U 3u Forum Internaziunale di Metrorail hè apertu à u Cungressu di Ankara Ato

U Forum Internaziunale di Metrorail hà apertu in Ankara à u Cungressu
U Forum Internaziunale di Metrorail hà apertu in Ankara à u Cungressu

Fighjendu nantu à i sistemi ferroviari di metro, u 3u Forum Metrorail Internaziunale hà riunitu i decisori publici è u settore privatu à u Cungressu ATO di Ankara.

Sottu l'auspici di Cahit Turhan, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, cù u sustegnu di TCDD Main Support, KGM, AYGM Istanbul Metropolitan Municipality è Ankara Metropolitan Municipality, cù a cooperazione accademica di ITU, u 9rd International Metro Rail Forum, chì durà per 10 ghjorni, cuminciatu in Ankara Ato Congressium u 2-3 ottobre.

Parlendu à l'apertura di u 3u Forum Internaziunale di Metrorail, induve e cumpagnie principali di u settore anu fattu, u Direttore Generale di Ferrovie Turchi di Statu (TCDD), Ali İhsan Uygun, hà enfatizatu l'impurtanza di i prughjetti di u sistema ferroviariu urbanu.

Kayseri, Gaziantep, Izmir, Antalya, Ankara, Sakarya, Kocaeli, Bursa, Samsun, Istanbul etc. In e cità metropolitane, Capi di Dipartimenti di Trasportu, Direttori Generali di Trasporti AŞ, Capi di Dipartimenti di Sistemi Ferroviari, Managers è Ingegneri cunnessi participanu.

In listessu modu, Limak, Makyol, Şenbay, Kolin, Kalyon, Yapı Merkezi, Mitshubishi, Doğuş İnşaat ... si svolgenu in appaltatori impurtanti in a custruzzione di sistemi ferroviari di metro, sia cum'è stand sia cum'è sponsor, è trasmettenu a so nazione è internaziunale. prughjetti cù i so senior managers.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*