A biblioteca di l'aeroportu di Istanbul hè aperta à u serviziu

A biblioteca di l'aeroportu di Istanbul hè aperta per u serviziu
A biblioteca di l'aeroportu di Istanbul hè aperta per u serviziu

U Ministru Ersoy, chì hà apertu a Biblioteca di l'Aeroportu di Istanbul, hà ricevutu u primu libru da a biblioteca è l'hà presentatu à u tardu Prof. Dr. Volò à Antalya cù u travagliu di A. Haluk Dursun chjamatu "Viaghju à a Geografia Ottomana".

U Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy: "Continuemu cù un novu cuncettu di biblioteca. Pudete leghje è lascià u libru quì, o pudete piglià u libru chì avete compru quì cun voi è cunsegnallu à qualsiasi biblioteca in a cità in quale vulate in Turchia ".

U Ministru di a Cultura è u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, hà inauguratu a Biblioteca di l'Aeroportu di Istanbul, chì hè stata messa in serviziu à a Terminal Domestica di l'Aeroportu di Istanbul.

U Ministru Ersoy, chì hà tagliatu a cinta d'apertura di a biblioteca cù Ahmet Önal à l'Autorità Amministrativa Civile di l'Aeroportu di Istanbul è Kadri Samsunlu, Presidente è Direttore Generale di Operazioni di l'Aeroportu IGA, hà visitatu a biblioteca.

Riceve u primu libru da a biblioteca, Ersoy hà mandatu u difuntu Vice Ministru di Cultura è Turismu Prof. Dr. Volò à Antalya cù u travagliu di A. Haluk Dursun chjamatu "Viaghju à a Geografia Ottomana".

In u so discorsu in a ceremonia di apertura di a biblioteca, u Ministru Ersoy hà dettu chì l'Aeroportu di Istanbul hè unu di i più grandi in u mondu è chì Istanbul hè stata benedetta in un mumentu chì l'aviazione si sviluppau rapidamente.

U Ministru di a Cultura è u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, hà dichjaratu chì l'aeroportu, chì si diceva impussibule, hè statu messu in serviziu in pocu tempu è davanti à e date specificate, è hà dettu: "Cù l'aeroportu di Istanbul, avemu un aeroportu cù voli diretti à a maiò parte di e destinazioni in u mondu, in particulare THY, ma questu aeroportu hè assai grande. Hè veramente una cità viva. Hè ancu assai affollata in quantu à a pupulazione. Milioni di persone entranu è escenu in Turchia da questu aeroportu. Milioni di persone venenu quì è cuntinueghjanu à una cità sfarente in u mondu senza entre in questu aeroportu di novu ". disse.

Enfatizendu queste caratteristiche, u Ministru Ersoy hà enfatizatu chì anu sognatu è cuncepitu assai prughjetti cù i dirigenti di l'IGA un annu prima di l'apertura di l'aeroportu per valutà stu valore in u megliu modu per a Turchia, è hà nutatu chì anu ancu implementatu.

Dichjarà chì anu u scopu di presentà a Turchia à i passageri chì arrivanu in Istanbul è poi cuntinueghjanu in un'altra cità, u Ministru Ersoy hà dettu chì anu iniziatu una prumuzione assai intensiva di e ricchezze naturali è culturali di Turchia, u mare, a sabbia, u sole è e ruine in a zona pulita di Turchia. l'aeroportu.

U Ministru Ersoy hà cuntinuatu: "Questu affetta assai. Hè implementatu per a prima volta in Turchia per aghjunghje valore à i nostri passageri chì piace à leghje nantu à a strada domestica è chì volenu passà u so tempu à l'aeroportu per leghje. Continuemu cù un novu cuncettu di biblioteca. Pudete leghje è lascià u libru quì, o pudete piglià u libru chì avete cumpratu quì cun voi è trasmette à qualsiasi biblioteca in a cità chì site in Turchia. Vi damu l'uppurtunità di leghje u restu di u vostru libru, chì leghjite in l'aviò senza stancu, è leghje finu à a fine. U nostru terzu serviziu serà attivatu. U protocolu hè statu finitu a settimana passata cù i so dettagli. In particulare dopu à passà per u passaportu, avemu lanciatu un museu di milla metri quadrati nantu à una zona liberata. Teneremu l'offerta d'investimentu per questu in un mese è spergu chì a mette in serviziu in a stagione 2020. In particulare, pensemu di vince i passageri chì venenu in Turchia è partenu senza entre. In quantu à u cuntenutu, avemu da cambià ogni 6 mesi. Serà un cuncettu chì riflette tutti i valori di l'Anatolia. Avemu ancu sviluppatu un quartu prughjettu durante u brainstorming in queste riunioni. Trasformeremu l'altri spazii di l'aeroportu in punti chì cuntenenu l'assi storichi di Turchia, cù chioschi di vetru. Da u mumentu chì entranu in l'aeroportu di Istanbul finu à u mumentu chì escenu di novu, caminaranu in l'aeroportu, essendu infurmati nantu à l'artefatti storichi, a cultura è l'archeologia di Turchia ".

U Ministru Ersoy, chì hà prisentatu un libru di Fuat Sezgin, unu di i nomi principali di u mondu in a storia di e scienze, à a biblioteca, hà prisentatu l'idea di u prughjettu di a biblioteca, Assoc. Dr. Hà datu placche à Hatice Ayataç è Murat Ayataç.

Ministru di Cultura è Turismu Mehmet Nuri Ersoy, Vice Ministru di Cultura è Turismu, chì hà persu a so vita in un accidentu di trafficu in Erciş District of Van. Dr. Hà esaminatu ancu i libri di Ahmet Haluk Dursun in a biblioteca.

Ci sò 2 mila 550 opere in a biblioteca

A biblioteca, chì serà un puntu di riposu culturale induve i passageri puderanu passà u tempu, avarà accessu à un totale di 350 publicazioni, cumprese 500 literatura, 150 per i zitelli, 50 inglesi, 500 riviste è 2 opere literarie vincitori di u Premiu Nobel.

I passageri chì ricevenu serviziu da a biblioteca in u terminal domesticu puderanu piglià in prestito libri nantu à i so voli domestici à a cundizione di adesione. L'utilizatori puderanu purtà i so libri in prestitu à a casella di ritornu di u libru in a Sezione Arrivate di l'Aeroportu di Istanbul o à qualsiasi biblioteca publica in Turchia.

A biblioteca, chì furnisce servizii in cuuperazione cù u Ministeru di a Cultura è u Turismu è l'IGA, serà aperta trà 06.30-23.30. U persunale di u ministeru 6 sò stati assignati à a biblioteca, induve IGA hà furnitu l'assignazione di u spaziu è l'infrastruttura.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*