Zona d'investimentu prioritaria in u Pianu Strategicu 2020-2024 di Bursa, Trasportu

L'area d'investimentu prioritaria in u pianu strategicu di Bursa hè u trasportu.
L'area d'investimentu prioritaria in u pianu strategicu di Bursa hè u trasportu.

U Pianu Strategicu 5-2020, chì a Municipalità Metropolitana di Bursa aduprà per risolve i prublemi di a cità in i prossimi 2024 anni, "in particulare u trasportu", hè statu votatu in u Cunsigliu Metropolitanu di a Municipalità è accettatu "unanimu".

A seconda sessione di a riunione ordinaria di settembre di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana hè stata. À a riunione tenuta sottu a gestione di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana Alinur Aktaş, u Pianu Strategicu 2020-2024 di a Municipalità Metropolitana hè statu appruvatu. U Manager di u Branch di Sviluppu di Strategia di a Municipalità Metropolitana, Alper Bayrak, hà fattu una presentazione à i membri di u cunsigliu annantu à a struttura di cuntenutu di u pianu chì serà implementatu in 2020.

Grazie da u presidente Aktaş

U sindaco di a municipalità metropolitana Alinur Aktaş hà dettu in a so dichjarazione chì anu determinatu a carta di strada per u prossimu periodu di 2020 anni cù u Pianu Strategicu 2024-5. Dichjarà chì cù l'implementazione di u pianu, u trasferimentu di risorse di a cità à i bisogni prioritari è a sustenibilità in a risoluzione di prublemi basi cum'è u trasportu serà assicuratu, u sindaco Aktaş hà dettu: "Lasceremu Green Bursa à un più verde dumani. Assicureremu u sviluppu ecunomicu mettendu in risaltu u putenziale è i valori turistici di a cità. Cù l'urbanizazione pianificata, creeremu spazii vivibili chì sò resistenti à i disastri. Mentre purtemu Bursa, chì ci hè stata affidata, in u futuru, migliurà a socializazione è l'accessu à l'infurmazioni di i nostri ghjovani. "Vogliu ringrazià tutti i nostri stakeholders chì anu cuntribuitu à a preparazione di u Pianu Strategicu 2020-2024, chì hà da ghjucà un rolu impurtante per purtà a nostra cità in u futuru", disse.

23 mila 197 opinioni diffirenti

U Manager di u Branch di Sviluppu di Strategia di a Municipalità Metropolitana, Alper Bayrak, in a so presentazione à i membri di u Cunsigliu, hà annunziatu chì u Pianu Strategicu di a Municipalità Metropolitana 2020-2024 hè statu preparatu cù una larga participazione senza precedente. Bayrak hà nutatu chì l'opinioni di 14 mila 344 citadini, 5 mila 18 persone, 795 capi, 315 gruppi di focus, 706 cummercianti, 2 mila 19 protokolli-ONG, 155 istituzioni pubbliche, urganisazioni, ONG è camere accademiche sò stati presi in u quadru di studi di pianu, è un totale di 23 mila 197 differente Hà dichjaratu chì u pianu furmatu da sta opinione copre 8 zoni principali di serviziu, 9 obiettivi strategichi, 25 obiettivi strategichi, 110 indicatori è 221 zoni di attività.

Zona d'investimentu prioritaria: trasportu

Dichjarà chì u pianu prevede un bilanciu di entrate di 5 miliardi 14 milioni 794 mila TL per un periodu di 877 anni è un bilanciu di spese di 14 miliardi 421 milioni 250 mila TL, Bayrak hà dettu: "U trasportu, una di e principali zone di serviziu, avarà una parte di 2 billion 679 million 130 mila TL.” divintò l'area d'investimentu priurità cù una tarifa di 33 per centu. In u pianu; 2 miliardi 62 milioni di TL à i servizii suciali è sanitarii, 1 miliardi 684 milioni di TL à i servizii di l'Area Verde è l'Ambiente, 740 milioni di TL à i servizii di Cultura è Turismu, 595 milioni di TL à Disastru è Emergenza, 336 milioni di TL à Pianificazione Urbana. è 163 milioni di TL sò stati attribuiti per a cità è l'ordine suciale ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*