L'applicazione Triple Track serà in Turchia dopu à i Stati Uniti

L'applicazione di a pista tipped serà in Turchia dopu à i Stati Uniti.
L'applicazione di a pista tipped serà in Turchia dopu à i Stati Uniti.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, M. Cahit Turhan, hà dichjaratu ch'elli facenu piani futuri per aumentà ulteriormente a capacità di sbarcu è di decollo di l'Aeroportu d'Istanbul, è hà dettu: "L'atterraggio simultaneo nantu à trè piste", l'applicazione chì ùn hè micca implementata ogni paese in u mondu eccettu i Stati Uniti (USA), l'aeroportu di Istanbul Avemu cuminciatu à travaglià per mette in pratica ". disse.

U Ministru Turhan hà dettu chì i piani sò stati fatti per u futuru per aumentà ancu a capacità di sbarcu è di decollo di l'aeroportu di Istanbul.

Dichjarà chì a 3a pista parallela in l'aeroportu di Istanbul, chì a custruzzione hè vicinu à a fine, hè prevista per esse messa in serviziu l'estiu prossimu, Turhan hà dettu: "Avemu cuminciatu à travaglià per implementà a pratica di 'atterraggio simultaneo nantu à trè piste', chì ùn hè micca implementatu in ogni paese di u mondu eccettu l'USA, in l'aeroportu di Istanbul ". disse.

Indicà chì "l'operazione di a tripla pista parallela" ùn hà micca altra applicazione in u mondu fora di i Stati Uniti, Turhan hà dichjaratu chì l'aeroportu di Istanbul diventerà cusì unu di i centri più impurtanti in u mondu.

"I travaglii sò fatti cù risorse naziunali"

Indicà chì era inizialmente previstu di utilizà e trè piste in diverse cumminazzioni, Turhan hà dettu:

"Secunnu u pesu di u trafficu, alcune piste seranu aduprate per u decollo, alcune piste seranu aduprate per l'atterrissimu o l'atterrissimu-decollamentu. Cù stu metudu, un incrementu significativu serà ottinutu in u numeru di aerei chì ponu atterri è toglie ogni ora. Studi di cuncepimentu di u spaziu aereu necessariu per assicurà un flussu di trafficu aereu efficace cù a capacità massima senza compromette u principiu di sicurezza di u volu è per accurtà i tempi di taxi sò stati realizati da u persunale di a nostra Direzzione Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu (DHMI), utilizendu risorse completamente naziunali ".

Dichjarà chì l'applicazione farà una cuntribuzione significativa à u trasportu aereu, Turhan hà dettu: "I travaglii di l'applicazione, chì saranu implementati fendu cambiamenti impurtanti in u spaziu aereu di Istanbul, sò realizati da a Direzzione Generale di DHMI cù risorse naziunali". disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*