Canray Transportation ospita l'Alstom Senior Management

canray hà accoltu l'alta direzzione di u trasportu substom
canray hà accoltu l'alta direzzione di u trasportu substom

Canray Transportation, chì face parte di Yeşilova Holding, chì sviluppa a so cuuperazione cù Alstom, una di e cumpagnie principali di u mondu in u settore di u trasportu ferroviariu, cù una velocità straordinaria, hà accoltu l'alta direzzione di Alstom.

Canray Transportation, unu di l'ultimi investimenti di Yeşilova Holding in 44 anni di sperienza in l'industria, hà scontru cù l'alti funzionari di a Cumpagnia francese Alstom. Yeşilova Holding Presidente di u Cunsigliu Ali İhsan Yeşilova, Vicepresidente di u Board Yalçın Yeşilova, Canray Transportation General Manager Ramazan Uçar, Cansan Aluminium General Manager Selim Güney è Canray Transportation Project and Quality Manager Bahar Erdem, Chief Purchasing Officer (CPO) di Alstom Christophe Gourlay ospitu Charles Frederic Boisson, Direttore di l'Acquisti di Metalli & Underwear, è Nazlı Zengin, Direttore di Acquisti di u Mediu Oriente.

I gestori di Alstom, chì serve u mondu sanu in u settore di u trasportu ferroviariu, hà dichjaratu chì tutti l'indicatori di Canray Transportation sò "verdi" è sò assai felici di sta prestazione. Ramazan Uçar, Direttore Generale di Canray Transportation, hà sottolineatu chì si trovanu in un periodu assai impurtante è chì anu una bona cooperazione cù u cliente è hà dettu: "A nostra strategia di gestione in Canray hè "vicinanza à u cliente". Questa hè una azione chì avemu decisu di gestisce a crescita rapida in u modu più successu ".

NOVA INVESTIMENTU DA YEŞİLOVA À U NOVU ANNU

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Ali İhsan Yeşilova, hà dettu: "Avemu fattu grandi cose in Canray Transportation, u sangue frescu di u settore. In questu cuntestu, vogliu ringrazià u nostru Direttore Generale Ramazan Bey è a nostra squadra Canray per stu successu ottenutu in tantu pocu tempu. Grazie à i so sforzi è u so travagliu diligente, simu ghjunti in questu modu ". Yeşilova hà dichjaratu ch'elli eranu ancu assai soddisfatti di a visita di Alstom è hà dettu: "Revelemu i nostri novi investimenti in linea cù a nostra cooperazione cù Alstom, chì serve u mondu sanu. Unu di i punti culminanti di questi investimenti hè a nostra nova fabbrica, chì hà una zona chjusa di 30.000 2 m2020, è serà messu in serviziu in u XNUMX ".

Dopu l'infurmazioni nantu à e cumpagnie appartenenti à Yeşilova Holding, i funzionari di Alstom anu visitatu l'area di produzzione di Canray Transportation, è anu visitatu ancu Cansan Aluminium, una di e cumpagnie holding, chì hè l'area di produzzione di profili di estrusione, chì hè trà e gruppi di prudutti critichi di Canray Transportation. U direttore generale di Cansan, Selim Güney, hà parlatu di e cumpetenze di a cumpagnia è hà datu infurmazioni nantu à a produzzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*