U trasferimentu di l'acquistu di i veiculi di metro à u Ministeru cuntribuisce 1 miliardo di dollari à Konya

U trasferimentu di l'acquistu di veiculi di metro à u ministeru cuntribuisce à miliardi à Konya
U trasferimentu di l'acquistu di veiculi di metro à u ministeru cuntribuisce à miliardi à Konya

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà fattu dichjarazioni annantu à l'offerta per a prima fase di u Metro di Konya, chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà datu a bona nutizia durante a so visita à Konya, i Ghjochi di Solidarietà Islamica 2021 chì si terranu in Konya è i prezzi di barbabietole.

"RINGRAZIemu à u nostru PRESIDENTE"

Nutendu chì un protokollu hè statu firmatu cù u Ministeru di i Trasporti in quantu à a compra di veiculi di metro da a Municipalità Metropolitana di Konya, u sindaco Altay hà dettu: "Questa hè una cifra di 1 miliardi di lire. Cù u sustegnu di u nostru presidente, u nostru Ministru di i Trasporti, u nostru Vicepresidente, i nostri ministri è a nostra urganizazione, sti compra di veiculi sò state pigliate da a Municipalità Metropolitana di Konya è tutta a rispunsabilità hè stata data à u Ministeru di i Trasporti. Questi eranu ancu inclusi in l'offerta. Vogliu ringrazià u nostru Presidente, u nostru Ministru di i Trasporti, u nostru Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, u nostru Ministru di a Salute, u nostru Vicepresidente, è u nostru Presidente Pruvinciale, sia per a bona nutizia di u metro sia per l'acquistu di veiculi di metro da u Metropolitanu è datu à u Ministeru di i Trasporti. Questu hè un puntu di svolta per a Municipalità Metropolitana di Konya.

A REGIONE INDUSTRIALE MIXTA hè STABILITA

In riferimentu à u prugramma Konya tenutu da u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank à u weekend, u presidente Altay hà dettu: "ASELSAN face un investimentu assai impurtante in Konya. A fundazione hè stata stallata in una zona di 300 mila metri quatratu, i pruduzzione cuntinueghjanu. Intornu à questu, trasferemu 1,5 milioni di metri quadrati di terra chì appartene à a nostra municipalità metropolitana à Milli Emlak. Quì, avemu pigliatu a parolla da u nostru Ministru per a creazione di una Zona Industriale di Industria Mixta. Cusì, un novu scupertu principiarà in Konya, in particulare in l'industria di l'arme è di a difesa, è veneranu novi investimenti. Tutti questi travaglii sò per a preparazione di u nostru Konya per un futuru assai bonu. Spergu chì serà bonu per a nostra cità ", disse.

"ABBAREME A BAR DI SERVIZIO ASSOLUTAMENTE PIÙ ALTA"

U deputatu di Konya di u Partitu AK Ziya Altunyaldız, chì hà participatu à a riunione di l'assemblea è hà fattu un discorsu, hà dettu chì u sindaco metropolitanu è i sindaci di u distrittu eranu autorizati à elevà a barra di serviziu à un livellu più altu in l'elezzioni lucali di u 31 di marzu. Altunyaldız hà dichjaratu chì, cum'è deputati di Konya, continuanu à travaglià in unità è sulidarità per serve à Konya è ogni individuu in Konya più qualificatu, di qualità megliu è più competitiva, cum'è anu fattu finu à avà. i merri chì cercanu di alzà a barra assai più altu.

"Avemu da cuntinuà à parte di a ghjente chì produce"

Cuntinuendu u so discorsu enfatizendu l'impurtanza di a produzzione, Altunyaldız hà dettu: "A pruduzzione hè una cosa assai sublime, assai preziosa. Pruducia hè di esisti. Pruducia hè di assicurà u futuru. Hè per quessa chì avemu da pruduce. Continueremu à fà tuttu ciò chì ci vole à pruduce. Inseme cù a nostra municipalità metropolitana, tutti i nostri distretti è diputati, avemu ottinutu una tale bellezza. Un sindaco metropolitanu sperimentatu, a maiò parte di i nostri sindaci di distrittu sò sperimentati da a metropolitana o distretti. Cum'è parlamentari di Konya, continueremu à sustenevi in ​​ogni momentu. Aghju una dumanda da voi; Avemu da cuntinuà a capiscitura di u serviziu chì priurità a pruduzzione, avemu da cuntinuà à esse cù e persone chì pruducenu. Se pruduciamu, significa cuntribuisce à a sucetà, l'umanità è u nostru paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*