Supportu da BURULAS è BUDO à Bursaspor

supportu da burulasin è budo à bursaspor
supportu da burulasin è budo à bursaspor

L'accordu di sponsorizazione trà Bursa Metropolitan Municipality è Bursaspor Club hè statu firmatu da u Sindaco di Bursa Metropolitan Municipality Alinur Aktaş è u presidente di Bursaspor Club Mesut Mestan. U presidente Aktaş hà dettu chì Bursaspor deve esse prutettu è chì Bursaspor hà da vene à un puntu megliu cù u sustegnu di a cità.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, à a riunione tenuta à Bursaspor Özlüce Facilities è induve i membri di u Cunsigliu di Bursaspor eranu ancu presenti, hà dettu: "Ci sò riuniti per cuntribuisce à u futuru di Bursaspor, unu di i valori più impurtanti di a nostra cità, è aghjunghje forza à u so putere. Bursaspor hè una squadra chì hè identificata cù a nostra cità è hè diventata a voce di a nostra cità. Ogni squadra in Anatolia hè preziosa per a so cità, ma Bursaspor hà un valore è impurtanza sfarente. Cù sta pusizione, Bursaspor hè una squadra chì hà vintu l'apprezzazione micca solu u populu di Bursa, ma ancu parechji fan di football.

"U successu di Bursaspor hè u successu di Bursa"

Chjamendu l'attenzione à i cuntributi di Bursaspor à u football turcu da u passatu à u presente, u presidente Aktaş hà dettu chì hè una fonte di orgogliu per parechji atleti di Bursa à ghjucà in squadre di football impurtanti. Dichjarà chì l'avvene di Bursaspor hà da migliurà cù i passi ghjusti da fà è chì l'atleti cù a capacità di rapprisintà a Turchia à l'esteru seranu u guadagnu di Bursa, u presidente Aktaş hà ricurdatu chì hà sustinutu Bursaspor da quandu hà pigliatu u postu 22 mesi fà, è chì i disgrazii di Bursaspor sò stati ancu indirizzati, hà dettu ch'ellu seria tempurale.

Cridendu chì Bursa hè abbastanza forte per vince di novu u campionatu, u sindaco Aktaş hà dettu: "Avemu scontru difficultà di tantu in tantu. Ma difficultà è difficultà facenu u successu ancu più preziosu. Questu ùn deve mai esse scurdatu. U successu di Bursaspor hè u successu di a cità. Per quessa, u sustegnu di tutte e dinamica di a cità hè impurtante è preziosa. Continueremu à prutege è sustene Bursaspor in a linea legale, finu à a nostra forza. Avemu u scopu di purtà Bursaspor in un locu megliu ", disse.

Una nova offerta hè stata fatta

Parlendu di u Bursaspor Stadium (Bursa Metropolitan Stadium), induve Bursaspor hè sempre un inquilino, u sindaco Aktaş hà dettu: "U stadiu hè statu parlatu assai in particulare durante u prucessu elettorale è hà fattu un materiale puliticu. U stadiu, induve i partiti sò ghjucati ufficialmente da u 2015, hè più grande di l'altri stadii in Turchia, è u materiale utilizatu hè più. Allora questu hà un costu assai seriu. A causa di u fattu chì l'espropriazioni ùn sò micca stati cumplettamente realizati, avemu scontru spese in pocu tempu in questu sensu. Finu à oghje, ci era un elementu chì ci ligava e mani. Ancu s'è avemu riunitu cù u cuntrattu attuale parechje volte è pruvatu à fà qualcosa in bona fede è malgradu u fattu chì ùn hà micca creditu in u quadru legale, sfurtunatamenti ùn pudemu micca fà ciò chì vuliamu è avemu terminatu u cuntrattu uni pochi mesi fà. . Avemu fattu una nova offerta a settimana passata ", disse.

A testa di Crocodile hè finita in 2020

Spieghendu chì spessu scontra dumande nantu à a testa di coccodrillu in u stadiu, u sindaco Aktaş hà dettu: "Vulemu chì u stadiu sia un guadagnu in favore di Bursaspor è di a cità. Bursaspor hè rispunsevuli, basta chì u nome di u stadiu è l'usu di e facilità sò aderite à u cuntrattu. In nisun modu ùn avemu micca risparmiu. Bursaspor hè cumplettamente gratuitu. Ùn avemu micca un cumplessu nantu à u nome, u nome desideratu pò esse evaluatu à a cundizione di fà un prufittu per Bursaspor ".

