Samsun Sivas Railway deve esse messu in serviziu u più prestu pussibule

A ferrovia samsun sivas deve esse messa in serviziu u più prestu pussibule
A ferrovia samsun sivas deve esse messa in serviziu u più prestu pussibule

U deputatu di İYİ Party Samsun Bedri Yaşar hà dettu: "A linea ferroviaria Samsun-Sivas (Kalın) deve esse messa in serviziu u più prestu pussibule".

U deputatu di Samsun di u Partitu İYİ Bedri Yaşar hà dettu in a so dichjarazione: "A storia di a ferrovia Samsun-Sivas (Kalın) data di tempi assai antichi. A custruzzione di sta ferrovia principia u 12 di settembre di u 1924, quandu Gazi Mustafa Kemal Atatürk chjappà u primu piccu. A linea ferroviaria di 378 chilometri, partendu da Samsun è si estende à Kalın Village di Yıldızeli District di Sivas, hè stata finita u 30 di settembre di u 1931 è messa in serviziu da Gazi Mustafa Kemal Atatürk. Cusì, u primu trasportu di passageri è merchenzie principia trà a Regione di u Mari Neru è l'Anatolia. Cù a decisione presa cumuna da u guvernu è l'Unione Europea, i travaglii di rinnuvamentu sò stati iniziati in questa strada u 24 di ghjugnu 2014. Per questu scopu, u 12 di ghjugnu 2015, un cuntrattu hè statu firmatu trà u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione è l'impresa imprenditoriale chì hà ricivutu l'offerta in quantu à e cundizioni è a manera in quale i travaglii di rinnuvamentu seranu realizati. In u so discorsu à a ceremonia di firma, u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione hà dichjaratu chì 220 milioni d'euros di u prugettu seranu cuparti cum'è una cuncessione da u fondu di l'Unione Europea. U Ministru di i Trasporti hà annunziatu chì 39 milioni d'euros di u travagliu seranu cuparti da e nostre risorse. U Ministru hà ancu annunziatu chì i travaglii di rinnuvamentu seranu finiti à a fine di u 2017 è a linea serà messa in serviziu à quella data. Cusì, i travaglii di rinnuvamentu cuminciaru à a linea ferroviaria Samsun-Sivas (Kalın) dopu à 88 anni, è a linea hè stata chjusa à i trasporti u 29 settembre 2015.

"DUE SPARTU CU U PUBLICU"

Esattamente 2015 anni sò passati da i travaglii di rinnuvamentu, chì sò stati iniziati in 2017 cù u slogan "Portemu u Nordu à u Sud è a Turchia à u Futuru" è sò stati previsti per esse cumpletati à a fine di u 4. I travaglii di rinnuvamentu anu pigliatu più è più longu. A data di apertura hè stata cumplitamenti cunfusa. Malgradu e dichjarazioni fatte, l'apertura di a linea ùn pudia esse fatta in Aostu è Settembre. Cusì, l'apertura di a linea ferroviaria Samsun-Sivas (Kalın) hè diventata una storia di serpente. In i primi anni di a Republica, quandu ogni tipu d'impossibilità è scarsità sò stati sperimentati è a tecnulugia era quasi inesistente, a linea ferroviaria hè stata aperta à u trasportu di passageri è di merchenzie in 7 anni, travagliendu cù picchi è pala. Hè stata una grande disgrazia per u nostru paese chì, malgradu ogni tipu di facilità, equipaghji è tecnulugia, ùn pudia esse rinnuvatu è messu in serviziu in un longu periodu di 4 anni. U calendariu di rinnuvamentu hà avanzatu rapidamente è a fine di u 2019 hè ghjunta. U periodu di 1 annu si avvicina. Sfurtunatamente, a linea ferroviaria, chì ùn puderia micca esse messu in opera à a fine di u 2017 è u 2018, pare improbabile di esse messa in serviziu à a fine di u 2019. Stu longu ritardu in u cumpletu è a data di apertura di u prugettu pare avè purtatu novi carichi à a nostra nazione è u paese. Vulemu chì u costu tutale di e novi carichi è u prugettu sia spartutu cù u publicu u più prestu pussibule, è ancu à quale è cumu si impone sta carica.

"L'ECONOMIA TURCA ANU SUFFRUTA GRANDI DANNI"

L'estensione di i travaglii di rinnuvamentu ùn hà micca solu affettatu u trasportu di passageri nantu à sta linea. U ritardu hà affettatu tuttu u cummerciu nantu à sta strada, è ancu u trasportu di passageri. Siccomu u trasportu stradale hè più caru cà u trasportu ferroviariu, u cummerciu nantu à sta strada hè quasi finitu. U rinascimentu di u cummerciu dipende sia da un bonu travagliu sia da un sustegnu di u guvernu assai forte. Inoltre, micca solu l'ecunumia di Samsun, ma ancu l'ecunumia di Turchia hè stata assai dannata da u ritardu sperimentatu quì. Sta linea hè una di e duie linee ferroviarie di u Mari Neru chì si apre in Anatolia. Speremu chì stu dannu serà compensatu mettendu a linea ferroviaria in serviziu u più prestu pussibule senza più ritardu. Spergu chì u guvernu mette in opera a linea quist'annu, senza ritardà à 2020, è assicurà a ripresa di u cummerciu nantu à sta strada ". disse. (giurnale deniz)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*