Allegazioni terribili annantu à u crash di u trenu di Bilecik!

accidente di trenu in bilecik
accidente di trenu in bilecik

U deputatu CHP Eskişehir Utku Çakırözer hà spartutu cù u publicu l'allegazioni gravi daretu à l'accidentu di trenu chì hè accadutu per via di u deraillement di u trenu di guida chì cuntrullava a linea di treni d'alta velocità in Bilecik.

Dichjarà chì u tunnel induve hè accadutu l'accidentu, hè statu messu in serviziu prima di a so custruzzione, Çakırözer hà dettu: "Ci hè una curva in u tunnel induve l'accidentu hè accadutu, chì i treni d'alta velocità ùn deve micca aduprà, è una linea di cambiamentu di strada. in a curva. Inoltre, hè cunnisciutu chì u tunelu hà colapsatu durante i travaglii di custruzzione precedente in questu tunnel è una macchina di custruzzione hè stata in questu tunnel, è dopu i travaglii sò stati firmati. Avemu vistu chì sta linea hè stata messa in serviziu senza fà l'infrastruttura sicura. Per dì chì avemu fattu una strada, avemu custruitu una linea di trenu, sti machinisti chì travaglianu nantu à e linii chì ùn sò micca stati cumpletati è misure di sicurezza adattate ùn sò micca state pigliate sò stati mandati à a morte apposta. A vita di e persone ùn deve esse in periculu per un ingressu abbastanza ", disse.

SPARTU CU U PUBLICU, PORTATA À L'ASSEMBLEA

In u risultatu di u deraillement di u trenu di guida in un tunnel in custruzzione in u distrittu Bozüyük di Bilecik, i meccanichi di Eskişehir Sedat Yurtsever è Recep Tunaboylu persu a vita. U deputatu CHP Eskişehir Utku Çakırözer hà spartutu e gravi allegazioni daretu à l'accidentu è li purtò à l'agenda di u Parlamentu.

TUTTA ESKISEHIR CURONATA

Dichjarà chì i meccanichi chì anu persu a vita in l'accidentu di u trenu in Bozüyük, tutti l'Eskişehir sò stati lamentati, Çakırözer hà dettu: "Persone espertu in i dui meccanichi. Dopu à l'accidentu, allegazioni gravi sò state fatte. Quandu parlemu cù l'amichi, i culleghi è i ferroviari di i machinisti di Eskişehir, nimu ignora u fattu chì queste persone facenu sbagli. Hè dettu chì i sistemi nantu à a guida ùn sò micca entrati in ghjocu un mesi fà nantu à a strada è avvirtenu nantu à i prublemi sperimentati. Malgradu questu, hè assai grave chì nunda hè fattu. Queste allegazioni duveranu esse purtate à a luce immediatamente è u publicu deve esse clarificatu ", disse.

I GRANDI RIVENDICAZIONI SONT CLASIFICATI

Çakırözer hà dichjaratu chì i travaglii nantu à a linea di treni à alta velocità sò cuminciati prima di a fine, Çakırözer hà elencu l'allegazioni gravi riguardanti l'accidentu cum'è seguente:

U trasportu hè furnitu via a linea cunvinziunali: Hè cunnisciutu chì a causa di a struttura di a terra di u tunelu induve l'accidentu hè accadutu, i denti sò accaduti, per quessa, tuttu u tunnel ùn pò esse apertu è a cunnessione hè stata fatta nantu à a linea cunvinziunali facendu una linea di bypass. Hè cunnisciutu da tutti chì e linee nantu à quale sò fatti i servizii di treni d'alta veloce ùn deve micca avè curve è chì ùn deve esse micca una linea cunvinziunali nantu à elli. Ma per dì chì avemu custruitu strade è allargate e linee di treni, sti strade sò state messe in serviziu malgradu e cundizioni terribili. Se una linea hè piazzata in l'area induve si trova sta curva, i treni d'alta veloce ùn deve esse micca curriri ancu.

