Hè stata aperta una fermata di tasca di u Centru Comunitariu per alleviare a strada Salim Dervişoğlu

A fermata mobile di a Casa di u Populu hè stata aperta per allevà a strada salim dervisoglu
A fermata mobile di a Casa di u Populu hè stata aperta per allevà a strada salim dervisoglu

E tappe di sacchetta sò state fatte per alleviare u trafficu in a strada Izmit Salim Dervişoğlu, chì hè una alternativa à l'autostrada D-100 è aduprata da i veiculi di trasportu publicu andendu in i distritti di Başiskele, Gölcük è Karamürsel. A fermata di l'autobus mobile di novu custruita in u Centru Comunitariu hà facilitatu u flussu di trafficu da u primu ghjornu.

L'INTENSITÀ DI TRAFFIC REDUCERÀ

I citadini chì volenu andà in i distretti di Başiskele, Gölcük è Karamürsel utilizanu i ponti Adnan Menderes, Mimar Sinan è Turgut Özal per attraversà a strada Salim Dervişoğlu. U fattu chì i veiculi di trasportu publicu si fermanu in a strada è piglianu è scaricanu i passageri provoca a congestione in u flussu di trafficu. A Municipalità Metropolitana di Kocaeli custruisce novi fermate mobili per riduce sta densità è per permette à i veiculi di trasportu publicu di piglià è abbandunà i passageri cunfortu. In questu cuntestu, u telefuninu chì hè statu custruitu in l'Adnan Menderes Bridge Community Center Station hà cuminciatu à esse utilizatu da i veiculi di trasportu publicu.

PRIMA STOP MOBILE APERTA À U TRAFFIC

A prima sacchetta custruita per a fermata di trasportu publicu accantu à u pede di u Ponte Adnan Menderes in a strada Salim Dervişoğlu hè stata aperta à u trafficu. U saccu, chì hè longu 190 metri cù a doppia strada è a strada di participazione, hà facilitatu u flussu di trafficu da u primu ghjornu. In particulare a fermata di l'autobus, induve i passageri entranu è scendenu, furnisce un serviziu di trasportu più sicuru à i pedoni.

FERME MODERNE

U cunfortu di i citadini hè statu ancu cunsideratu à a nova fermata mobile aperta à u trafficu. I tappe intelligenti adattati per e sacchetti novi sò stati installati da e squadre di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli. U corpu di i tappe muderni è i spazii di sedie sò fatti di cromu inossidabile. I tappe muderni, chì anu una zona di finestra clp è sò chjusi cù vetru nantu à u spinu è i lati, cuntenenu l'apparechju d'infurmazione di u passageru. Ci hè una schermu di Kent Card è una schermu chì informa l'orariu di l'autobus in a stazione intelligente, chì hà una unità di carica USB per smartphones, tablette è sedie à rotelle per i disabili.

A STAZIONE MOBILE SERA COSTRUITA IN DUE STAZIONI

Dopu chì a fermata mobile di u centru cumunitariu hè stata aperta à u trafficu, e fermate mobili seranu custruite accantu à i Ponti Turgut Özal, situati davanti à a Fiera Mimar Sinan è Kocaeli, accantu à u Centru Culturale Sabancı. E fermate, chì anu una sola corsia è 90 metri in i dui sacchetti, facilità u trafficu in a strada Salim Dervişoğlu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*