cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*