Dichjarà chì a sezione di a testa di u stadiu serà finita à l'iniziu di u 2020, Aktaş hà nutatu chì l'arrangiamenti di l'installazione meccanica è u mantenimentu in u stadiu, u paisaghju di a sezione di a testa è u trasportu di l'edificazioni amministrativi di u club seranu ancu realizati. u scopu di a nova offerta.

"Sarà un locu vivu"

Aktaş hà ancu spartutu i dettagli di l'accordu di sponsorizazione, affirmannu chì u stadiu deve sempre diventà un locu vivente, micca solu durante u partitu. Ancu s'ellu ùn hè micca a rispunsabilità di a Municipalità Metropolitana, u sindaco Aktaş hà toccu u travagliu fattu in u stadiu per sustene Bursaspor è hà dettu: "Femu tutta a pulizia di u stadiu prima è dopu à a partita, 5 persone travaglianu per 40 ghjorni. . BURFAŞ opera i chioschi in u stadiu è furnisce un serviziu di catering in a tribuna è e lodge di u 1963, è e disposizioni di i nostri agenti di polizia. Rinforzeremu ancu u nostru sustegnu à Bursaspor cù l'accordu di sponsorizazione. Avemu fattu un accordu di 3,5 milioni di TL in quantu à u sponsorizazione di a maglia. 2,5 milioni di TL di questu serà furnitu da sponsor, è 1 milione di TL serà furnitu da BUDO, una filiale di BURULAŞ, chì furnisce u trasportu marittimu è terrestre di a nostra cità ".

5,5 milioni di TL supportu à Bursaspor

U sindaco Aktaş hà enfatizatu chì crede chì Bursaspor ghjunghjerà à un puntu megliu cù u sustegnu di circa 5,5 milioni di TL sottu a guida di a Municipalità Metropolitana di Bursa. Aktaş, 600 mila TL per a pulizia di u stadiu, 1 milione 200 mila TL per a ristorazione è l'intrattenimentu, 1 milione 200 mila TL cumprese l'IVA per a publicità di pettu BUDO, è 2,5 milioni di TL supportu finanziariu furnitu da i sponsor, un totale di circa 5,5. Ellu hà dichjaratu chì un milione di supportu TL hè statu furnitu.

"Protegemu Bursaspor"

Ricordendu i sforzi per sustene a campagna di sms per sensibilizà Bursaspor è per donà uniformi à i zitelli speciali, u sindaco Aktaş hà dettu: "Loving Bursaspor ùn hè micca à u teclatu. Bursaspor hè un asset impurtante. Amassi Bursaspor hè pussibile pussedendu. Facemu cura di Bursaspor" è hà enfatizatu chì cù u sustegnu di tutta a cità è a dinamica di a cità, a squadra pò andà in a Super League.

Chjama di sustegnu à Bursaspor, a marca di Bursa

U presidente di u Bursaspor Club Mesut Mestan hà ringraziatu u presidente Aktaş per u so sustegnu à u club è hà dettu: "Avemu un presidente chì ama assai Bursaspor è hè solu una telefonata luntanu da noi. Chì stu sustegnu cuntinueghja. U sustegnu di i nostri pulitici è di i capi di a cità hè impurtante. Avemu travagliatu duru. Ùn meritemu micca induve simu. Cunsiderendu a felicità chì Bursa hà sperimentatu in u 2009-2010, travagliemu cun grande sforzu è entusiasmu. À a fine di a prossima stagione, avemu u scopu di vince a prima liga è dà à Bursa ciò chì si merita. Invitemu tutti Bursa à sustene Bursaspor, a marca di a nostra cità.

Dopu avè firmatu u protokollu, una photo shooter hè stata fatta cù a forma di publicità BUDO. Cù u protocolu firmatu da u Direttore Generale BURULAŞ Kürşat Çapar, l'annunziu BUDO hà pigliatu u so postu nantu à e maglie Bursaspor. Capar hà dichjaratu chì se una nova cumpagnia li sponsorizeghja, ponu ritirassi cum'è BUDO ancu in a mità di a stagione, è cusì Bursaspor pò esse supportatu più.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*