Vantaghji di trasportu di Erzurum Situatu nantu à a Strada di a Seta Storica

Vantaghji di trasportu di Erzurum, situatu annantu à a storica Strada di a Seta
Vantaghji di trasportu di Erzurum, situatu annantu à a storica Strada di a Seta

U Ministru di Trasportu è Infrastruttura Mehmet Cahit Turhan hà visitatu u sindaco di a municipalità metropolitana di Erzurum, Mehmet Sekmen. U Ministru Turhan hà dettu chì a visione di u trasportu di Erzurum palesa u prucessu di sviluppu di a cità in tutti i so aspetti. Cahit Turhan, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, chì hè ghjuntu à Erzurum per u Workshop "Accessibilità di i servizii di trasportu di passeggeri in Turchia", finanziatu da Turchia è l'UE è cunduttu da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, hà ancu visitatu a municipalità metropolitana in u territoriu. u scopu di i so cuntatti Erzurum. Accogliendu u Ministru Turhan è a delegazione accumpagnata in u so uffiziu, u Sindaco Mehmet Sekmen hà datu un brevi briefing nantu à l'investimenti è i servizii di a Municipalità Metropolitana di Erzurum.

SEKMEN: "ERZURUM hè CONTINUAMENTE Sviluppatu"

Sottulineendu chì Erzurum hè u centru di a regione in quantu à a so geografia è a so situazione, u sindaco metropolitanu Mehmet Sekmen hà dettu: "A nostra cità, situata annantu à a storica Strada di a Seta, hè stata longu un centru di trasportu è di cunnessione per a regione è ancu i paesi circundanti. . In questu rispettu, i servizii di trasportu occupanu u primu postu di e nostre priorità in Erzurum ". Dichjarà chì a Municipalità Metropolitana offre alternative è suluzioni di trasportu à l'insediamenti più remoti di i distretti, è ancu à u centru di a cità, u sindaco Sekmen hà dettu: "A nostra cità si sviluppa è cresce ghjornu per ghjornu, è per quessa, i bisogni di serviziu in parechje zone, in particulare i trasporti, sò in crescita. . Cum'è a Municipalità Metropolitana, avemu travagliatu per risponde à questi bisogni in quasi ogni zona, è cuntinuemu à fà cusì. Aumentemu l'attrattiva di a nostra cità, in particulare in u campu di u trasportu, è facemu un centru chì face cuntributi significativi à u sviluppu di a regione ".

VANTAGGI DI TRANSPORTE DI ERZURUM

Dichjarà chì a cunnessione di Erzurum à i porti hè impurtante cum'è l'autostrada è e rotte ferroviarie chì uniscenu Erzurum cù e pruvince di a regione, u sindaco metropolitanu Mehmet Sekmen hà dettu: "U Tunnel Ovit, chì hè statu custruitu in linea cù u risparmiu di i nostri guverni è i nostri ministeru, hè statu unu di i passi più impurtanti fatti per cambià a furtuna disgraziata di a regione. In novu, u Centru Logisticu, chì hè statu purtatu à a nostra pruvincia in quantu à u trasportu logisticu, apre a strada per l'intensificazione di l'attività d'esportazione è d'impurtazione per esse realizatu attraversu a nostra pruvincia. Cerchemu di diversificà questi sviluppi chì avemu fattu in generale, lucale ", disse. U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Cahit Turhan hà dichjaratu chì Erzurum hà sempre custituitu un puntu impurtante in u prucessu storicu è hà dettu: "Hè un fattu indubbitu chì tutti i vantaghji è l'opportunità chì ponu purtà à u sviluppu socio-ecunomicu di a regione sò in Erzurum. . Questu era u casu in u passatu, è serà cusì in u futuru. In cunfurmità cù e pulitiche di u nostru guvernu, circhemu di fà pussibule di sviluppà tutte e nostre cità prima ind'è elli è cù u so propiu putenziale, è dopu à assicurà un sviluppu tutale in interazzione cù l'altri. In questu sensu, simu cuscenti di l'impurtanza di Erzurum, simu cuscenti. Hè cun grande piacè chì observemu l'impurtanti investimenti di trasportu realizati da u nostru Ministeru per questa regione, è ancu i sforzi di i nostri guverni lucali in cunfurmità cù i so propri mezi. Hè in questu cuntestu chì pudemu sprime facilmente i servizii è i sforzi di a nostra municipalità metropolitana di Erzurum. Dunque, vogliu ringrazià u nostru presidente è a so squadra per i so sforzi sinceri è l'entusiasmu per u serviziu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*