YHT farà di Sivas una cità metropolitana

YHT farà di Sivas una cità metropolitana
YHT farà di Sivas una cità metropolitana

Mentre Sivas era una cità ferroviaria parechji anni fà per via di prughjetti ferroviari implementati in modu incorrectu, hè luntanu da quella pusizione in questi ghjorni. Dui fatturi impurtanti per u sviluppu di Sivas sò u sviluppu di treni d'alta velocità è TÜDEMSAŞ. Quandu i servizii di treni d'alta velocità cumincianu, u flussu di soldi è l'investimenti cumincianu cù un accessu faciule à Sivas.

U VIAGGIU VELOCE IN TRENU hè sicuru, cunfortu è ecunomicu

Se TÜDEMSAŞ si sviluppa, l'attuale 10 milioni di TL mensili chì scorri à u mercatu di Sivas aumenterà à 40 milioni di TL. Sti dui fattori finiscinu u disoccupazione in Sivas è causanu l'industrializazione per piglià. L'influssu di TL è di valuta straniera serà furnitu da spedizione di prudutti semifiniti è finiti à i mercati domestici è stranieri.

SİVAS HA DUE CHANCE TÜDEMSAŞ È TRENU ALTA VELOCITA

U trenu d'alta velocità hè previstu di piantà in 2 stazioni durante u viaghju di 9 ore. Dopu Ankara, ghjunghjerà à Sivas dopu à Elmadağ, Kırıkkale, Yerköy, Yozgat, Sorgun, Akdağmadeni è Yıldızeli. U trenu d'alta velocità chì passa per questi lochi aghjunghjera un valore à tempu cummerciale è socioculturale à l'insediamenti, a prumuzione di sti pruvince diventerà più efficace, u paese darà un valore aghjuntu à l'ecunumia di u paese, è i stabilimenti subindustriali chì pò creà una forza di travagliu chì sustene a produzzione quandu l'efficienza di l'affari di l'imprese cresce, diventerà più efficau in e grande cità.Fermà a crescita di a pupulazione è furnisce incentivi à altre pruvince assicurarà ancu l'equilibriu in a distribuzione di a pupulazione.

YHT FINIRÀ IN GIUGNU 2020 E INIZIARÀ I TEST DRIVES

L'impurtanza da esse datu à Sivas è Kayseri, chì sò e porte da Ankara à u livante, è a sucietà chì forma u mosaicu di u paese, permetterà un sviluppu megliu cù l'impieghi all-out, è ci hè un desideriu di prugressu in i lochi. cum'è trasportu, industria, tecnulugia, scienza è educazione.

Abdullah Peker
Presidente di u Sindicatu di i Trasporti è Ferroviari

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*