Ciò chì i studienti Hacettepe dicenu à l'Applicazione Solo Bus

Chì dicenu i studienti di Hacettepe à l'applicazione di l'autobus in solitaria?
Chì dicenu i studienti di Hacettepe à l'applicazione di l'autobus in solitaria?

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, chì ascolta a voce di i studienti è sente e so richieste, cuntinua à piglià decisioni chì facenu felici i studienti.

U presidente Yavaş, chì hà implementatu servizii chì cuntribuiscenu à l'ecunumia di i studienti in parechji spazii, da e bollette d'acqua à i trasporti, cù u slogan di "Una capitale amichevule à i studienti", cumpiendu e so promesse una per una.

U presidente Yavaş, chì hà iniziatu u scontu di 50 per centu nantu à e bollette d'acqua per i studienti, hà firmatu recentemente una decisione chì riguarda strettamente i studienti chì studianu in u Campus di Beytepe di l'Università Hacettepe.

SERVIZI INIZIATI DI AUTOBUS SOLO GRATUITI

Cù l'istruzzioni di u Sindaco Metropolitanu di Ankara Mansur Yavaş, a Direzzione Generale EGO hà iniziatu à furnisce 20 servizii di autobus gratuiti in solitaria à u Campus Beytepe di l'Università Hacettepe, induve più di 5 mila studenti sò trasportati ogni ghjornu.

In più di l'autobus 21 articulati, 5 autobus in solitaria portanu i studienti gratuitamente da l'uscita di u Metro Çayyolu à u campus trà 7:06.30 è 20.00:XNUMX, XNUMX ghjorni à settimana.

GRAZIE DI I STUDENTI À U PRESIDENTE YAVAS

I studienti chì utilizanu l'autobus gratuiti u primu ghjornu di l'applicazione anu manifestatu a so satisfaczione è ringrazianu u presidente Yavaş cù e seguenti parolle:

-İrem Aslan (21 anni): "Hè stata una decisione assai bona. Perchè a fila di l'autobus di l'anellu aumentava di ghjornu in ghjornu è aspittendu quella linea era diventata un turmentu per noi. Ringraziemu u nostru presidente Mansur Yavaş per avè intesu a nostra voce è ci hà furnitu stu trasportu gratuitu ".

-Adem Üngör (24 anni): "Hè statu fantasticu per avè una tale pratica trà 6.30 è 20.00 perchè hè l'ora più affollata. Grazie à u nostru presidente ".

-Aydan Yüksel (21 anni): "Pensu chì era assai utile. Era assai difficiule d'aspittà in fila quì nantu à a strada di a scola. Grazie assai per i servizii gratuiti ".

-Esra Şahin (20 anni): "U nostru sindaco hà dimustratu chì pensa à i studienti da u primu ghjornu chì hà pigliatu u postu. Era bonu per avè questi autobus à l'ora di punta. Vulemu ringrazià u nostru presidente Mansur ".

-Sinan Uyar (19 anni): "Mansur Yavaş hè un presidente chì amemu. Funziona per i studienti. Supporta a nostra ecunumia. Hà appruvatu ancu l'emissione di una carta di imbarcu 60 per 200 TL. Grazie mille."

-Melih Toy (19 anni): "Seguimu l'opere di Mansur Yavaş per i studienti. L'autobus solitari gratuiti anu riduttu è ancu alleviatu e file d'autobus è i tempi d'attesa. Vi ringraziemu per u vostru sustegnu. "

-Gizem Müslüm (20 anni) : « Mi è piaciutu assai. Perchè l'opportunità finanziaria di i studienti sò digià limitate, cusì sta applicazione di autobus gratuitu hè assai bona per i studienti. Vulemu ringrazià assai Mansur Yavaş ".

Un'altra bona nutizia data da u presidente Yavaş à i studienti, 60 TL è 200 applicazione di carta di abbonamentu di i studienti in imbarcu principiarà u 20 d'ottobre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*