I spedizioni sò fatti nantu à i travaglii di custruzzione: I servizii di linea di trenu Eskişehir-Istanbul anu iniziatu u 25 di lugliu di u 2014 prima ch'elli sò stati cumpletamente cumpletati. Siccomu e strade ùn anu micca finitu da quella data, i voli nantu à sta linea sò stati fatti nantu à i vechji linii, in e strade chì ùn deve micca esse usatu. Siccomu u tunelu di u trenu d'alta veloce ùn era micca finitu nantu à a zona induve l'accidentu hè accadutu, anu datu a strada da a vechja linea. A custruzzione di sta strada hè sempre in corso. Ci hè una transizione da a nova linea à a vechja linea in u tunnel. Ci hè una curva sharp in a parte di transizione. Ci hè un cambiamentu di velocità quì. A vitezza deve esse calata.

Sistema di cuntrollu di i treni europeu ùn hè micca attivatu: Ci hè un sistema ERTM chì furnisce u cuntrollu di i treni. Stu sistema porta tutte l'infurmazioni nantu à a strada nantu à a locomotiva è avvisa u meccanicu di induve è quantu veloce passa. U scopu di u sistema ERTM hè statu stabilitu per eliminà l'errore pussibule di u meccanicu. Dicemu chì curriamu treni d'alta velocità, ma usemu diversi sistemi. Se u meccanicu ùn riduce micca a vitezza durante quellu tempu, stu sistema hè attivatu automaticamente. Ma u sistema quì ùn hè micca travagliatu in quellu mumentu, ùn hè micca attivatu.

I cunduttori anu avvistatu: Hè cunnisciutu chì i machinisti, chì avianu navigatu annantu à sta strada prima, avvirtenu chì u Sistema ERTM ùn funziona micca, è chì u sistema ùn hè micca attivatu quandu hè necessariu.

Più di un sistema hè utilizatu nantu à a strada di treni à alta velocità: In questu trenu d'alta velocità Eskişehir-Istanbul ghjustu, u sistema ERTM hè utilizatu quandu esce da Eskişehir, mentre chì u sistema CTC hè utilizatu dopu Eskişehir. Dopu à Izmit nantu à a stessa strada, ci hè un sistema chjamatu TMI.

A cundizione di i servizii di treni d'alta velocità ùn hè micca l'unicu sistema: In altre parolle, ci sò 3 sistemi diffirenti da Eskişehir à Istanbul. Ùn ci hè nunda cum'è in ogni locu in u mondu. A cundizione di usu di u trenu d'alta velocità hè chì hè operatu cù un sistema unicu. Imagine chì viaghjà trà e cità cù a vostra vittura, ma alcune strade sò camini, alcune strade sò strade di campagna, alcune strade anu asfaltu. Hè pussibule una cosa cusì?

A VITA DI POPLU ùn deve esse periculosa per RANT

Çakırözer, chì hà dichjaratu chì u guvernu hà apertu strade interminabili per u spettaculu, soprattuttu vicinu à i tempi elettorali, hà dettu: "Hè esattamente ciò chì hè accadutu nantu à a linea di trenu d'alta velocità Ankara-Istanbul. U guvernu hà iniziatu e spidizioni senza compie tutti i travaglii necessarii nantu à a strada di teren veloce. Avà deve esse firmatu. A vita di e persone ùn deve esse in periculu per u prufittu ", disse.

QUANTO FREQUENTEMENT SON FATTI I CONTROLLI ?

Çakırözer hà purtatu l'allegazioni à l'agenda di u Parlamentu è hà presentatu una dumanda parlamentaria à u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Cahit Turan, esigendu una risposta.

Çakırözer hà dumandatu à u Ministru Cahit risposte à e seguenti dumande: "Ci hè un Sistema Europeu di Controlu di Treni nantu à a strada induve hè accadutu l'accidentu è in a locomotiva? Hè vera chì stu sistema ùn hè micca attivatu in casu d'accidentu ? Quantu spessu sò i cuntrolli fatti nantu à a linea di trenu d'alta velocità Ankara - Istanbul? Perchè sse strade sò aduprate ancu s'è i travaglii di custruzzione sò realizati in certi parti di a strada di u trenu d'alta veloce ? Hè una indicazione chì altri accidenti ci aspettanu chì tali risichi cuntinueghjanu in i treni di passageri chì cumincianu à navigà cù i passageri dopu chì a locomotiva pilota, chì hè stata mandata da u fronte per u cuntrollu di strada, torna ?

1 Comment

  1. Utku Efendi duveria avè infurmazione nantu à u sughjettu da u direttore generale di tcdd, allora ùn deve micca parlà sbagliatu. tcdd faci bè u so travagliu, l'uppusizione tira di fangu

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*