A 9ª Fiera Eurasia Rail 2021 si terrà in Konya!

a più grande fiera ferroviaria di u mondu si terrà in Konya
a più grande fiera ferroviaria di u mondu si terrà in Konya

Un protokollu hè statu firmatu trà a Municipalità Metropolitana di Konya è a Direzzione Generale di Ferrovie Statali (TCDD) in quantu à a 9ª Fiera Internaziunale di Ferrovia, Sistemi di Ferrovia Ligera, Infrastruttura è Logistica (EUROASIA RAIL) chì si terrà in Konya trà 3-5 di marzu 2021.

Parlendu à a ceremonia di u protocolu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dettu chì Konya hà accoltu recentemente parechje urganisazioni naziunali è internaziunali è hà dettu chì firmaranu un'altra urganizazione assai impurtante in marzu 2021 cù u protocolu firmatu.

Enfatizendu chì Konya hè stata una cità intrecciata cù u settore ferroviariu dapoi u passatu, u sindaco Altay hà dettu: "Konya hè a prima cità à aduprà u tram in Anatolia. Enorme investimenti ferroviari sò attualmente fatti. L'offerta per u Metro di Konya serà realizatu è Konya serà inclusu in a lista di e cità cù un metro. Cù i cuntributi di u nostru stimatu Direttore Generale, avemu pensatu à firmà una firma in u suburbiu di Konya stu mese, sperendu. In novu, u nostru Konya hè una di e prime cità à aduprà u trenu d'alta veloce. A ghjente di Konya hà amatu u trenu è a ferrovia. Attualmente andemu à Istanbul in ferrovia. Vulemu sprime a nostra gratitudine à u nostru Ministeru di Trasporti è Infrastrutture è u Direttore Generale di TCDD. Se Konya hè in questu statu oghje, u nostru presidente è u Partitu AK anu fattu grandi cuntributi. Konya hè ancu una cità fiera. Spergu chì serà una fiera assai bella per tutti i visitori. U fattu chì u nostru centru fiera hè culligatu à a linea di ferruvia darà un vantaghju impurtante per e fiere chì si feranu da avà. Cum'è a Municipalità Metropolitana di Konya, simu pronti à furnisce ogni tipu di sustegnu per chì sta fiera sia realizata in u megliu modu pussibule.

I VEHICULI DI SISTEMA FERROVIARI SERÀ ANCHE ESIBITI À A FIERA

U direttore generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, hà enfatizatu chì hè impurtante per elli à urganizà a 9a edizione di EUROSIA RAIL, chì hè a terza mostra più grande in u mondu in u so campu è cuntribuisce à u sviluppu di l'industria ferroviaria di Turchia, in 2021 in Konya. Appropriatu, "Cum'è Ferroviari, cuntinuemu à investisce in Konya è purtà novi travaglii cù a nostra nova visione è missione. Siccomu ùn ci hè micca una cunnessione ferroviaria à i campi di fiera tenuti in Ankara, Istanbul è İzmir, i veiculi ferroviari pruduciuti da e cumpagnie di fabricatori di veiculi ùn puderanu micca esse esposti finu à oghje. U più grande desideriu di i participanti hè chì volenu trasportà i so prudutti per ferrovia. À questu puntu, Konya hè ancu più impurtante per noi. A fiera in Konya hè vicinu à u Centru Logisticu Kayacık. Per a fiera, i veiculi ferroviari seranu purtati à u centru logisticu in trenu, è da quì à u campu di fiera per strada, cù a cuuperazione di a nostra urganizazione è a Municipalità Metropolitana di Konya, è saranu esposti nantu à a ferrovia per esse stallata da a nostra urganizazione. Vogliu chì u protocolu firmeremu bona furtuna ".

Dopu à i discorsi, u sindaco di a municipalità metropolitana di Konya Uğur İbrahim Altay è u direttore generale di TCDD Ali İhsan Uygun anu firmatu u protocolu in quantu à l'urganizazione di a fiera in Konya.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*