A mostra "Last Steam" hè stata aperta à a stazione storica d'Alsancak

L'ultima mostra di battelli a vapore hè stata aperta in a storica alsancak garri
L'ultima mostra di battelli a vapore hè stata aperta in a storica alsancak garri

A mostra fotografica intitulata "Ultimu battellu à vapore", custituita da 1943 foto scattate da tuttu u paese di l'ultimu trenu a vapore operativu in Turchia, numero 56548, chì hè in serviziu da u 35, hè finita à a storica stazione ferroviaria di Alsancak in İzmir.

A mostra fotografica intitulata "L'ultimu vapore", chì include ritratti di l'ultimu trenu à vapore di Turchia, preparatu per u 163e anniversariu di a creazione di a Republica di Turchia State Railways (TCDD), hè stata aperta à a storica stazione di treni di Alsancak. I ritratti di u numeru di locomotiva 56548, chì hà una impurtanza speciale postu chì hè l'ultima Locomotiva a vapore in serviziu in u nostru paese è chì e so ritratti sò ancu esposti, sò ritratti 2010 chì sò stati revelati da u persunale di TCDD Hakan Yaralı, chì travaglia cum'è speditore in u nostru paese. Kuyucak, in u scopu di u prughjettu ch'ellu hà travagliatu dapoi u 35, hà attiratu un grande interessu in a mostra. Dichjarà chì 80 ritratti sò stati fatti in u scopu di u prugettu, Hakan Yaralı hà dettu: "Avemu purtatu 35 ritratti per questa mostra in a stazione di treni d'Alsancak, postu chì a targa di Izmir hè 35, è continueraghju à piglià ritratti finu à u trenu. corre".

TCDD 3rd Regional Manager Selim Koçbay, TCDD Taşımacılık A.Ş. İzmir Regional Manager Habil Emir, 3rd Regional Deputy Managers Nizametdin Çiçek è Mustafa Keskin, Service Managers, persunale è citadini anu participatu. Koçbay hà ringraziatu à Hakan Yaralı, chì hà purtatu i ritratti à l'esposizione cun grande sforzu, è tutti quelli chì anu cuntribuitu à a preparazione di l'esposizione.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*