Cum'è Six Mole Nests in Istanbul! ..Tunili di u Metro ponu Causà Disastri

Tunnel di metro, cum'è u nidu di mole sottu Istanbul, ponu causà disastri.
Tunnel di metro, cum'è u nidu di mole sottu Istanbul, ponu causà disastri.

Tarık Balyalı, presidente di u Gruppu CHP di l'Assemblea IMM, hà dichjaratu chì ci sò linee di metro chì si sò fermate da 1.5 anni in Istanbul è hà dettu: "U fondu di Istanbul hè cum'è una molehill avà, questu pone un periculu seriu per l'Istambuli. Un dent chì pò accade in i tunnel di u metro per via di custruzzioni incomplete pò causà disastri assai gravi.

Parete di ghjornuParlendu à Murat İnceoğlu da Turchia, Tarık Balyalı hà dettu chì i prublemi di a cità ùn sò micca stati risolti dapoi 25 anni. Kılıçdaroğlu è İmamoğlu à AKOM: Parechje di queste zone ùn rispondenu micca à a definizione di "zona di assemblea di terremoti".
Balyalı hà dettu: "Se i prublemi di Istanbul eranu stati risolti, ùn ci saria micca cambiatu u putere in Istanbul. Ci sò stati prublemi in Istanbul per un bellu pezzu. È avà chì questi sò gangrene, a ghjente di Istanbul avia bisognu di un cambiamentu di gestione, forse perchè Istanbul hè diventatu inabitabile. In l'ultimi anni 2-3, l'aumentu di a pupulazione in Istanbul hè solu per a nascita, u numeru di persone chì partenu da Istanbul hè più altu ch'è u numeru di arrivi.

Balyalı hà dettu: "A ghjente hè infelice in Istanbul", è hà cuntinuatu: "Questa cità hà un prublema di trasportu, un prublema di trafficu, un prublema di infrastruttura, un prublema di parcheghju, un prublema di scola. Tuttu hè diventatu un prublema in sta cità è a ghjente cumencia à stancu di sta cità. Sentemu intornu à noi chì certi volenu andà in paese, certi volenu andà in l'Egeu, certi volenu andà fora. Ma tutti volenu lascià sta cità. Avà campatu in Pendik. Ùn possu micca vene à a municipalità da Pendik in 2.5 ore. Tutti passanu per sta prova, tutti sò infelici. In un locu induve ci sò tanti prublemi, ci hè un guvernu chì guverna dapoi 25 anni. Avà, dapoi 25 anni, ùn avete micca pussutu truvà una suluzione à questi prublemi ".

"UN SISTEMA FERROVIARIO È URGENTEMENTE NECESSARIO"

Mentre spiegà u prublema di trasportu di Istanbul, Balyalı hà attiratu l'attenzione à un periculu seriu in questu sensu: "I prughjetti cù un budgetu assai grande sò stati fatti o pruvati à fà in Istanbul. Nisunu di questi sò stati una suluzione à i prublemi di u populu. Ùn hà micca risolviu u prublema di u trafficu, ùn hà micca risoltu u prublema di u metro, ùn hà micca risoltu u prublema di u spaziu verde. U bilanciu hè statu abusatu, solu per gastru enormi quantità di soldi. Cum'è u presidente hà dettu in u prossimu periodu, u nostru prughjettu hè umanu, avemu da investisce in l'omu. Facemu un travagliu orientatu à suluzione. Per esempiu, induve ci hè un trafficu, ciò chì deve esse fattu à quellu puntu deve esse fattu. Un prublema assai seriu di Metro Istanbul hè chì e risorse devenu esse spese in u metro. Ci sò linee di metro in Istanbul chì anu firmatu per 1.5 anni. L'Istambuli anu aspettative assai serii, i bilanci serii sò spesi, ma ùn ci hè micca operatu in queste linee per 1.5 anni. Avà a nostra amministrazione face un travagliu seriu per ripiglià u travagliu nantu à queste linee. Ci hè dui motivi per questu, ci hè una necessità urgente di un sistema ferroviariu. Siconda, u fondu di Istanbul hè cum'è una molehill, chì pone un periculu seriu per l'Istambulite. Un dent chì pò accade in quelli tunnel di metro per via di custruzzioni incomplete pò causà disastri assai gravi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*